"אנחנו כמועדון נתכונן למשחק כמו כל משחק שיש לנו"

כך אמר סהר דבח, מגנה של רובי שפירא חיפה, לקראת המחזור הבא בו יפגשו את מוליכת הטבלה אום אל פאחם. סהר נחשב למגן מצוין, ולתגלית העונה, ובמחזור האחרון קבוצתו עשתה ניצחון גדול של 4-1 על מגדל העמק. בריאיון לאתר 'גולר' הוא מסכם את הניצחון על מגדל העמק, מדבר על היכולת של רובי בסיבוב השני, ועל ההכנות לקראת המחזור הבא מול אום אל פאחם

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 08-03-2019
  • 08:15

אתה מגן מצוין שנחשב לתגלית העונה, איך התחושה?

"קודם כל תודה רבה מחמיא לי מאוד, אבל הגדרה כמו תגלית העונה עושים בסוף שנה כשמסכמים ורואים האם עמדנו ביעדים שהקבוצה הציבה לעצמה, והן אני הצבתי לעצמי. בינתיים נכון לתקופת זמן הזו  אני מרגיש טוב בקבוצה אנחנו מגובשים מאוד, ואני נהנה מהדרך שאנחנו עוברים יחד".

 

עשיתם ניצחון גדול בשישי על מגדל העמק,איך אתה מסכם את המשחק?

"הניצחון בשישי על מגדל העמק היה ניצחון חשוב לנו כקבוצה וגם למערכת. פתחנו מצוין את המשחק בקצב גבוה ובחדות של כל השחקנים שבאה לידי ביטוי כבר בדקה העשירית הובלנו 2-0.  אני יכול להגיד מהעמדה של השחקנים שהתחושה אחרי כפר כנא הייתה כאילו בעטנו בדלי, אבל עשינו משחק טוב והתאוששנו וחזרנו לדרך שלנו. אני שמח על איך שנראינו כקבוצה שהיינו מאוחדים ומלוכדים שידענו שיש לנו מטרה שהיינו צריכים להשיג, וידענו להשיג אותה" .

 

האם היכולת של רובי בסיבוב השני שונה מהסיבוב הראשון?
"היכולת של הקבוצה בסיבוב השני לא שונה מהסיבוב הראשון , יש לנו תלכיד טוב של צעירים לצד מנוסים כמו אבי מלכה, ועידן וייצמן שיודעים לתת לנו מהניסיון שלהם. אנחנו מגובשים מאוד חדר הלבשה שלנו שמח וזה מתבטא גם במשחקים, אחרי גול כולם רצים לחגוג יחד תמיד וכולם יפרגנו אחד לשני. התחלנו את הסיבוב השני בצורה לא הכי משכנעת, אבל אני שמח על כך שידענו לצאת מזה כקבוצה ומערכת יחד, וזה מתבטא במשחקים האחרונים גם כשניצחנו וגם שהפסדנו הייתה לנו הדרך שלנו והיא זאת שניצחה".

 

סהר דבח מגן מצוין ותגלית העונה (צילום: מאור אלקסלסי)

 

מה דעתך על שאר הליגה? והיכן לדעתך רובי תהיה ממוקמת בתום העונה?

"הליגה בסיבוב השני דומה לסיבוב הראשון, ואפשר לראות את אסי מפתיעים ומתאוששים שאף אחד לא ציפה, והם עושים שם משהו יפה ועדיין כל הליגה מאוד צמודה וקרובה ,ומי ששומר על יציבות ומנצח נמצא למעלה, ומי שפתאום מועד יכול למצוא את עצמו למטה. הכל עדיין יחסית נזיל למעט אום אל פאחם שפתחו פער מהמקום השני וגם להם מגיע כל הכבוד. לרובי שפירא יש מטרות בסיבוב השני שצריך לעבוד קשה ולהשיג אותם, יש לנו מאמן שידריך אותנו השחקנים להשגת המטרות האלו ואנחנו סומכים עליו ועלינו ומקווים לעמוד ביעדים".

 

במחזור הבא תפגשו את אום אל פאחם מוליכת הטבלה, איך תתכוננו למשחק?
"אום אל פאחם היא מוליכת הטבלה ומגיע להם כל הכבוד על כך, אנחנו כמועדון נתכונן למשחק כמו כל משחק שיש לנו, אלעד המאמן יכין אותנו השחקנים בצורה הטובה ביותר שיש במהלך השבוע ואנחנו כשחקנים נצטרך לדעת להביא את עצמינו לידי ביטוי".

 

 

סהר דבח וסוכנו עו"ד שי אבני. (צילום: דוברות עיר הפועלים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אני מקווה ששפירא תנצח את פחם . יאללה שפירא תעשו בי"ס לפחם אינשאללה. (משה 08-03-2019, 09:19)
  2. סהר דבח (יניב 08-03-2019, 18:43)
    שחקן מצויין שייך לרמות הגבוהות של הכדורגל . כול נגיעהו בכדור קורה משהו טוב עושה עבודה מצויינת בהגנה, מצטרף הרבה להתקפה מגן קלאסי לליגת על ו
  3. סער דבח (אשר 08-03-2019, 21:37)
    מגן שמאמין יגיע לליגה גבוהה יותר מהיר יודע להרים בריצה יודע להגן מאמין בו