חסרי מזל: טירה וטבריה נפרדות בתיקו 2-2

טירה אירחה את טבריה ולמרות שליטה של המארחים המחצית הסתיימה בתיקו ללא שערים. המחצית השנייה הייתה סיפור אחר, בר אלסברי העלה את קבוצתו ליתרון, אך בדקה ה-78 סתיו פלזנטל הורחק בכרטיס אדום וטבריה ביצעה מהפך משערים של שאקר סאקר וחן ידען. עמוק בתוך תוספת הזמן פנדל נשרק לזכותה של טירה ועמאר מנסור קבע שוויון. בטבריה ירדו מאוכזבים בסיום אך יכולים להתנחם בנקודה חשובה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 09-03-2019
  • 13:44

מ.ס טירה אירחה את עירוני טבריה במסגרת המחזור ה-23 בליגה א׳ צפון. שחקניו של סמארה ידעו כי ניצחון יקרב אותם לעבר הפלייאוף העליון ועלו בהרכב החזק ביותר, בטבריה המאמן רועי סארה עורך את הופעת הבכורה שלו על הקווים וביצע מספר שינויים בהרכב, כאשר צמד הבלמים מהראן אבו ריא (צהובים) ובר הלל (חולה) נעדרו בטבריה. כ-500 אוהדים הגיעו לאצטדיון בטירה לצפות בהתמודדות.

 

המשחק נפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות ובדקה ה-5 טעות בהגנת טבריה שמאבדת כדור הישר לרגליו של שלום אדרי, שמול עדי תדמור בועט חזק מעל המשקוף.

 

שלום אדרי לא מצליח למצוא את המסגרת (עודד חסין)

 

לאחר 15 דקות של משחק, הרחקה נוראית של שוער טירה, סתיו פלזנטל, מגיעה היישר לרגליו של כפיר בן דוד שבועט ומפספס את המסגרת.

חולפת דקה בלבד והתקפה מהצד השני, ניר עזריה בועט מ-25 מטרים ועדי תדמור הודף נהדר. בדקה ה-23 חן ידען הפעלתן מהתל בשלושה שחקני הגנה של טירה, ומ-16 מטרים משחרר פצצה שחומקת סנטימטרים מהחיבור.

 

בעיטה אדירה של חן ידען כמעט ומוצאת את הרשת (עודד חסין)

 

טירה שלטה במשחק במהלך המחצית הראשונה אך לא תרגמה את זה לשערים, בטבריה ירדו מרוצים למחצית לאחר ששחקניו של רועי סארה הפגינו לחימה.

המחצית השנייה נפתחה בגישושים מצד שתי הקבוצות שחיפשו להשתלט על מרכז השדה. עשר דקות למן פתיחת המחצית השנייה, עבדאללה חולי מגביה כדור מדוד הישר לראשו של כפיר בן דוד שנוגח ומפספס את במעט השער.

 

כפיר בן דוד יכול היה להעלות את טבריה ליתרון (עודד חסין)

 

אחרי שעה של כדורגל שחקני טירה החלו להשתלט על המשחק וחיפשו את שערו של עדי תדמור, אך ללא הצלחה. בדקה ה-65 כדור מטבע לרחבה ע״י אביאל גבאי, כפיר בן דוד נותר חופשי אך בועט מעל השער ומפספס הזדמנות מצוינת להעלות את טבריה ליתרון. חולפת דקה בלבד ואיבוד כדור של הגנת טירה מגיע לאביאל גבאי שמתקדם, ובמקום למסור מנסה לבעוט מרחוק. מיד לאחר מכן קיבלנו התקפת נגד של טירה, בר אלסברי משחרר פצצה מ-35 מטר היעשר לשער וקובע 0-1 ענק לטירה!

 

שער אדיר של בר אלסברי מעלה את טירה ליתרון (עודד חסין)

 

15 דקות לסיום המשחק שלום אדרי מגיע למצב של אחד על אחד מול עדי תדמור, אך האחרון בהצלה ענקית מציל שער בטוח ומשאיר את טבריה במשחק. חולפת דקה ובצד השני חן ידען בכדור ארוך מוצא את עבאד גאברין שמתקדם לעבר השער, שוער טירה, סתיו פלזנטל מכשיל אותו ורואה את הכרטיס האדום ומשאיר את קבוצתו ב-10 שחקנים.

 

סתיו פלזנטל מורחק ומשאיר את טירה ב-10 שחקנים (עודד חסין)

 

עומר כהן המחליף בועט את כדור העונשין ושוערה המחליף של טירה בהצלה ענקית מונע מטבריה את השוויון.

 

הצלה ענקית של שוערה השני של טירה (עודד חסין)

 

טבריה החלה ללחוץ ולחפש את שער השוויון, מנגד התקפה מתפרצת ושוב שלום אדרי הפעלתן מגיע מול עדי תדמור ובועט מזווית קשה, אך הודף. עם הכניסה לדקה ה-90 החלה הדרמה, עבאד גאברין מגביה לתוך הרחבה ושאקר סאקר המחליף נוגח עם כל הלב פנימה וקובע שוויון 1-1 מוצדק לחלוטין!

 

שאקר סאקר קובע שוויון ורץ לחגוג (עודד חסין)

 

עמוק בתוך תוספת הזמן כדור חופשי של חן ידען מרחק 30 מטר מהשער, הולך היישר לתוך השער וקובע מהפך, 2-1 גדול לטבריה!

 

ספסלה של טבריה חוגג את המהפך, אך זה היה מוקדם מדי... (עודד חסין)

 

חולפת דקה אחת בלבד ולאון אלהרר מכשיל בתוך הרחבה את אליחי צברי חלוצה של טירה, השופט שורק לכדור עונשין מ-11 מטרים בהחלטה מעוררת מחלוקת. עמאר מנסור בועט את הכדור פנימה, קובע שוויון וקובע את תוצאת המשחק, 2-2 דרמטי!

 

בטבריה יכולים להיות מאוכזבים מכך שהיו רחוקים דקה אחת בלבד מניצחון, אך יכולים להיות מרוצים מנקודה באחד המגרשים הקשים בליגה ועשו צעד נוסף לעבר הישארות בליגה.

 

רועי סארה יכול להיות מאוכזב בסיום, אך מרוצה מהלחימה של שחקניו (עודד חסין)

 

רועי סארה מאמן עירוני טבריה אמר בסיום המשחק: ״על פי תוצאת הסיום אנחנו יכולים להיות מאוכזבים, אבל אם להיות כנים שיחקנו מול קבוצה מצוינת. ידענו להגיב להרחקה והכנסנו שחקני התקפה שכבשו שני שערים. לצערי חוסר ריכוז בדקת הסיום גרם לפנדל שלא היה ולא נברא, אבל אני לא אעביר ביקורת על השיפוט, זה חלק מהכדורגל. אני גאה בשחקנים שלי, עמדנו טקטית מצוין והפנים קדימה לעבר המשחק הבא נגד מגדל העמק״.

משחק דרמטי קיבלנו אמש בטירה (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אם היה לטירה מאמן עם ניסיון היינו מקום 1-2 מזמן (אוהד טירה 09-03-2019, 16:43)
    סמארה מאמן חלש לא מתאים לרמות האלו שוב ההרכב והחילופים שלו איבדו לטירה 2 נקודות
  2. ל 1 נו אז תרביצו לו שוב הוא יאיים להתפטר ויחזור בו (טברייני 09-03-2019, 21:53)
    ליצנים של החמאס אתם
  3. טבריה (גלזר אבי 10-03-2019, 15:26)
    לאון לא מספיק טוב בשביל להיות בלם בטבריה . היה בלם רביעי בצור שלום . במזל לא הפסידו . תתחילו לחשוב על העונה הבאה ואז אולי יהיה טוב יותר .