כמה קשה ככה מתוק: הפועל הרצליה מנצחת את הפועל ירושלים 1-2

הפועל הרצליה מצמרת ליגה א' צפון אירחה בביתה את הפועל ירושלים מהתחתית. ירושלים עלתה ראשונה ליתרון מרגליו של ברק מימון, אך מהפך של הרצליה מרגליהם של אלירן שמש ובן יוספי, מעניק להרצליה את הניצחון ועוד 3 נקודות יקרות

  • על ידי: גיא צמח
  • 03-03-2019
  • 08:17

הפועל הרצליה מהמקום השלישי אירחה במגרשה את הפועל ירושלים מהמקום ה-15 במסגרת המחזור ה-22 בליגה א' צפון.

 

פתיחת המשחק הייתה שייכת להפועל ירושלים שכבר בדקה השנייה הצליחה לכבוש בעקבות טעות קשה בהגנת הרצליה שאיפשרה לברק מימון להעלות את הפועל ירושלים ליתרון של 1-0.

 

לאחר כיבוש השער הפועל הרצליה השתלטה על המשחק אבל לא הצליחה להשוות. מומו ניסטל מאמנה של הרצליה ביצע חילוף מהיר כבר בדקה ה-31 כאושר טפירו הוחלף בעידן גמליאל ששינה את הקצב במשחק. בדקה  ה-41 באחת ההתקפות המסודרות הבודדות, הרצליה הניעה מהר את הכדור שהגיע לליאור אסמארה שהרים כדור מצוין לאלירן שמש שדחק מקרוב פנימה והשווה את התוצאה ל-1-1 וגם קבע את תוצאת המחצית.

 

המחצית השנייה נפתחה בשליטה של הפועל הרצליה, שהניעה את הכדור הרבה יותר טוב מהמחצית הראשונה, והיה שיפור משמעותי בהנעת הכדור של הקבוצה בעיקר דרך האגף הימני ובעיקר על ידי ליאור אסמארה וגמליאל. הרצליה הגיעה למספר מצבים שהסתיימו ללא שער. בדקה ה-61 הרצליה באה על שכרה ובהתקפה טובה הכדור הגיע לבן יוספי שמתוך הרחבה הבקיע והעלה את הרצליה ליתרון 1-2.

 

הרצליה לא הרפתה, המשיכה לתקוף והגיעה למספר מצבים של אלירן שמש, גיא אסרף ואור וקנין שהסתיימו בהחמצות מול השער.

 

מומו ניסטל מאמנה של הפועל הרצליה עושה עונה נפלאה (מאור אלקסלסי)

 

בדקה ה-70 נכנס בשורות הפועל ירושלים המאמן שחקן אופיר עזו לשדה המשחק, וכעבור 10 דקות החלה הפועל ירושלים לצאת קדימה בניסיון להשיג את השוויון אך ללא הצלחה, מנגד הרצליה רצתה להגדיל את יתרונה במתפרצת קטלניות, אבל חוסר ריכוז מנע ממנה להגדיל את התוצאה ובסיום 1-2 להפועל הרצליה ששומרת על מקומה בצמרת העליונה.

 

תגובתו של מומו ניסטל מאמנה של הפועל הרצליה: "משחק קשה מאוד שנגמר בניצחון מוצדק. שליטה מלאה שלנו וניצול מצבים, הביאו לנו 3 נקודות חשובות".

אלירן שמש ובן יוספי כובשי השערים להפועל הרצליה

הוסף תגובה
תגובות