חלוקת נקודות : אליצור יהוד וצפרירים חולון מסיימות בתיקו 2-2

אליצור יהוד וצפרירים חולון, שתי קבוצות ללא שאיפות העונה נפגשו למשחק ביום שישי בצהריים. המשחק התעלה לרמה גבוהה עם לא מעט מצבים בשני השערים ובסיום תיקו מוצדק בין הקבוצות. ליהוד כבשו עומרי עזרן ואלעד שקד. לצפרירים כבד צמד גדי סולומוביץ'.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 21-01-2019
  • 08:27

פתיחת המשחק היתה שייכת למארחים מאליצור יהוד שהגיעו למספר הזדמנויות טובות . בדקה ה-10 מספרת וירטואוזית של אוהד רון המכונה "גולר" מוצאת את הדרך לרשת אבל שופט המשחק פוסל את השער בטענת נבדל שלא היה.

 

מספרת נהדרת של אוהד רון אבל השער נפסל בטענת נבדל (איתן ידגר)

 

יהוד המשיכה ללחוץ והגיע לעוד הזדמנויות טובות אבל מנגד צפרירים ניסתה לצאת למתפרצות שהביכו את הגנת יהוד . בדקה ה-42 ובניגוד למהלך המשחק גיא צמח מכניס כדור עומק לגדי סולומוביץ' שעוצר על החזה, מסתובב ובחצי תפנית בועט לרשת העליונה ומעלה את צפרירים חולון ליתרון 1-0 שנשמר עד למחצית. גול ענק של חלוץ ענק!

 

גדי סולומוביץ' מעלה את חולון ליתרון ורץ לחגוג עם הילד ביציע (איתן ידגר)

 

המחצית השניה נפתחה בצורה מאוזנת ושתי הקבוצות הגיעו להזדמנויות. בדקה ה- 58 התקפה של יהוד כדור עומק של אלעד שקד המכונה "אלעד תלתלים" מגיע למחליף עומרי עזרן שמול השוער לא מתבלבל ומשווה את התוצאה ל 1-1.

 

עומרי עזרן עם השיוויון והחגיגה (איתן ידגר)

 

בדקה ה-69  התקפה נהדרת של חולון עם משחק צירופים ובסוף הכדור מגיע לגדי סולומוביץ' שמוכשל ברחבה והשופט שורק לפנדל, את הפנדל לוקח סולומוביץ'  עצמו. בועט חזק לפינה העליונה ופנימה. פנדל גדול ומחזיר את היתרון לצפרירים וקובע 2-1.

 

סולומוביץ' מחזיר את היתרון לצפרירים בפנדל מדוייק (איתן ידגר)

 

2 דקות לסיום בדקה ה-88 אליצור יהוד חוזרת למשחק כאשר אלעד שקד המצוין עם בעיטה אדירה מצד לצד משווה את התוצאה לאליצור יהוד ולמעשה קובע את תוצאת המשחק 2-2 בסיום וחלוקת נקודות צודקת בין הקבוצות.

 

אלעד שקד קובע את תוצאת המשחק 2-2 (איתן ידגר)

 

תגובתו של גדי סולומוביץ' כובש הצמד לצפרירים : " שמח על הלחימה וההקרבה של כל השחקנים, באופן אישי שמח על הצמד שכבשתי וחבל שזה לא הספיק לניצחון. בעיקרון התיקו משקף את יחסי הכוחות על כר הדשא ואנחנו כבר עם הפנים למשחק הבא נגד אליצור יפו".

נפרדו כידידים גדי סולומוביץ אוהד רון וגיא צמח (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות