"נבוא מוכנים כמו כל משחק ננצח וננסה להבטיח את מקומנו בפליאוף העליון"

כך אמר מושיקו אביטן, חלוצה המצוין של הפועל ירוחם מליגה ב' דרום ב' לקראת המחזור הבא מול גבעת זאב. במחזור האחרון יחד עם המאמן החדש מוטי עטר על הקווים, קבוצתו הצליחה להכניע את מוליכת הטבלה מלאכי וניצחה 3-1 . בריאיון לאתר 'גולר' הוא מספר על סוד ההצלחה של ירוחם העונה, על הרצון הגדול להתברג בפלייאוף העליון ועל ההכנות למחזור הבא

  • על ידי: לירן ביטון
  • 27-02-2019
  • 11:17

מושיקו, הבקעת שער שהוביל לניצחון במחזור האחרון מול המוליכה קריית מלאכי, איך התחושה?

"תחושה טובה עשינו ניצחון גדול על קבוצה מצוינת שמתמודדת על העלייה, הבקעתי שער אבל זה בונוס מבחינתי כל הקבוצה הייתה מצוינת ומחויבת, וראו את זה במגרש".

 

איך אתה מסכם את המשחק?

"היה משחק טוב עם קהל, אווירה טובה משחק צמרת. זה גם המשחק הראשון עם המאמן החדש שלנו, כולם רצו יותר היו מחויבים יותר ,ראו את זה במגרש , ובסוף שמחנו גם שניצחנו את המשחק".

 

מה סוד ההצלחה של ירוחם העונה?

"סוד ההצלחה של ירוחם ללא ספק זה חדר ההלבשה והברכה שיש במקום הזה. אני אישית נהנה פה מכל רגע  יש פה צוות מאמנים והנהלה מדהימים שחקנים מצוינים, וכל אחד בא לפה לשחק מהלב בשביל הקבוצה והמקום".

אביטן רוצה להתברג עם קבוצתו בפלייאוף העליון (צילום: מוטי קדוש)

 

מה הציפיות שלכם? והיכן לדעתך ירוחם תהיה ממוקמת בתום העונה?

"הציפיות שלנו מתחילת העונה היו ונשארו פלייאוף עליון. נכון שבסוף הסיבוב הראשון סיימנו במקום הראשון אז כבר רצינו להמשיך ולחלום לעלות ממקום ראשון. אבל בתחילת הסיבוב השני חלה נסיגה קלה, עשינו כמה תוצאות שהרחיקו אותנו מהמקום הראשון ועכשיו גם הפלייאוף בסכנה כי שיכון המזרח מאחורינו והם עושים תוצאות יפות. יש עוד 7 מחזורים הכל פתוח יהיה קשה אבל אפשר לחלום , יש לנו קבוצה מצוינת ובטוח ב 100 אחוז שאם נהיה סגל מלא בפלייאוף ונבוא מוכנים אנחנו גם נגיע רחוק ואולי אפילו נעלה ליגה משם. מה שבטוח אני יכול להגיד שכל קבוצה בליגה בפלייאוף לא תרצה לפגוש את ירוחם".

 

במחזור הבא תשחקו נגד גבעת זאב, איך תתכוננו למשחק?

"ביום שישי נפגוש את גבעת זאב, נכון שעל הנייר כולם חושבים שזה ניצחון קל כי גבעת זאב נמצאת בתחתית, ואנחנו למעלה בטבלה אבל אלה סוג המשחקים הקשים. נבוא מוכנים כמו כל משחק ננצח וננסה להבטיח את מקומנו בפלייאוף העליון, ומשם השמיים הם הגבול".

מושיקו אביטן כבש שער ענק במחזור האחרון מול מלאכי (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה גבר (עירוני אשדוד 27-02-2019, 14:57)
    חלוץ ‏ברמה
  2. ליגה א (ם 27-02-2019, 18:18)
  3. ירוחם (מ 27-02-2019, 18:21)
    ירוחם משחקת. הכי יפה ואני מאמין שהם יעלו לליגה. א זה מישחק אחת הכול יכול להיות
  4. החלה משה שחקן ברמה (אלי מכבי יבנה 27-02-2019, 19:58)
    אפי. הנמר