חוזרת למסלול: 'רובי' מנצחת 0-2 את צור שלום

לאחר ארבעה הפסדים רצופים, אירחה אמש 'רובי שפירא' חיפה אירחה את מכבי צור שלום שמגיעה גם היא לאחר שני הפסדים. 'רובי' גברה על צור שלום עם ניצחון משכנע של 0-2 משערים של אמיר נפעא ודור מלכה. מאמנה של 'רובי' אלעד בראון: "ניצחון חשוב, הפנים לאסי גלבוע". מיקי קופל:"נלחמנו על כל כדור, היה משחק בין שתי קבוצות טובות ואנחנו חייבים להמשיך ככה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-01-2019
  • 10:12

"רובי" הגיעה למשחק לאחר 4 הפסדים רצופים ורצו לשבור את המומנטום השלילי, מנגד צור שלום מגיעים גם הם לאחר שני הפסדים רצופים.

המשחק נפתח בלחץ חזק של שחקני 'רובי' לצד כדורים ארוכים של שחקני צור שלום שחיפשו את תומר שריקי. ככל שהדקות חלפו 'רובי' הגיעו למספר מצבים טובים לכיבוש, ורק שוער צור שלום מנע מהם לכבוש בחצי הראשון.

 

את המחצית השיניה 'רובי' פתחו חזק, איתי מורנו החמיץ בפתיחת המחצית השנייה מצב של שער בטוח, אבל אז בדקה ה-50 כדור אלכסוני של היימן חמזה אל עבר דור מלכה שמקבל את הכדור עם הגב, מסיט את הכדור ימינה ואמיר נפעא הקשר מגיע בעצמה ממרחק של 14 מטרים ובועט חד לפינה בעיטה שעברה מתחת לגופו של שוער צור שלום. 0-1 ל'רובי'.

 

ככל שהדקות חלפו 'רובי' הגיעו לפחות לעוד שני מצבים מצוינים לכיבוש מרגלי משה דבורה שהחמיץ. לאחר מכן המשחק טיפה התאזן והיה ברובו באמצע המגרש. כחמש דקות לסיום, אמיר נפעא מוסר כדור לדור מלכה שמסתובב ברחבה ובועט חד לפינה הרחוקה. 0-2 מוצדק ל'רובי' בסיום.

 

אלעד בראון מרוצה מאוד ממשחק קבוצתו (מאור אלקסלסי)

 

אלעד בראון, מאמנה של רובי שפירא חיפה בתגובה: "אני שמח שהשחקנים שלי הביאו את עצמם מוכנים למשחק מול קבוצה טובה מאד. הגענו מוכנים למשחק ועבדנו חזק כדי להביא את הניצחון. אני שמח שידענו לאחר תקופה לא טובה שלנו לנצח משחק לא פשוט, אבל עכשיו צריכים להמשיך עם המומנטום החיובי ולהגיע מוכנים ביום חמישי מול אסי גלבוע".

 

מיקי קופל יודע איך קבוצתו צריכה להיראות בכדי לנצח משחקים (מאור אלקסלסי)

 

מיקי קופל המנהל הספורטיבי של הפועל 'רובי שפירא' חיפה מסכם את המשחק: "יום שישי, 12:00, שמש קייצית, מגרש מצוין, קהל ביציע ומשחק מעניין מול צור שלום. 2 הקבוצות הן קבוצות צעירות ונמרצות, אשר עלו למשטח כאשר שתיהן צריכות את הנקודות. צפינו בכדורגל משובח משני הצדדים עם הנעת כדור, הזדמנויות רבות ברחבות והחמצות, עד שהגיע הגול הראשון ממהלך כדורגל מבריק שלנו. שינהר מוראד הוסט לעמדת המגן הימני והראה שהתפקיד מאוד מתאים לו, והוא היה אחראי ומחויב. נקודת האור במשחק הייתה ה'התאבדות' על כל כדור ושמירה קרובה, ככה התחלנו את העונה ורק ככה אנו משיגים ניצחונות. דור מלכה כבש את השער השני במשחק בסיבוב ועם טכניקה נהדרת. אמיר נפאע היה המצטיין במרכז השדה וגם כבש גול ראשון שלו במדי 'רובי'. ביום חמישי נשחק באסי גלבוע לקרב חדש על 3 הנקודות שיובילו אותנו חזרה מעלה".

שחקני רובי חיפה..(צילום באדיבות הפייסוק של רובי חיפה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תמשיכו ככה (אדום עולה 26-01-2019, 13:19)
    כל הכבוד
  2. חחחחחחחח איפו טבריה היום (פחם 26-01-2019, 18:23)
  3. הרכב מנצח לא מחליפים !!! (שי 26-01-2019, 19:11)
    איזה חבורה של ווינרים נלחמו על כל כדור ....שאפו לשחקנים
  4. להמשיך בכל הכח רובי (יוסי 28-01-2019, 13:28)
    היה תענוג לראות 11 שחקנים שנלחמים על כל כדור עושים לחץ על כל המגרש .