'רובי' מביסה את טבריה

'רובי שפירא' חיפה הביסה אתמול את עירוני טבריה 5-0 מצמד של אבי מלכה ושערים של משה דבורה, אמיר נפאע ואיתי מורנו. 'רובי' בניצחון שני העונה על טבריה, שמצידה חייבת לראות איך ממשיכים הלאה, כי לאחר תבוסה כזאת בבית חייבים לעשות בדיקה מעמיקה. אלעד בראון: "גאה בשחקנים", קופל: "הכי חשוב להמשיך במגמת השיפור"

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-02-2019
  • 18:54

עירוני טבריה אירחה את 'רובי שפירא' חיפה למשחק השלמה של המחזור ה-20 בליגה א' צפון. שתי הקבוצות הגיעו למשחק בידיעה שניצחון שלהן והן מסתכלות על החלק העליון של הטבלה, ואילו הפסד שלהן והן מסתכלות על התחתית הבוערת. 

לפני המשחק שתי הקבוצות נחשבות שוות בכוחן, ואף אחד לא תיאר את אשר יהיה במגרש, ואם אנשים חשבו שטבריה יגיעו להחזיר ל'רובי' על התבוסה בסיבוב הקודם, היה מגיע למשחק ורואה קבוצה אחת על המגרש והיא 'רובי' במשחק ענק שלה!

כבר בדקה השביעית ראינו שער אדיר שאולי יוכתר כשער העונה, בל מה של 'רובי', עידן וייצמן מרים לרחבה, אבי מלכה מחליק היישר למשה דבורה שבחצי מספרת כובש שער ענק. 1-0 גדול ל'רובי'.


בדקה ה-24 ראינו עוד התקפה נהדרת של 'רובי', אמיר נפעא מקבל כדור במרחק של 25 מטר מהשער, עושה דאבל פס יפה עם אבי מלכה שמחזיר לו ומול שוער טבריה עדי תדמור נפעא מגלגל פנימה וקובע 2-0 ל'רובי'.

 

בדקה ה-31 עידן וייצמן מוציא כדור חוץ שמתגלגל ברחבה ומגיע לאבי מלכה שדוחק מקרוב פנימה וקובע 3-0 ל'רובי'. 

 

משחק ענק לרובי חיפה. לא זכור מתי טבריה ספגה חמישייה בבית. צילום באדיבות דוברות רובי חיפה. 

 

דקה לאחר מכן, טבריה חוטפת מכה נוספת כשאהוד מערבי סופג כרטיס צהוב שני, מורחק ומשאיר את קבוצתו ב 10 שחקנים. מנגד, 'רובי' לא מרחמת וממשיכה לשחק את הכדורגל היפה שלה.

15 דקות בתוך המחצית השנייה, חלוצה של 'רובי' משה דבורה מאבד כדור ומבצע עבירה מיותרת שמראה לו את הכרטיס אדום ושתי הקבוצות נותרות ב-10 שחקנים.


10 דקות לסיום, אבי מלכה מוצא את אבי מורנו מול עדי תדמור, מורנו אינו מתבלבל ומגלגל לפינה ופנימה וזה כבר 4-0 ל'רובי'.

2 דקות לסיום והחגיגה נמשכת, כדור ברחבת טבריה נשלח לאבי מלכה ובר הלאל נוגע בכדור בידו. פנדל ל'רובי' אותו לוקח אבי מלכה שחותם את תוצאת המשחק. 5-0 בסיום בתוצאה שנראית כמו תוצאת השנה. שאפו ל'רובי שפירא' חיפה משחק הנהדר. עירוני טבריה? חייבים לעשות בדק בית ולראות מה קרה פה, כי מותר להפסיד אבל זאת התבוסה הכי קשה שהייתה בשנים האחרונות לטבריה.

 

מיקי קופל המנהל הספורטיבי של רובי יכול להיות מרצה מהקבוצה שלו מול טבריה. צילום: מאור אלקסלסי)

 

תגובתו של מיקי קופל המנהל הספורטיבי לאחר הניצחון הענק מול טבריה: "השחקנים עלו למשחק היום כשהם מבינים שניצחון יציב את הקבוצה קרוב למיקום המוביל לפלייאוף העליון במרחק נקודה. הכי חשוב לנו לברוח מהתחתית ולצבור נקודות, ומעבר לזה להחזיר את הביטחון העצמי. ידענו שהשחקנים יודעים שחשוב מאוד למאמן אלעד בראון לנצח את טבריה במגרשה כטבריאני. האמונה שלהם בחדר ההלבשה והאחדות, הביאה אותם לעלות למגרש ולהתפוצץ. אבי מלכה הבקיע צמד ובישל שלושה שערים, אך מעבר לכך הוא נלחם על המגרש, ירד לגליצ'ים ונתן את הכל, הוא כל כך מחובר ורצה להחזיר למועדון על האמון שנותנים בו וראינו את ההצטיינות שלו היום, ומה קורה שהוא עולה ללא לחץ עם ביטחון. בעונה שעברה רובי הפסידה 0:4 במגרשה של טבריה, וגם זה ישב על הכתף כמו משקולת. הכי חשוב להמשיך במגמת שיפור ולצבור נקודות. אנו מודים לטבריה על האירוח החם ועל הכבוד שעשו לעידן ויצמן במתן זר פרחים בפתיח".

 

אלעד בראון, הכי את קבוצתו נפלא למשחק מול טבריה. צילום: מאור אלקסלסי. 

 

אלעד בראון מאמנה של 'רובי' בתגובה: "אני שמח מאוד על הניצחון מול קבוצה טובה במגרש קשה. אני גאה בשחקנים שלי שהביאו איתם הרבה לב ונשמה, ומקווה שמפה נמשיך קדימה ונצבור כמה שיותר נקודות. תודה רבה לקהל שהגיע, הניצחון הזה מוקדש לו".

שחקני 'רובי' רושמים ניצחון גדול מול טבריה

הוסף תגובה
תגובות
  1. שנה הבאה טבריה נגדנו בליגה ב (בית שאני 19-02-2019, 21:27)
  2. רובי (אוהד 20-02-2019, 11:31)
    תגידו תודה לכמה שחקנים מטבריה, היגיוני שטבריה מנצחת 3:0 בירושלים, וירושלים מנצחת בנשר 3:1 וטבריה מפסידה בבית 5:0, נשמע היגיונ ?
  3. שאפו ענק לרובי שפירא לאוהדים מיק קופל ואלעד אלופים (אשר 20-02-2019, 12:32)