"צור שלום קבוצה מצוינת, ובבית שלנו אנחנו חייבים לקחת נקודות"

כך אמר אופק מלול, הקפטן וקשרה המצוין של מגדל העמק לקראת המחזור הבא מול צור שלום. קבוצתו שמה כמטרה לא להסתבך במאבקי תחתית ולהבטיח את הישארותה בליגה. בריאיון לאתר גולר הוא מסכם את היכולת של קבוצתו עד כה מדבר על הציפיות מהסיבוב השני וההכנות למחזור הבא

  • על ידי: לירן ביטון
  • 04-02-2019
  • 18:18

אופק, המחזור הקודם נגד זלפה הסתיים בתיקו מאופס. איך אתה מסכם את המשחק?

"כל מי שנכח במשחק מול זלפה ראה את מגדל העמק משחקת כדורגל איכותי והתקפי. היינו הרבה יותר טובים מזלפה, ורק בגלל חוסר מזל לא ניצחנו את המשחק."

 

ספר לי על הקבוצה שנבנתה העונה במגדל העמק? 

"השנה עשו כאן מהפכה, החליפו לא מעט שחקנים והחתימו בכירים כמו שלומי חנוכה וניקולס פלצ׳וק. המטרה שלנו הייתה שונה מזו של עכשיו, כרגע מתרכזים באיך לא להסתבך בתחתית."

 

 

אופק מלול " מאז שחיים לוי הגיע רואים שינוים מהותי" (צילום : עדי מלול)

 

איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד כה?

"בשלושת המחזורים האחרונים מאז שחיים לוי הגיע, רואים שינוי מהותי. הסיבוב הראשון שלנו לא היה הכי טוב וזה לא סוד, אבל יש מספיק זמן לתקן. אני בטוח בשחקנים ובצוות המקצועי שיעשו עבודה על הצד הטוב ביותר."

 

מה הציפיות שלך מהסיבוב השני בפן האישי והקבוצתי?

"הציפיות הן כמובן מקצב צבירת הנקודות. אנחנו חייבים לקחת נקודות כדי לא להסתבך בתחתית, וזו המטרה הראשונה שלנו, אם נשיג מעבר כמובן שלא נתלונן."

 

 

אופק מלול "אנחנו חייבים לצבור נקודות , כדי לא להסתבך במאבקי התחתית" (צילום: עדי מלול)

 

מה דעתך על שאר הליגה, והיכן מגדל העמק תהיה ממוקמת בתום העונה?

"הליגה השנה מאוד שוויונית מלבד אום אל פאחם ובאקה שהן מעל הליגה. מבט מהיר לטבלה מוכיח עד כמה הכל נזיל, ניצחון או שניים יכולים להקפיץ אותנו לפלייאוף העליון, מנגד הפסדים מביאים לאיבוד נקודות ואנחנו עלולים להסתבך בתחתית. בעזרת השם נעשה הכל כדי להבטיח את ההישארות כמה שיותר מהר."

 

במחזור הבא אתם צפויים לפגוש את צור שלום?

"צור שלום קבוצה מצוינת ובבית שלנו אנחנו חייבים לקחת נקודות, אחרי שהיא ניצחה אותנו בסיבוב הראשון. בעיקר שמדובר בקבוצה שמתמודדת איתנו במיקום בטבלה. אנחנו מתכוננים כמו כל משחק, הצוות המקצועי עושים עבודה מעולה כדי להביא אותנו הכי מוכנים שאפשר."

אופק מלול נחשב לקפטן וקשר מצוין (צילום: עדי מלול)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מקסימום ליגה א.. (אוהד 05-02-2019, 13:08)
    לא שחקן מריצה לא יותר
  2. קנאי... שחקן מעל הליגה! (ל-1 05-02-2019, 16:45)
    אופק מלול אוהבים אותך