נבחרת המחזור ה-22 בליגה א' צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

המחזור ה-22 בליגה א' צפון הסתיים. מחזור בו אום אל פאחם מפסידה במפתיע לכאוכב, באקה מנצחת בקושי את צור שלום ו'רובי' דורסת את מגדל העמק. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות את הנבחרת השבועית בחסות מותג הכדורגל RUN- המותג של הכדורגל הישראלי

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-03-2019
  • 16:08

שוער: יקיר קרטה (הפועל אסי גלבוע)

שוערה המצוין של אסי גלבוע בעוד משחק נהדר שלו. שמר על רשת נקייה, הציל את קבוצתו מספיגה מספר פעמים והיה במקום לכל כדור גבוה. יקיר משרה הרבה ביטחון לחלק האחורי של קבוצתו.

 

יקיר קרטה,  משרה הרבה ביטחון לחלק האחורי של אסי (חגאג רחאל)

 

הגנה:

סהר דבח ('רובי שפירא' חיפה)

מגנה הימני של 'רובי' עשה עבודת הגנה ונטרל את התקפת היריבה, תמך רבות בהתקפה וייצר מצבים מסוכנים לקבוצתו. מגן ששווה ליגות בכירות יותר. 

 

סהר דבח שווה ליגות גבוהות יותר (מאור אלקסלסי)

 

דיויד מנשרוב (הפועל באקה אל גרביה)

בלמה של באקה היה מצוין מול צור שלום, עשה עבודה בחלק האחורי ולא אפשר להתקפת צור שלום להגיע למצב של כיבוש. אין ספק שלבאקה יש בלם מצוין.

 

אמרי קובלסקי ('רובי שפירא' חיפה)

בלמה של 'רובי' סגר מצוין את התקפת מגדל העמק ופתח את מסכת הכיבושים של קבוצתו. אמרי הוא בלם חזק שמשתפר ככל שהעונה עוברת.

 

קישור:

שלום אדרי (מ.ס. טירה)

משחק ענק לקשרה של טירה. כבש שער אדיר לחיבורים ובישל שער נוסף. שלום הוא שחקן של מספרים, וכשהוא טוב הוא סוחף את קבוצתו לניצחון. 

 

שלום אדרי סוחף את קבוצתו לניצחון (חגאג רחאל)

 

ליאור ברטקובסקי (הפועל אסי גלבוע)

קשרה המצוין של אסי גלבוע כבש צמד במשחק מול קרית אתא. צמד שהביאו עוד שלוש נקודות לקבוצתו, היה נייד מאד וניווט את משחק קבוצתו. 

 

אמיר אבו ניל (הפועל כאוכב)

הקשר חלוץ של כאוכב היה מצוין מול אום אל פאחם. שחקן טכני, מהיר שנראה מסוכן מאד. ללא ספק חזר לכושרו הטוב הרבה בזכות מאמנו אבו רקייק. אמיר כבש שער נגד אום אל פאחם והיה מהבולטים בקבוצתו.

 

אמיר אבו ניל חוזר לכושרו הטוב במדי כאוכב

 

אמיר אבלס (הפועל כפר כנא)

קשרה של כפר כנא, בישל גול לשלאטה על 40 מטר ושם אותו במצב של אחד על אחד מול השוער. אמיר היה אנרגטי, איים על השער ושכפר כנא קיבלו אדום עבר לשחק מגן שמאלי, ועשה את זה על הצד הטוב ביותר

 

התקפה:

ניר עזריה (מ.ס. טירה)

חלוצה של טירה היה מצוין מול נשר, כבש צמד שערים והיה לאורך כל המשחק מסוכן מאד ליריב. ניר היה פעיל והביא שלוש נקודות לקבוצתו.

 

ניר אברג'יל (באקה אל גרביה)

חלוצה של באקה היה פעיל מאד במשחקו מול צור שלום,  כבש שער חשוב לקבוצתו וסיכן רבות את שער היריבה. 

 

פאיק מחמיד (הפועל כפר כנא)

נתן צמד שערים, אחד יותר יפה מהשני והגנת טבריה פשוט לא הצליחה להתמודד איתו. פאיק קיבל את חולצת ההרכב והוכיח שהיא מגיעה לו.

 

אבו רקייק עושה ריצה נהדרת עם כאוכב (חגאג רחאל)

 

מאמן המחזור: איברהים אבו רקייק (הפועל כאוכב)

מאמנה של כאוכב ניצח את הקבוצה הטובה בליגה א' צפון, אום אל פאחם. כמו כן יש לציין שהוא 4 משחקים בקבוצה והביא 4 ניצחונות. שאפו למאמן המצוין!

נבחרת המחזור ה-22 בליגה א' צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

הוסף תגובה
תגובות