ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-18 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-18 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 26 שערים. המוליכות קרית מלאכי, עירוני אשדוד, דימונה, ירוחם ושדרות מנצחות. מעלה אדומים ושיכון המזרח מנצחות בחוץ. בית"ר קרית גת מנצחת. הכל בסיכום מחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 22-01-2019
  • 07:58

בית"ר גבעת זאב – עירוני שדרות : 4-0

שדרות החזקה יצאה למשחק חוץ נגד האחרונה בטבלה גבעת זאב. שדרות פתחה מצוין וכבר בדקה ה-11 מיכאל קירטיבה העלה אותה ליתרון 1-0. במחצית השניה שדרות המשיכה את המומנטום וכבשה עוד שלושה שערים מרגליהם של רפי עמוס, אביאל אפנגר ועופר אברה ובסיום 4-0 חלק לשדרות .

 

הקהל של שדרות לא מפסיק לעודד את קבוצתו בכל מקום (פייסבוק שדרותיה)

 

עירוני מודיעין – בית"ר מעלה אדומים : 1-0

מעלה אדומים יצאה למשחק חוץ נגד הקבוצה החמה כרגע עירוני מודיעין . מעלה אדומים פתחה מצוין ובדקה ה-25 עלתה ליתרון משערו של ווטטו קבדה . היתרון החזיק עד לסיום ומעלה אדומים אוספת עוד 3 נקודות יקרות במאבק לברוח מהתחתית . בעקבות הניצחון מעלה אדומים מתמקמת במקום העשירי ומגדילה את יתרונה מהפלייאוף התחתון ל-4 נקודות.

 

בית"ר קרית גת – בני יצ'אלאל : 0-3

בית''ר קרית גת אירחה במגרשה את בני יצ'אלאל הצנועה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת קרית גת יצאה מההפסקה כמו מלוע של תותח ותך פחות מחצי שעה הבקיעה 3 שערים מרגליהם של יעקב וקנין, וצמד של שלמה עמר וחרצה את גורל המשחק. בני יצ'אלאל מסובכת בתחתית ומנגד קרית גת יכולה לנשום קצת אויר .

 

מ.ס עירוני כסייפה – מ.ס שיכון המזרח : 3-0

שיכון המזרח ההפתעה הנעימה של העונה יצאה למשחק חוץ אחד הקשים שיש בכסייפה ומהשניה הראשונה הראתה שבאה על מנת לנצח. שער מוקדם של ליאו אמסיס קבע את תוצאת המחצית 1-0 לשיכון המזרח. במחצית השניה המגמה לא השתנתה לשיכון המזרח המשיכה לשלוט והבקיעה עוד 2 שערים מרגליהם של שמואל בן חמו וליאו אמסיס שהשלים צמד והיה המצטיין במגרש. שיכון המזרח ממשיכה לאיים על המקום החמישי ומרוחקת ממנו רק 5 נקודות.

 

הפועל לוד – הפועל ירוחם : 5-1

הרביעית מירוחם יצאה למשחק בלוד נגד הפועל המקומית. ירוחם לא התקשתה לנצח את לוד הממוקמת במקום ה-13 והבקיעה לא פחות מ-5 שערים מרגליהם של מני הגאי, משה אביטן, אלירן אפריאט וצמד של דודו פלס. ליאור אסולין הצליח רק לצמק בדקה ה-70 אבל זה היה מאוחר מדיי ומעט מדיי. בסיום 5-1 מרשים לירוחם.

 

עירוני קרית מלאכי – בני אילת : 0-3

המוליכה מקרית מלאכי ממשיכה לשמור על המקום הראשון והשבוע לא התקשתה לנצח את בני אילת מהתחתית. בר סויסה העלה את הנתונים ליתרון תוך 2 דקות מהפתיחה ובמחצית מלאכי ביתרון 1-0. במחצית השניה קרית מלאכי הוסיפה עוד 2 שערים מרגליהם של דניאל אטיאס והסקורר הבלתי מעורר של הליגה אריאל טרבלסי שמרגיש הגעתו כבש בכל משחק.

 

הישאם אזברגה, רכש נהדר לעירוני אשדוד (מוטי קדוש)

 

עירוני אשדוד – מ.ס באר שבע : 0-3

עירוני אשדוד עם הצגות כדורגל בשבועות האחרונים והקהל בעננים . השבוע עוד הצגה מבית היוצר של שי מאור נגד מ.ס באר שבע. השחקן הכי חם בליגה הישאם אזברגה העלה את אשדוד תוך 15 דקות ליתרון. במחצית השניה עידן חג'ג' וברוך דגו הגדילו את היתרון וקבעו את תוצאת המשחק 3-0 גדול לאשדוד שמממשיכה להיצמד בפיסגה לקרית מלאכי ויהיה מותח עד הסוף.

 

ברוך דגו המצוין מבקיע את השני לאשדוד (מוטי קדוש)

 

עידן חג'ג' קובע את תוצאת המשחק (מוטי קדוש)

 

עירוני נתיבות – מ.ס דימונה : 3-0

דימונה השלישית יצאה למשחק חוץ בנתיבות ולמרות התוצאה לא היה לה פשוט לחזור עם 3 הנקודות. שערים של דודו כהן, ליאל זגורי ומשה אסולין העניקו לדימונה את הניצחון היקר. נתיבות סיימה את המשחק ב-9 שחקנים לאחר הרחקתם של ירין אבוקסיס ואהרון נתנאל, מנגד דימונה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של שמעון לוגסי.   דימונה רחוקה 2 נקודות בלבד מהמקום הראשון ככה ששום דבר לא סגור והיא עדיין מאיימת על העלייה מהמקום הראשון.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : ליאו אמסיס חלוצה המצוין של שיכון המזרח עם צמד בניצחון קבוצתו נגד כסייפהץ

 

מאמן המחזור : אבי בוחבוט מאמנה של הפועל ירוחם עם ניצחון מצוין על הפועל לוד.

 

קבוצה מצטיינת : שיכון המזרח עם ניצחון גדול בכסייפה.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-18 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. לעשות הגרלות חדשות עם דרום א (אלי 22-01-2019, 08:48)
    דרום ב קבוצות חזקות מאוד יחסית לדרום א לדעתי יש לעשות הגרלה והחלפת קבוצות בין דרום א לדרום ב
  2. עירוני אשדוד (אשדוד 22-01-2019, 15:16)
    אופיר רגב תלך לעשות חמוצים עלית ליגה מחזור 16 חחח כל הדרום צוחקים עליכם יפה אשפה עוד שלוש שבועות נזיין אותכם בלוד יאלה ליגה ג מחכה לך אופיר או שתתפרק מעכשיו חחחח
  3. 5 קבוצות ברמה אחרת מהשאר (ברק 22-01-2019, 16:33)
    הבעיה היא שכמעט כל שבוע קורה שאחת מהן מועדת במפתיע ומאבדת נקודות