כפר כנא עם ניצחון חשוב מול 'רובי'

כשהבעיות הכלכליות מרחפות מעל הפועל כפר כנא, היא אירחה אמש את 'רובי שפירא' חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-21 בליגה א' צפון. כפר כנא ירדה עם 3 נקודות יקרות מאוד, ששם אותה במקום החמישי המוביל למשחקי הפלייאוף בסיום העונה! מאור סיסו: "ניצחון מוצדק". אלעד בראון: "חבל שלא ידענו לנצל את המצבים"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 23-02-2019
  • 14:10

המחזור ה 21 בליגה א צפון הפגיש בקרב ישיר על מקום בפלייאוף העליון בין רובי שפירא והפועל כפר כנא. המשחק המסקרן ישפיע רבות על שתי הקבוצות ומי שתנצח יכולה הבטיח עונה נוספת בליגה א' ואולי אפילו לעשות צעד משמעותי להיכנס לפלייאוף העליון. 

 

שחקני 'רובי' לפני פתיחת המשחק (חגאג רחאל)


המשחק נפתח עם מזג אויר מצוין, אך עם תנאי מגרש לא טובים בכלל. בחצי הראשון כפר כנא היו טובים יותר ושלטו במגרש, כששחקני 'רובי' ניסו לצאת למתפרצות עם כדורים ארוכים. במחצית הראשונה לא נרשמו יותר מדי מצבים ליד שני השערים, ושתי הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה בתיקו מאופס מוצדק לחלוטין, על אף שליטה גדולה יותר של כפר כנא.

 

מחמוד פודי מנסה לסכן את שערה של רובי (חגאג רחאל)

 

שחקני כפר כנא יורדים לחדר ההלבשה (חגאג רחאל)

 

עם פתיחת המחצית השנייה ועד לדקה ה-70 היו החמצות מטורפות של שני הצדדים. בדקה ה-73 כדור של 'רובי' כשאבי מלכה מרים כדור מצוין לעידן ויצמן שמגלח עם ראשו את הכדור, הכדור עובר את שחקני שתי הקבוצות כששחקני 'רובי' לא הצליחו לדחוק את הכדור פנימה. הזדמנות גדולה של 'רובי' מתבזבזת.

 

כדור קרן נהדר של אבי מלכה (חגאג רחאל)

 

עידן ויצמן עם נגיחה נהדרת לאחרו שלא מוצאת רגל מסיימת (חגאג רחאל)

 

שתי דקות מאוחר יותר, כפר כנא המשיכה לעשות צירופי מסירות יפים, ספוואן זועבי נותן לרוסלאן המחליף כדור על קו 16 המטרים, האחרון משחרר בעיטה גדולה לפניה של שוער 'רובי' וכובש שער נהדר. 0-1 גדול לכפר כנא.

 

רוסלן חוגג שער ניצחון יקר! (חגאג רחאל)

 

לאחר השער כבר ראינו משחק אחר, שחקניי כפר כנא הגיעו לעוד חמישה מצבים של שערים בטוחים, ומנגד שחקני 'רובי' ניסו להשיג את השוויון, אך נשארו על אפס מצבים במשחק מצוין של הגנת כפר כנא.  שער היתרון נשמר עד לסיום, למרות שהתוצאה יכולה הייתה לגדול עבור כפר כנא, שבסיום רושמת ניצחון גדול וחשוב.

 

אחמד סבע יכול להיות קצת יותר מחיוך בסיום (חגאג רחאל)


בעקבות הניצחון ועל אף הבעיות הכלכליות, הפועל כפר כנא חולפת על פני 'רובי' בטבלה והיא מתמקמת במקום החמישי המוביל בסיום העונה למשחקי הפלייאוף.

 

מאור סיסו, "ניצחון מוצדק שלנו" (חגאג רחאל)
 

תגובתו של מאור סיסו, שחקנה של כפר כנא: "ניצחון ענק ומוצדק שלנו, נגד קבוצה צעירה ותוססת עם שניים מהמנוסים בליגה, עידן ויצמן ואבי מלכה. אחרי שני הפסדים החזרנו את הכבוד למועדון, יש לנו קבוצה טובה עם מאמן מצוין ופנינו לטבריה".
 

אלעד בראון מאוכזב בסיום (חגאג רחאל)

 

מאמנה של 'רובי', אלעד בראון אמר בסיום המשחק: "עברנו משחק לא פשוט במגרש מאוד קשה, חבל שלא ידענו לנצל את המצבים שהיו לנו. ספגנו שער בדקות האחרונות ולצערי לא הצלחנו לחזור למשחק, נתקן את הליקויים ונבוא טובים יותר למשחק הבא".

שחקני כפר כנא חוגגים את שער הניצחון היקר מול 'רובי' (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כשעידן ויצמן רואה את טבריה מול העיניים הוא נותן .200% (אוהד עירוני טבריה 23-02-2019, 19:09)
    איך לא ניצחתם את כפר קנא?
  2. השופטים נתנו לכפר כנא לנצח טעויות נוראיות שלהם (אשר 23-02-2019, 19:43)
    השופטים נתנו לכפר כנא לנצח טעויות נוראיות שלהם תרמו להפסד צר וכואב לי כאוהד רובי שפירא לראות שופטים מוטים לטובת כפר כנא וחבל שלא הייתה רגל חותמת שער.אך זה הכדורגל והכדור עגול סומכים עליכם רובי שפירא עםהפנים קדימה אין ייאוש בעולם אתם מעולים
  3. מה יהיה אלעד בראון (אלירן עטר 24-02-2019, 00:31)
    עד מתי תיתן קרדיט לאבי מלכה היה עצוב לראות אותו אתמול , צל של עצמו מאז שהוא הגיע רק הפסדים ( וניצחון בודד מול טבריה ), איפה הפועל רובישל הסיבוב הראשון עם השחקנים הצעירים שטרפו את הדשא ונתנו הצגות שהזכירו ימים נשכחים מהעונות הקודמות , אלעד ....הרסתה את הקבוצה תתפטר !!!.
  4. שכחת שאבי מלכה הבקיע 2 ובישל 3 ככה לא מגיבים ידידי (אוהב רובי שפירא 24-02-2019, 08:32)
  5. אלעד תתפטר כבר (רובי עצוב 24-02-2019, 09:32)
    חבל ועצוב הייתה כוונה טובה עם מקי אבל מאמן שלא מבין שלא כוח שחקנים מיומנים עם ניסיון הוא רק הורס את הקבוצה. לא בונים רק מצעירים בושה של מאמן מתלמד
  6. מספר 4 ....כנס (רובי שפירא בלב ובנשמה 24-02-2019, 12:08)
    מספר 3 צודק בכל מילה גם תרנגול עיוור תופס לפעמיים גרגיר או שתיים פנדל גם אני יודע להכניס אבל זה לא .....מאז שאבי מלכה הגיע לקבוצה אני רואה משחק עצבני בחלק העליון הוא לא זז על המגרש , כל הזמן צועק ומתעצבן לא ככה משחקים ידידי בסיבוב הראשון נהננו לראות את הקבוצה תוססת ומחויבת מנצחת ושמחה , מאז שאבי מלכה הגיע לקבוצה היא קבויה עצובה עצבנית ובעיקר מפסידה , אין לי שום גבר נגד השחקן ....אבל לרובי שפירא הוא לא מתאים נקודה , מה גם שלפני שאבי הגיע לקבוצה עידן היה רב חובל היחיד בספינה הכל עבר דרכו לטוב ולרע ומאז שאבי הגיע, ויצמן כבוי ולא מתערב בחלק הקדמי של הקבוצה וחבל ,₪!! לספינה יש רב חובל אחד ,וחבל שנכנס עוד אחד לספינה היא לא שטה כמו שצריך ...והמבין יבין !!!
  7. יש לנו מאמן מעולה שיצעיד את הקבוצה (אוהב רובי שפירא 24-02-2019, 18:50)
    יש לנו מאמן מעולה שיצעיד את הקבוצה , נכון תאמינו ותפרגנו לאבי . כשחושבים מהבטן הכעס יוצא כשחושבים מהראש המציאות שונה לגמרי, חברים כל הקבוצה שחקנים מיקי אלעד ואנו האוהדים נפרגן לקבוצה ורק אהבה תנצח בהצלחה לנו
  8. מי שהיה במשחק הבין שטעויות שיפוט קריטיות גרמו להפסד (אוהב רובי שפירא 24-02-2019, 18:54)