רובי שפירא מנצחת את מגדל העמק 4:1

במסגרת המחזור ה-22 בליגה א' צפון, אירחה רובי שפירא חיפה, את מגדל העמק למפגש שהסתיים בניצחון 4:1 לרובי שפירא, משערים של אמרי קובלסקי, דור מלכה, וצמד שערים של אבי מלכה. רובי רשמה ניצחון גדול ושלוש נקודות חשובות שמקרבות אותה למטרה המרכזית והיא פלייאוף עליון. מיקי קופל : " מגיעות לצוות המקצועי ולשחקנים שלנו מחמאות רבות".

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 02-03-2019
  • 12:43

המחזור ה-22 בליגה א' צפון הפגיש בין רובי שפירא למגדל העמק. רובי שתפסה את המקום השמיני בטבלה , הגיעה למשחק אחרי הפסד לכפר כנא. מנגד מגדל העמק שתופסת את המקום העשירי בטבלה , הגיעה למשחק אחרי הפסד לכאוכב. שתי הקבוצות עם מאזן של 26 נקודות , ומה שהבדיל ביניהן הוא הפרשי השערים.

 

שחקני הקבוצות בפתיחת המשחק (צילום: אליעד לירון)

 

אמרי קובלסקי העניק לרובי פתיחה מצוינת למשחק כאשר עידן ויצמן בעט כדור מהאגף הימני , וקובלסקי נגח והעלה את קבוצתו ליתרון כבר בדקה ה4' למשחק, מיד אחריו בדקה ה7' עידן ויצמן בעט כדור אורך לכיוון שער מגדל העמק , שחקן מגדל העמק נגח ישרות לרגליו של דור מלכה שהבקיע שער ענק והגדיל את ההיתרון. במהלך המחצית נרשמו מסוכנים נוספים עבור רובי, שהציגה יכול טובה, והמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 2-0 לרובי.

 

שחקני רובי שפירא יורדים להפסקת המחצית ביתרון 2-0 (צילום: אליעד לירון)

 

המחצית השנייה חניכיו של אלעד בראון המשיכו להפגין יכולת טובה, מול קבוצתו של חיים שלי. בדקה 54', אבי מלכה קיבל כדור בתוך הרחבה , עבר את הגנת מגדל העמק, כבש עבור קבוצתו והגדיל את ההיתרון ל3-0. בדקה 73' שחר בן ארי צימק עבור מגדל העמק, אבל זה לא הספיק עבור קבוצתו, כי בדקה ה84' טעות של שלומי חנוכה ממגדל העמק שקיבל כדור בעט בעיטה חלשה מאוד, אבי מלכה ניצל מצב ולקח כדור, התקדם לעבר שער מגדל וכבש שער נוסף, שער שקבע את תוצאת המשחק.

 

אבי מלכה כובש צמד ורץ לחגוג (צילום: אליעד לירון)

 

רובי שפירא מנצחת 4-1 את מגדל העמק ורושמת שלוש נקודות חשובות שמקפיצות אותה למקום החמישי בטבלה עם 29 נקודות. מגדל העמק רושמת הפסד שני ברציפות.

 

שחקני רובי חוגגים בסיום המשחק (צילום: אליעד לירון)

 

מיקי קופל המנהל הספורטיבי של המועדון סיכם את המשחק : ״ניצחון ששווה 6 נקודות בתאוריה. חזרנו הביתה לחיפה אחרי שני משחקי חוץ. ההכנה המנטאלית למשחק הייתה טובה מאוד והקבוצה עלתה למגרש מוכנה ומרוכזת. שני שערים מהירים מאוד של קובלסקי ושל דור מלכה גמרו את המשחק, ועל זה אנחנו עובדים קשה מאוד באימונים, על לחץ על כל המגרש ומחויבות גבוהה. נאלצנו לבצע  2 חילופים עקב מתיחות, אך ידענו ללחוץ על הדוושה ולסיים עם 4 שערים. כל העונה אני מציין שאנחנו מאוד רוצים וההפסדים שלנו הם על חודו של שער, השחקנים לא קורסים. אבי מלכה עם הכיבוש החמישי שלו במדי הקבוצה , וכל הקבוצה עובדת קשה על המגרש ורוצה מאוד לנצח, וכשאנחנו רוצים, קשה מאוד לעצור אותנו. ספורט וכדורגל הם דברים יפים, והיום צפו במשחק הרבה צופים, בינהם גם שחקני האקדמיה לנוער של המועדון.

נציין כי הקבוצה עלתה למשחק עם מערכות GPS ואפשר לציין כי נתוני השחקנים עלו ב20% לפחות, ואת זה ראינו על המגרש.מגיעות לצוות המקצועי ולשחקנים שלנו מחמאות רבות על השבת הנהדרת שהעניקו לנו.״

 

הצוות המקצועי מרוצה מחניכיו בסיום המשחק (צילום: אליעד לירון)

 

אבי מלכה כובש צמד שערים במשחק: " לכולם היה ברור חשיבות המשחק היום, ורצינו להוכיח שמקומנו בצמרת ושאנחנו יכולים להתמודד על הפלייאוף עד סוף העונה. באמת שכל השחקנים נתנו את הכל היום על המגרש, ואלעד הכין אותנו בצורה מושלמת ושאנחנו נהנים קשה לעצור אותנו, אנחנו מקבלים את כל התנאים להצליח ולהשתפר ואפילו היום שיחקנו עם גופיות גי.פי.אס שזה משהו לא רגיל לליגה א' ועל זה מגיע כל הכבוד למיקי קופל, שתמיד חושב עלינו. הניצחון הזה מוקדש לקהל שאנחנו צריכים אותו עכשיו יותר מתמיד בדרך למטרה".

 

 

שחקני רובי שפירא חוגגים ניצחון גדול (צילום: אליעד לירון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ברוכים הבאים לגיהינום (אום אל פחם 02-03-2019, 13:08)
  2. מיקי רובי שפירא בראון אוהדים =שילוב מנצח כל הכבוד (אוהב רובי שפירא 02-03-2019, 19:13)
    מי אמר אני ולא קיבל תודה תודה על משחק הנשמה הענק
  3. מגדל (אוהד 02-03-2019, 22:35)
    צריך לזרוק את אלפסי לבית יחד אם המאמן עתיק ישן שחקנים לא יכולים לראות אותו להחזיר את הנרי
  4. מגדל (מקורב 02-03-2019, 22:38)
    חיים הביתה מאמן של פוזה צדק רוני דורה שזרק אותך אתה ואלפסי לבית הנרי בדרך לחזור
  5. מאמן (דודו 03-03-2019, 17:09)
    לפני שבועיים אמרתם שחיים מאמן ענק, היום אתם אומרים שילך הבייתה, אף מאמן לא יכול להצליח במגדל, גם נגד כפר קנא, אתם מפסידים, בתקווה שמאור סיסו יתן את כול כולו לכפר קנא.
  6. צריח שחקני בית (חיים 03-03-2019, 18:39)
    להחליףאת ההגנה
  7. מגדל (מקרוב 04-03-2019, 08:50)
    תגובה 5 להזכיר לך שרפי בוסקילה עלה ליגה ועשה פה עונת יפות איתן טייב עד עשה עונה חלומית בכלום כסף ויש עוד מאמנים מציונים בעיר שצריך לתת להם הזדמנות
  8. מגדל (אוהד 04-03-2019, 10:21)
    לזרוק את חיים כמו שזרקו אותו מקרית אתא מאמן מגעיל ישן כמו עכו עתיקה