הפועל מגדל העמק מנצחת את מכבי צור שלום 2-1

המחזור ה-19 בליגה א' צפון הפגיש את הפועל מגדל העמק ומכבי צור שלום. גורג' דיבה העלה את צור שלום ליתרון מהיר, שלומי חנוכה ושחר בן ארי עשו מהפך וקבעו את תוצאת המשחק עבור מגדל העמק. חיים לוי: " עשינו ניצחון חשוב נגד קבוצה קשה וטובה"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 10-02-2019
  • 09:29

במסגרת המחזור ה19 בליגה א' צפון, אירחה מגדל העמק שתופסת את המקום ה-11 בטבלה עם 20 נקודות, את מכבי צור שלום שתופסת את המקום ה-13 עם 19 נקודות. מגדל העמק מגיעה למשחק אחרי תיקו 0-0 במחזור הקודם עם בני זלפה, ומנגד צור שלום מגיעה אחרי ארבעה הפסדים רצופים.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (חגאג רחאל)

 

המחצית ראשונה נפתחה בקצב טוב והייתה מאוזנת. בדקה ה-14 קיבלנו שער ממצב נייח של צור שלום, כשג'ורג' דיבה העלה את קבוצתו ליתרון 1-0.

 

ג'ורג' דיבה מעלה את צור שלום ליתרון מהיר (חגאג רחאל)

 

מיד לאחר השער, מגדל העמק השתלטו על המשחק והציגו יכולת טובה, ולקראת סיום המחצית הראשונה, בדקה ה-41, שלומי חנוכה קבע שוויון 1-1 ושלח את הקבוצות להפסקת המחצית בתוצאת תיקו.

 

שלומי חנוכה קובע שוויון סמוך לסיום המחצית (חגאג רחאל)

 

אל המחצית השנייה מגדל העמק עלו בטירוף והציגו יכולת טובה יותר מהמחצית הראשונה. בדקה ה-72  אופק ברזאני הרים כדור מהצד, הכדור הגיע לשחר בן ארי שכבש שער והעלה את קבוצתו ליתרון 1-2.

 

שחר בן ארי משלים את המהפך עבור מגדל העמק (חגאג רחאל)

 

השער של שחר בן ארי קבע את התוצאה לאחר ששתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת פעם נוספת, ובסיום מגדל העמק מנצחת את צור שלום 1-2 ומשיגה 3 נקודות חשובות. מנגד, צור שלום רושמת הפסד חמישי ברציפות.

 

חיים לוי מרוצה מהיכולת של חניכיו (חגאג רחאל)

 

חיים לוי מאמנה של מגדל העמק אמר בסיום הניצחון של קבוצתו: "עשינו ניצחון חשוב נגד קבוצה קשה וטובה. הגענו להמון מצבים ,הראנו הרבה אופי וחזרנו מפיגור. אני שמח על 3 הנקודות החשובות, ועכשיו אנחנו כבר עם הפנים למשחק מול אסי גלבוע".

 

עומר לוינזון רושם הפסד חמישי ברציפות (חגאג רחאל)

 

שחקני מגדל העמק חוגגים עם מאמנם חיים לוי (חגאג רחאל)

מגדל העמק חוגגת מהפך גדול מול צור שלום (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד למגדל רואים שיפור רציני מאז שחיים הגיע לאמן (אוהד מגדל 10-02-2019, 17:20)
  2. הפסד (אבו עלי 10-02-2019, 20:26)
    אתם מפסידים באסי, ואז מתחיל הבלגן, במגדל.