רועי סימוני מארח את רועי כהן: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 23

המחזור ה-23 בליגה א׳ צפון בפתח וסוכן השחקנים רועי סימוני מארח את רועי כהן, מנהלה המקצועי של הפועל נצרת עלית. טירה מארחת את טבריה, אום אל פאחם תפגוש את 'רובי', הרצליה תתארח בנשר, מגדל העמק וכפר כנא יפגשו לדרבי צפוני, באקה תארח את אסי גלבוע, הפועל ירושלים את בני זלפה וכאוכב תתארח בקרית אתא. כנסו ותקראו את התחזית של השבוע!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 07-03-2019
  • 16:46

שלום לכולם!

ליגה א׳ צפון מספקת לנו תהפוכות מדי שבוע, אחרי שהיה נדמה כי באום אל פאחם יכולים להוציא את השמפניות, באו כאוכב, רשמו ניצחון גדול ובבאקה חזרו לחייך אחרי שהכל נראה כבר אבוד. בפלייאוף העליון שום דבר אינו סגור ובתחתית מלבד שפרעם שהתפרקה, חמש קבוצות נלחמות על הזכות להישאר עונה נוספת בליגה א' צפון. 

השבוע בחרתי לאחר חבר טוב ואיש מקצוע מהטובים שיש, רועי כהן מנהלה המקצועי של מוליכת הליגה הלאומית, הפועל נצרת עלית יהיה מעניין לראות מי מכיר טוב יותר את ליגה א׳ צפון.

 

מ.ס טירה - עירוני טבריה

סימוני: טירה לוהטת בשבועות האחרונים ושלום אדרי מוכיח שהוא שייך לרמות הגבוהות. בשביל להשיג את הכרטיס לפלייאוף הם יהיו חייבים לנצח בבית. בטבריה אילן סוויסה שרשם עונות יפות בקבוצה, סיים את דרכו בתחילת השבוע בהנהלת טבריה לקחו הימור ומינו את רועי סארה, מאמן צעיר שהעתיד עוד לפניו. המטרה העיקרית של טבריה היא להישאר בליגה, מול טירה זה יהיה קשה אבל אפשרי. ההימור שלי: ניצחון לטבריה. 

כהן: טירה קבוצה ביתית טובה ונמצאת בכושר נהדר במשחקים האחרונים. טבריה אחרי החלפת המאמן יירצו להשיג 3 נקודות במשחק קשה וחשוב. ההימור שלי: ניצחון לטירה.

 

עירוני נשר - הפועל הרצליה

סימוני: משהו רע עובר על עירוני נשר, כאשר היה נדמה שהקבוצה בדרך הנכונה ואולי תיכנס לפלייאוף העליון, הם רושמים מספר הפסדים רצופים ומסתבכים חזק בתחתית. הרצליה עדיין רוצה להשיג את המקום השני, כי כרטיס הפלייאוף מונח אצלם בכיס ומומו ניסטל לא יוותר על הנקודות במשחק הזה. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

כהן: הרצליה בתקופה טובה וירצו להמשיך את המומנטום החיובי כדי להגיע בכושר טוב למשחקי הפלייאוף. נשר בלחץ וקרובים מתמיד לתחתית הבוערת, מול הרצליה יהיה להם קשה. ההימור שלי: ניצחון להרצליה. 

 

מומו ניסטל, לא יוותר על הנקודות מול נשר... (מאור אלקסלסי)

 

הפועל באקה אל גרבייה - הפועל אסי גלבוע

סימוני: שתי קבוצות עם מטרות שונות שניצחו בשבוע שעבר וחייבות להמשיך את המומנטום. באקה צימקה את הפער ל-7 נקודות ויודעת שהכל פתוח במאבק על כרטיס העלייה לליגה הלאומית, באסי עושים סיבוב שני נהדר, ורוצים להבטיח את ההישארות בליגה מהר ככל האפשר. במגרש בבאקה זה יהיה קשה מאוד. ההימור שלי: ניצחון לבאקה. 

כהן: באקה חזרו לחיים אחרי הניצחון בשבוע שעבר וההפסד של אום אל פאחם באמצע השבוע, ועדיין רוצים להשיג את הכרטיס לליגה הלאומית. אסי בתקופה מצוינת וינסו להשיג ניצחון בכדי לברוח מהתחתית. ההימור שלי: ניצחון לבאקה.  

 

הפועל אום אל פאחם - ״רובי שפירא״ חיפה

סימוני: המשחק המרכזי של השבוע! באום אל פאחם איבדו נקודות יקרות באמצע השבוע, אך הם עדיין בפער 7 נקודות שמבטיח בסיום העונה עלייה לליגה הלאומית. שמעון הדרי ושחקניו לא ירשו לעצמם להפסיד בפעם השנייה ברציפות, למרות שמולם מגיעה רובי שניצחה בשבוע שעבר ועדיין רוצה להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. באצטדיון השלום ומול הקהל של פאחם זה יהיה קשה. ההימור שלי: ניצחון לאום אל פאחם.

כהן: אום אל פאחם אחרי הפסד מפתיע, חייבת לנצח בכדי לשמור על הפער מהמקום השני, בכדי לזכות בסיום העונה בכרטיס לליגה הלאומית. 'רובי' לא יציבים בתקופה האחרונה. ההימור שלי: ניצחון לאום אל פאחם.

 

משה בן לולו ואום אל פאחם ירצו לחזור למסלול הניצחונות (יח"צ)

 

הפועל מגדל העמק - הפועל כפר כנא

סימוני: דרבי הצפוניות. חיים לוי שרשם פתיחה נהדרת, רשם הפסד בשבוע שעבר וקבוצתו הסתבכה בתחתית הבוערת. בכפר כנא השיגו ניצחון ענק בטבריה, הרבה בזכות המאמן אחמד סבע והמנהל המקצועי נאסים אבו דאוד, שעושים עבודה נהדרת ונראה כי הם בדרך הבטוחה לפלייאוף העליון והם גם ירשמו ניצחון נוסף. ההימור שלי: ניצחון לכפר כנא. 

כהן: מגדל העמק לא צפויים ולא מצליחים לשמור על המשכיות, כפר כנא גם לא מצליחה לשמור על רצף ניצחונות ולדעתי תהיה שם חלוקת נקודות. ההימור שלי: תיקו.

 

עבודה נהדרת של אחמד סבע ונאסים אבו דאוד (חגאג רחאל)

 

הפועל ירושלים - הפועל בני זלפה

סימוני: שניים מהמאמנים הטובים ביותר בליגה נפגשים, אך לשתי הקבוצות מטרות שונות. אופיר עזו מחולל פלאים בקבוצה שלו ומוציא מדי שבוע מים מהסלע, מוריס אוזן סימן לעצמו להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון ונראה שהוא בדרך לשם. במשחק שכזה תהיה חלוקת נקודות. ההימור שלי: תיקו.

כהן: הפועל ירושלים חייבים אוויר לנשימה ולא מפסידים בשבועיים האחרונים ומגלים סימני התאוששות. בני זלפה רוצים פלייאוף עליון ויהיו חייבים לנצח. ההימור שלי: תיקו.

 

כאוכב מגיעה למשחר לאחר ניצחון ענק מול אום אל פאחם (יח"צ)

 

עירוני קרית אתא -הפועל כאוכב

סימוני: בקריית אתא חשבו להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, כרגע הם רק רוצים שהעונה תסיים בצורה הטובה ביותר. כאוכב היא הקבוצה הלוהטת של החודש האחרון ומאז הגעתו של אבו רקייק הקבוצה השיגה 4 ניצחונות רצופים והיא מתקרבת בצעדי ענק לעבר הפלייאוף. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב. 

כהן: קרית אתא לאחרונה לא טובים ואחרי שהיה נראה כי הם ישיגו את הכרטיס לפלייאוף העליון, כרגע זה לא נראה באופק. כאוכב מפתיעים והם חזק בתמונת הפלייאוף. ההימור שלי: תיקו.

רועי סימוני מארח את רועי כהן: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 23

הוסף תגובה
תגובות
  1. ירושלים (גלזר אבי 07-03-2019, 17:35)
    האם ירושלים שילמו את החובות ? האם מר סאסי החליט סופית להוריד אותם ליגה ? האם לשחקנים יעמוד הכח לסיים את העונה כמו שצריך או שירימו ידיים ?
  2. רועי סימוני התותח (עודד חסין 07-03-2019, 17:50)
    אני מעריץ את מה שאתה עושה אח יקר בלב
  3. מחר פחם מפסידה לשפירא . (חיים 07-03-2019, 20:59)
  4. נשר עשתה 8 משחקים רצופים ללא הפסד (ברק 07-03-2019, 23:13)
    ומאז רק מאבדת כל שבוע נקודות ושוקעת שוב בתחתית. נראה שלהרבה קבוצות יש רצף כזה וכשזה נגמר אז נגמר ...
  5. יש לי הרגשה שפחם תפסיד היום . (הוגה דעות 08-03-2019, 07:05)
  6. ל5 הוגה דעות לפני שבועים איפה היתה תאכול את הלב קנאי אנחנו עולים מקום ראשון פריש 7 (פחמאוי 08-03-2019, 10:51)
  7. פחם סתם קבוצה . קונים משחקים עם זאת בסוף לא תעלה . (אבי 08-03-2019, 20:59)