רועי סימוני מארח את איימן חלאילה: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 18

המחזור ה-18 בליגה א׳ בפתח וסוכן השחקנים רועי סימוני בחר לארח את איימן חלאילה, מאמנה של הפועל כאוכב עד השבוע שעבר. טבריה פוגשת בקרב תחתית את כאוכב, אום אל פאחם תתארח בקרב צמרת בהרצליה, רובי תתארח אצל אסי גלבוע, באקה תפגוש נשר וזלפה תארח את מגדל העמק. כנסו ותקראו!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 31-01-2019
  • 10:55

שלום לכולם!

המחזור ה-18 בליגה א׳ צפון בפתח! ובמחזור הקודם אום אל פאחם מנצחת בשיניים ושומרת על פער 6 הנקודות, באקה מביסה את ירושלים ונשארת צמודה למקום הראשון ואסי גלבוע ממשיכה במגמת ההתאוששות. 

השבוע בחרתי לארח את איימן חלאילה. מאמן מצוין וחבר יקר שעד לפני כשבוע אימן את כאוכב. מעניין יהיה לראות מי מכיר את הליגה טוב יותר?!

 

הפועל אסי גלבוע - רובי שפירא חיפה

רועי - אסי גלבוע שנמצאת בכושר נהדר בארבעת המחזורים האחרונים, פוגשת את רובי שחזרה לנצח בשבוע שעבר. שתי הקבוצות חייבות את הניצחון, רובי כדי לשמור על הסיכוי להעפיל לפלייאוף ואסי כדי לברוח מהתחתית הבוערת. המשחק שהוקדם ליום חמישי יהיה די מעניין. ההימור שלי: 1.

איימן - אסי גלבוע של הסיבוב השני שונה מאסי גלבוע מהסיבוב הראשון. היא קבוצה אחרת לגמרי, היא יותר איכותית במיוחד בחלק ההתקפי. לעומתה רובי אחרי ניצחון חשוב מאוד, באים עם ביטחון למשחק הקשה! החלוץ אבי מלכה חוזר מהשעיה של צבירת חמישה צהובים, מה שיוסיף כוח בחלק ההתקפי של רובי. ההימור: שלי: 2.

 

קבוצתו של אבי סבג נמצאת בכושר נהדר! (חגאג רחאל)

 

מכבי צור שלום - הפועל כפר כנא

רועי - צור שלום שהייתה הפתעת העונה במחזורים הראשונים, חוזרת להיות קבוצת תחתית כפי שהורגלנו בשנים האחרונות. מולה מגיעה אחת הקבוצות שנמצאת בכושר הטוב בליגה, שמאז הגעתו של אחמד סבע הקבוצה שלו פורחת וככל הנראה תהיה אחת מהקבוצות שתגענה לפלייאוף העליון העונה. בשישי הם ימשיכו לחייך. ההימור שלי: 2. 

איימן - צור שלום קבוצה מאוד פצועה ובתקופה לא טובה אחרי שהייתה לה תקופה מאוד חיובית בתחילת השנה. כפר כנא במומנטום מצוין ומנצחת משחקים מאוד חשובים, אבל בכל מקרה משחק חוץ קשה מאוד בצור שלום שהאחרונה עם הגב לקיר. ההימור שלי: תיקו.

 

האם כפר כנא תמשיך לנצח בדרך לפלייאוף? (חגאג רחאל)

 

הפועל בני זלפה - הפועל מגדל העמק 

רועי - חיים לוי חזר לליגה והשיג ניצחון חשוב בשבוע שעבר, שהרחיק את קבוצתו מהתחתית הבוערת. מוריס אוזן פתח ברגל ימין, אך נעצר בשבוע שעבר בכפר כנא. מול מגדל זה לא יהיה לו קל וחלוקת נקודות תספק את שני המאמנים. ההימור שלי: תיקו.

איימן - זלפה קבוצה לא יציבה. מנצחת משחק אך גם הפסידה שניים, במקביל מגדל העמק קבוצה בהתאוששות במיוחד אחרי החלפת המאמנים בקבוצה.

ההימור שלי: תיקו.

 

הפועל הרצליה - הפועל אום אל פאחם

רועי - המשחק המרכזי של המחזור ללא ספק! שמעון הדרי ושחקניו בדרך הבטוחה לליגה הלאומית ואני לא רואה קבוצה שתצליח לעצור את הקטר האדום ותמנע ממנה לחגוג בסיום העונה. בהרצליה בנו קבוצה טובה, צעירה ותוססת שככל הנראה תסיים בפלייאוף העליון, אך יצטרכו לחפש ניצחון מול קבוצה אחרת. ההימור שלי: 2.

איימן - שתי קבוצות שמתיימרות לעלות ליגה. הפועל אום אל פחם עם סגל יותר רחב ואיכותי מהרצליה. מצד שני זו הזדמנות מצוינת להפועל הרצליה להדביק ולצמצם את פער הנקודות בינם לבין אום אל פאחם, ובכל זאת ההימור שלי: 2.

 

האם אום אל פאחם תחגוג גם מול הרצליה? (גסאן אבו פאנה)

 

מ.ס טירה - עירוני קרית אתא 

רועי - משחק בין שתי קבוצות טובות מאוד, אך לא יציבות. קרית אתא סיימה בתיקו בשבוע שעבר וטירה הפסידה נגד אום אל פאחם. בבית מול הקהל הנהדר שלה טירה תזכה בשלוש נקודות. ההימור שלי: 1.

איימן - טירה נתנה הופעה מאוד טובה נגד המובילה הפועל אום אל פאחם בשבוע שעבר, החמיצה פנדל ואיבדה 3 נקודות יקרות. אני חושב שהפעם הם לא יפספסו בבית. ההימור שלי: 1.

 

עירוני נשר - באקה אל גארביה 

רועי - משחק צמרת בין שתי קבוצות מצוינות בבאקה יודעים שאסור להם להפסיד העונה, בכדי להדביק את פער 6 הנקודות מהמוליכה, והם יעשו הכל כדי לנצח - קל זה בטוח לא הולך להיות מול הקבוצה הנהדרת של נשר, שרושמת עד כה עונה מצוינת עבורה. ההימור שלי: 2.

איימן - באקה עם אחד הסגלים הכי טובים ואיכותיים בליגה א׳, קבוצה שמתיימרת לעלות לליגה הלאומית, משחקת נגד קבוצה לא פראיירית בכלל שהשיגה נקודות בניצחונות חוץ חשובים מאוד. לכן בכלל לא יהיה לה קל. ההימור שלי: 2.

 

אילן סוויסה, יוציא את קבוצתו מהתחתית?

 

עירוני טבריה - הפועל כאוכב 

רועי - צומת דרכים עבור שתי הקבוצות. כאוכב נפרדו ממאמנם איימן חלאילה ויחפשו להשיג ניצחון כאשר עדיין לא ברור מי יעמוד על הקווים במשחק הכה חשוב. בטבריה יצאו לדרך חדשה וחוזרים אחרי פגרה. לרשותו של אילן סוויסה יעמוד סגל מלא, ובבית מול הקהל הביתי ואחרי 8 משחקים ללא ניצחון, אני לא רואה אותם מפסידים והם יברחו מהתחתית הבוערת. ההימור שלי: 1.

איימן - שתי קבוצות שמחפשות ניצחון כדי לחזור להתמודד על הפלייאוף העליון. הפועל כאוכב חיה פצועה אחרי ההפסד מאוד אכזרי בבית. במקביל עירוני טבריה עם סגל מצוין, רחב ואיכותי, משחקת בבית והרבה זמן לא ניצחה. ההימור שלי: תיקו.

רועי סימוני מארח את איימן חלאילה: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 18

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק חסר לה כושר גופנח (הרצליה קבוצה טובה 03-02-2019, 07:05)