הפועל ירושלים מפתיעה ורושמת ניצחון 3-1 מול נשר

במסגרת המחזור ה-20 בליגה א' צפון, אירחה עירוני נשר את הפועל ירושלים. הבעיות הכלכליות שצפו בירושלים והפירוק שעומד על הפרק, לא מנעו מחניכיו של אופיר עזו לדבר חזק על המגרש, והפועל ירושלים רושמת ניצחון 3-1 על עירוני נשר. אופיר עזו: "אני גאה בילדים האלה שנתנו הכל על המגרש, והביאו ניצחון"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 16-02-2019
  • 08:56

מי שסימן את הפועל ירושלים כיורדת הבטוחה של ליגה א', לא בטוח צדק. כי חניכיו של אופיר עזו עדיין לא אמרו את המילה האחרונה בליגה מבחינתם, כל עוד לא תופסק הפעילות של הקבוצה. במחזור האחרון, במשחק שכבר היה עתיד להתבטל, הם הניחו את הבעיות הכלכליות בצד, והציגו הרבה אופי ויכולת טובה שהובילה לניצחון על נשר שתופסת את המקום ה-11 בטבלה.

 

המחצית הראשונה הייתה צמודה, ושתי הקבוצות הציגו יכולת טובה עד לקראת סוף המחצית בדקה ה-43 שברק מיימון, העלה את קבוצתו ליתרון שנשמר עד סוף המחצית הראשונה.

 

במחצית השנייה, בדקה ה-54 עמית אמזלג צימק עבור נשר, אך השוויון לא השפיע על שחקני ירושלים מכיוון שלירז מזרחי, העלה אותה שוב ליתרון 2-1 בדקה ה-75. רגע לפני שריקת הסיום, הבטמו גזהאין כבש שער נוסף עבור קבוצתו וקבע את תוצאת המשחק, ובתום 90 דקות של כדורגל, ירושלים רושמת ניצחון 3-1 על נשר ולוקחת שלוש נקודות חשובות להמשך דרכה בליגה. זאת במידה והקבוצה לא תלך לפירוק.

 

אופיר עזו " כואב לי על המועדון זה הבית שלי" (צילום: חגאג ראחל)

 

אופיר עזו , מאמנה של הפועל ירושלים בתגובה על הניצחון: "יצאנו למשחק חוץ קשה ולא פשוט בנשר. אני החדרתי לשחקנים לראש שאני מאמין בהם ושמהמשחק הזה אנחנו חוזרים אך ורק עם שלוש נקודות. אני גאה בילדים האלה שנתנו הכל על המגרש, הביאו ניצחון ושמו בצד את כל הבעיות של הקבוצה".

 

התכוננתם בצורה שונה למשחק?

"האמת שבגלל המצב כמעט ולא התאמנו השבוע, חזרנו להתאמן ביום רביעי אחרי שהשחקנים סיימו לשבות. אנחנו מתנהלים משבוע לשבוע ויש לנו גם שחקנים שנפצעו, שזה גם משפיע על הקבוצה. למרות המצב והרצון לנצח, שחקן ההרכב דקל כהן ביצע עבירת משמעת והוא נשאר בבית. אנחנו מחנכים להיות בני אדם לפני שחקנים".

 

מה יש לך לומר על המצב של הקבוצה?

"המצב לא קל. זה הבית שלי, אני מזוהה עם המועדון הזה וכואב לי מאוד. אני מקווה שהחוב ישולם, שהכל יסתדר ביום ראשון ושההנהלה תצליח להעביר לפחות עוד משכורת אחת לשחקנים, כי הם כבר כמה חודשים משחקים ללא שכר. הם מבינים את העניין, ולמרות המצב הם נותנים הכל בשביל הקבוצה. אם נגזר על הפועל ירושלים לרדת ליגה שזה יהיה בפייר פליי, ולא בגלל סגירת הקבוצה".

 

איך תתכוננו למשחק הבא במידה וכל הבעיות תיפתרנה?

"אני אחשוב על הניצחון היום, וגם על הדברים הפחות טובים במשחק. אם הכל יסתדר עם מצב הקבוצה, אנחנו נתכונן כמו שצריך לקראת המחזור הבא מול טירה".

אופיר עזו, "אני גאה בשחקנים שלי עלה ניצחון" (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ירושלים של זהב נשר של פחם (יוסי 16-02-2019, 09:20)
  2. ירושלים (הפועל 16-02-2019, 15:45)
    גברים אחד אחד כל הכבוד לשחקנים בקושי מתאמנים ועלו על המיגרש במטרה אחת רק לנצח , למרות כל הבעיות תמשיכו להיות גברים עד הסוף ועל תרימו ידיים אתם קב מצויינת בהצלחה . עזו על תוותר תתאמנו ותשארו בליגה אתה מאמן מצויין ובחור עשר
  3. כן בטח מפתיעה,משחק מכור למהמרים, אף אחד מופתע (עבד 16-02-2019, 16:03)
    לבריאות בני סימן טוב, מצאת פראירים, תמשיך לעשות חייל ולעשות קופות עם המהמרים.
  4. הכובש הוא הימנוט זריהון (טעות בכובש השער השלישי 16-02-2019, 23:30)
    המושאל מהפועל אשקלון