השעון מראה שבע

עליה כפר סבא ממשיכה לשמור על מאזן מושלם בליגה כשהביסה בשישי את חבורת הקונוסים מטוברוק 7:0.אלי אליהו,רועי גולסה ואבי איסייה הרשיתו צמדים,רפאל כהן השלים את השביעייה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 25-10-2010
  • 09:59

עליה כ"ס התארחה במסגרת המחזור השלישי במגרשה הביתי של בית"ר טוברוק נתניה.

המועדון הצנוע של יוסי עופר לא הצהיר כוונות בתחילת העונה, וגם הוא בין המועדונים הבודדים בליגה ג' מחוז שרון שבנוי כולו על סגל שחקנים מקומי וללא שום תקציב, אבל לאחר שלושה מחזורים עליה כ"ס מוליכת הטבלה עם מלוא הנקודות, ועם יחס שערים מדהים של 0:15 והפרש של שתי נקודות מהשניה בטבלה, הפועל הוד השרון שמתהדרת בתקציב הגבוה ביותר מבין כל הקבוצות בליגה.

מסיבה לא ידועה הגיעה עליה כ"ס למגרש טובורק ב13:25 כשב13:30 אמור להתחיל המשחק, עם חימום מינימלי של מס' דקות בודדות עלו שחקני כ"ס למשחק.

 

רועי גולסה,"האח של" הסתפק בצמד.(צילום:לירן דורף)

 

כבר בדקה ה7 אורי כביר בבעיטה מרחוק סוחט הצלה של שוער נתניה נתיב בלכמן כשעל הריבאנוד עט חלוץ הקבוצה אלי אליהו שמ8 מטרים בועט כדור חכם אל המשקוף ופנימה.

דקה 15 רועי גולסה מהתל בשני שחקני טוברוק ומ18 מטרים בועט כדור חזק ושטוח אל הפינה הרחוקה ומשם לרשת 2-0 תוצאת מחצית.

 

דקה 49 רוזנטל מרים כדור לרפי כהן שבמספרת קידמית כובש את השלישי לכ"ס, מכאן ועד סוף המשחק הייתה רק קבוצה אחת על המגרש.

 

דקה 55 עידן גהוזי הצעיר מחלץ כדור ושולח את אליהו בכדור עומק לכיון הקרן, האחרון בנגיעה אחת מרים היישר לרגלו של אבי יסייה שבלי לעצור בועט בעיטת יעף מ 5 מטרים פנימה.

דקה 60 לאחר כ 7-8 חילופי מסירות הכדור מגיע אל אורי כביר שמגביה לרחבה, השתהות של בלם נתניה ואלי אליהו מושיט רגל וכובש את השני שלו ואת ה 5-0 לכ"ס.

דקה 67 אבי יסייה מכניס כדור עומק לאליהו שחולף על פני המגן ומרים כדור חד לרועי גולסה שמקפיץ פעמיים ובבעיטת וולה חזקה מכניע את  בלכמן שוער טוברוק.

 

אלי אליהו,הוסיף גם הוא צמד משלו.

 

דקה 80 אבי יסייה מנצל ערבוביה בהגנת נתניה ודוחק רגל וקובע את תוצאת המשחק 7-0 להפועל עליה כ"ס.

כנראה שטוברוק מופיגה למשחקים עם קבוצת הבוגרים ולא עם הנוער,זה מה שיש לה בארסנל וקבוצה כזו לא ראוייה להתמודד אפילו לא בליגה ג',לגבי עלייה,התוצאות אמנם מרשימות אך יש לזכור שהקבוצה שיחה נגד נמושות הליגה ויהיה מעניין לראות אותה מול הקבוצות היותר חזקות על מנת לקבל מדד אמיתי לגבי יכולתה.

 

הוסף תגובה
תגובות