5-1 ענק לאסי גלבוע מול כאוכב!

אסי גלבוע מוכיחה את יכולתה שוב ומביסה את הפועל כאוכב 5-1 משערים של לואיס זומא, שגיא סבג, גדי מלסה, משה כחלון וביאן אבו ריא. לכאוכב צימק אנס נסאר. אסי רושמת משחק שלישי ללא הפסד, בדרך אולי להיחלצות מהמקום האחרון. אבי סבג, מאמנה של אסי אמר בסיום: "שלוש נקודות מאד חשובות, כל משחק בשבילנו הוא גמר גביע"

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-01-2019
  • 15:16

הפועל אסי גלבוע הגיעה למשחק חוץ מול כאוכב לאחר התיקו המאופס במחזור הקודם מול עירוני טבריה. מנגד, הפועל כאוכב הגיעה למשחק לאחר שניצחו בשבוע שעבר 4-3 את צור שלום. 

 

 

אסי גלבוע לא פתחה טוב את המשחק, אך למן הדקה ה-10 שחקניו של אבי סבג השתלטו על המשחק. בדקה ה-13 גדי מלסה בועט לשער, שוער כאוכב הודף לא טוב ולואיס זומא דוחק מקרוב וקובע 1-0 לאסי.

 

שחקני אסי חוגגים את השער הראשון של זומא (חגאג רחאל)

 

בדקה ה-21 כדור ארוך של הבלם תומר אלבז היישר ללואס זומא, הכדור קפץ ועבר את שני בלמי כאוכב, לואיס משתלט על הכדור ובועט לשער, אחמד שבל הודף היישר לשגיא סבג שכובש מקרוב, 2-0 לאסי!

 

שגיא סבג חוגג את השער השני עם חבריו (חגאג רחאל)

 

איימן חלאיילה יורד מאוכזב להפסקה (חגאג רחאל)

 

5 דקות בתוך המחצית השנייה, לאחר משחק צירופים בין קשרי אסי גלבוע עדן בן מנשה וגדי מלסה, הכדור מגיע למגן מנסור מועייד שמרים היטב לזומא שמוריד היטב לגדי מלסה, האחרון בועט בעיטת יעף ממרחק של 11 מטר וקובע 3-0 גדול לאסי.

 

גדי מלסה כובש שער נהדר וקובע 3-0 (חגאג רחאל)

 

בדקה ה-65 בלמה של אסי, משה כחלון כובש לאחר ערבוביה ברחבת כאוכב ומעלה את אסי ליתרון של 4-0.

 

שחקני אסי גלבוע חוגגים חמישייה ענקית! (חגאג רחאל)

 

10 דקות עוברות ואסי ממשיכה את החגיגה, משחק צירופים של אסי שביאן אבוריא קיבל כדור מלואיס זומא, אבוריא בועט ממרחק של 25 מטרים לפינה של שבל וקובע 5-0 ענק!!!

 

הנהלת אסי גלבוע חוגגת ביציע (חגאג רחאל)

 

דקה 85 הפועל כחמש דקות לסיום המשחק כאוכב מצליחה לכבוש שער מצמק מרגליו של אנס נסאר שקובע את תוצאת המשחק, 5-1 לאסי גלבוע בסיום!

 

ספסלה של כאוכב נראה שפוף לקראת הסיום (חגאג רחאל)

 

אסי גלבוע רושמת ניצחון שלישי בליגה וכעת היא עם 12 נקודות כשעד למחזור ה-12 לא רשמה ואף לא ניצחון אחד. אסי רחוקה כרגע 4 נקודות מהמקום ה-14 שמוביל למשחקי המבחן, והיא נראית בדרך הבטוחה להישארות בליגה כשבשבוע הבא תארח את 'רובי שפירא' חיפה. מנגד, כאוכב רושמת אי יציבות עד כה בליגה, כשהיא אינה מצליחה לרשום שני ניצחונות רצופים מאז פתיחת העונה ובמחזור הבא תצא כאוכב למשחק מול עירוני טבריה שחייבת נקודות על מנת לברוח מהתחתית.

 

שחקני אסי גלבוע חוגגים ניצחון ענק! (חגאג רחאל)

 

אבי סבג, מאמן אסי גלבוע אמר בסיום הניצחון הגדול: "בפתיחת המשחק לא היינו במשחק ולא נכנסו טוב למשחק לדעתי, אבל החל מהדקה העשירית השתלטנו על המשחק ועל מרכז השדה. הצלחנו לנטרל את המשחק של כאוכב ולנצל את החסרונות שלהם ליתרונות שלנו, והגענו לאינספור מצבים במשחק. אני שמח שהצלחנו לתרגם את זה לניצחון סופר חשוב בחוץ. אלו שלוש נקודות מאוד מאוד חשובות להמשך הדרך וכל משחק מבחינתנו הוא גמר גביע".

 

אבי סבג, "כל משחק הוא גמר גביע" (חגאג רחאל)

 

גדי מלסה כובש השער השלישי אמר: "התכוננו למשחק כמו שצריך, אבי סבג הכין אותנו כמו שצריך. עם עבודה קבוצתית ביחד הצלחנו להגיע לכמה מצבי כיבוש ואני שמח שהם נכנסו. אני שמח מאד על הניצחון, צמצמנו פערים מהקבוצות שלפנינו בטבלה. אנחנו נלחמים כדי להישאר בליגה ואנחנו נילחם עד סוף העונה".

 

גדי מלסה, "נלחמים בכל משחק" (חגאג רחאל)

 

אתם ניצחתם 4-0 את צור שלום, 4-3 את טירה ועכשיו 5-1 את כאוכב. אתם מנצחים רק בתוצאות גבוהות?

"לא. אנחנו רוצים נקודות לא משנה באיזו תוצאה. אבל יוצא מצב שברגע שאנחנו נותנים את השער הראשון זה משחרר לנו לחץ ונותן לנו ביטחון. ככה אנחנו ממשיכים לכבוש וזה נראה שהכל נכנס לנו. ככה רוצים להמשיך עד לסוף העונה, לנצח כמה שיותר כדי להישאר בליגה".

 

לירן דניאל מאושר ממשחק קבוצתו! (חגאג רחאל)

 

לירן דניאל, מנכ"ל אסי גלבוע בתגובה: "משחק מצוין של השחקנים שלנ!. באנו והראינו לכאוכב מי בעל הבית ומי באמת צריך את הנקודות. שיחקנו באמת משחק מושלם, הנעת כדור של קבוצת צמרת והייתי מאד מבסוט מהשחקנים. הייתה לנו עמידה טקטית למופת והגיע לנו הניצחון, ואם היו עוד 2-3 שערים זה לא היה מפתיע כי החמצנו עוד הרבה שערים. יש לנו שחקנים גברים ואני מ'ווה שהם ימשיכו להילחם ככה ורק ככה נצבור נקודות".

הוסף תגובה
תגובות
  1. אסי גלבוע הקבוצה הכי מגעילה בליגה (אוהד בליגה 26-01-2019, 18:05)
    מנצחת משחקים רק לאחר ששילמו כסף .כל המשחקים שלהם מכורים
  2. קונים משחקים אתם תתגלו בסופו של דבר וייצמן יער עליכם (חחחחחחחחחח 26-01-2019, 19:52)
  3. לתת לצור שלום בבית 4..ולנצח 5 בכאוכב (טברייני 26-01-2019, 22:19)
    אפילו מכבי ת"א לא תיתן בצור שלום 4 אז תשמרו את הכסף של הקניות לדברים אחרים
  4. היה ריח רע (אוהד נייטרלי 26-01-2019, 22:28)
    המשחק הזה הוכרע עוד לפני שהתחיל והיו שני שחקנים של כאוכב אחראים על התוצאה שנקבעה מראש: סאמח סרחאן (הבלם של כאוכב) ואחמד שבל השוער נתנו מתנות במכוון לאסי וכולם ראו את זה... אני מציע לוויצמן יער לחקור משחקי ליגה א שכנראה ברובם לא כשרים...מכירות, הימורים ו.....הגיע הזמן לחקןר ולהוציא את האמת לאור
  5. אהוד (אלי 27-01-2019, 13:52)
    המאמן לא מבין כלום מי החיים שלא רק קונים משחקים בכסף עוד מעד יגיע זמן הם יורדים ליגה