רועי סימוני מארח את אלירן גולדמן תחזית ליגה א' צפון מחזור 16

ליגה א׳ צפון חוזרת אחרי פגרה של שבוע וסיבוב חדש בפתח, שבסיומו תיקבע העולה לליגה הלאומית. סוכן השחקנים רועי סימוני בחר לארח את אלירן גולדמן, מנהל הקבוצה של עירוני נשר. טבריה תפגוש את אסי גלבוע בקרב תחתית, נשר תארח את אום אל פאחם, הרצליה מארחת את כפר כנא, 'רובי' תפגוש את בני זלפה, כאוכב וצור שלום תיפגשנה בדרבי השכנות

  • על ידי: מערכת גולר
  • 17-01-2019
  • 20:02

שלום לכולם!

ליגה א׳ צפון חוזרת לאחר פגרה ונכנסת לישורת האחרונה, שבסופה תיקבע העולה לליגה הלאומית. חלון העברות נסגר עם מספר החתמות מעניינות, שמעל כולן בלטו עירוני טבריה ו״רובי״ שפירא חיפה שעשו את החיזוק המשמעותי ביותר.

באקה ואום אל פאחם מבינים שהמאבק ביניהם יהיה צמוד מאוד עד לסיום העונה הסדירה. מעניין יהיה לראות מי תהיינה הקבוצות הנוספות שתצלחנה להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. 

השבוע בחרתי לארח את אלירן גולדמן, חבר טוב ומנהלה המסור של עירוני נשר. יהיה מעניין לראות מי חזר חד יותר מהפגרה בהצלחה!

 

הפועל בני זלפה - 'רובי שפירא' חיפה 

רועי: שתי קבוצות שרוצות להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. בסיבוב הראשון זלפה רשמה ניצחון שהיה הראשון מבין חמישה רצופים שעזרו לקבוצה להתמקם במקום הראשון בטבלה, אך מאז רשמו הפסדים שסיבכו אותם בתחתית, אך את הסיבוב הם סיימו עם שני ניצחונות. ברובי שהיו צמודים ברוב שלבי הסיבוב לצמרת הגבוהה, רושמים שלושה הפסדים רצופים שהורידו אותם עד למקום ה-7 ומול זלפה זה לא יהיה פשוט. ההימור שלי: תיקו.

אלירן: בני זלפה פתחה בסערה את הליגה. הרצף המעולה שלה התחיל עם ניצחון משכנע מאוד במחזור הראשון במגרשה של 'רובי'. בתקופה האחרונה זלפה מגמגמת מאוד ולא נראית כקבוצה שמסוגלת להשתלב בפלייאוף העליון. מהעבר השני קבוצת האוהדים הלא יציבה, שמסוגלת לנצח כל קבוצה אך מסוגלת להפסיד לכל קבוצה. ההימור שלי: 2.

 

האם רובי תפתח את הסיבוב השני ברגל ימין (מאור אלקסלסי)

 

הפועל ירושלים - עירוני קרית אתא 

רועי: עצוב לראות מה שקורה במועדון הירושלמי וככל הנראה הם בדרך הבטוחה לליגה ב׳. בקרית אתא בנו קבוצה שתתמודד בצמרת ופלייאוף עליון היא המטרה של הקבוצה העונה. מהמשחק בירושלים הם יחזרו עם 3 נקודות שיקרבו אותם לצמרת. ההימור שלי: 2.

אלירן: על הנייר זה המשחק הכי נוח לניחוש השבוע. הסגל האדיר של קריית אתא שיכול לנצח כל קבוצה בליגה, כולל 2 המוליכות, יוצא לטדי למשחק מול אחת הקבוצות החלשות בליגה, הפועל ירושלים. אין לי ספק שקריית אתא תיראה הרבה יותר טוב בסיבוב השני, ותיקח הרבה יותר נקודות ממה שצברה בסיבוב הראשון. לגבי הפועל ירושלים, לדעתי הקבוצה תשחק בליגה ב' בעונה הבאה. ההימור שלי: 2.

 

שחקני קריית אתא, יקרבו את הפועל ירושלים לליגה ב'? (מאור אלקסלסי)

 

הפועל הרצליה - הפועל כפר כנא

רועי: משחק בין שתי קבוצות מצוינות עם מאמנים מהטובים בליגה. אחמד סבע מחולל פלאים מאז שהגיע לקבוצה, ומעל כולם בולט ספואן זועבי שככל הנראה יעבור לליגה הלאומית ואולי לליגת העל בקרוב. מומו ניסטל בנה קבוצה צעירה ונהדרת שממוקמת במקום ה-3 בטבלה. מה שבטוח שיהיה משחק קצבי עם המון כדורגל ולא מעט שערים. ההימור שלי: 2.

אלירן: בשקט בשקט הפועל הרצליה נדבקת לצמרת ולדעתי גם יכולה להפתיע בסיום העונה, קבוצה שתמיד שואפת למעלה, אבל ברגע האחרון משהו מתפספס. מהעבר השני הפועל כפר כנא עם סגל מעולה שכולל שחקנים בכירים וטובים דוגמת סיסו, ברוור, אבלס וספואן זועבי, אבל כגודל הציפייה גודל האכזבה. יש לי המון סימפטיה והערכה להפועל הרצליה ולדעתי היא תנצח את המשחק. ההימור שלי: 1.

 

מומו ניסטל, הוביל את קבוצתו למקום השלישי בתום הסיבוב הראשון (מאור אלקסלסי)

 

הפועל אסי גלבוע - עירוני טבריה

רועי: משחק המשחקים! עירוני טבריה התחזקה בצורה מרשימה עם לא פחות מ-4 שחקנים שיעזרו לקבוצה לברוח מהתחתית, ואולי לנסות להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון כמו שיודעים בעיר הכנרת, והמשחק מול אסי הוא החשוב ביותר עבורם. באסי רושמים תיקו ונצחון במחזורים האחרונים, והקבוצה נמצאת במגמת התאוששות ותעשה הכל כדי לברוח מהמקום הלפני אחרון בטבלה. מול טבריה זה לא יהיה קל אך אפשרי. ההימור שלי: 2.

אלירן: אסי אכזבת העונה מגיעה אחרי התפוצצות במגרש הקשה בצור שלום, ניצחון משכנע מאוד שיכול להכניס ביטחון ואמונה בשחקנים שלה. האורחת עוברת עונה קטסטרופלית וספק אם מישהו העלה בדעתו שטבריה תהיה במקום ה-12 בסוף הסיבוב הראשון. ללא ספק 2 קבוצות שחשובות מאוד לליגה הזו. אסי עם המסורת וטבריה עם הסגל והאוהדים שהולכים איתה לכל מקום. מלחמת עולם בגלבוע שלדעתי תסתיים בניצחון של האורחת. ההימור שלי: 2.

 

מכבי צור שלום - הפועל כאוכב 

רועי: משחק השכנות. צור שלום רושמת עונה נפלאה עד כה ונחשבת להפתעת העונה, ותרצה להמשיך במומנטום החיובי בו היא סיימה את הסיבוב. בבית שלה במגרש הקטן היא פייבוריטית, בכאוכב יש קבוצה עם סגל שחקנים מהטובים בליגה ומאמן מצוין, אך חוסר מזל ומספר רב של פציעות מנע מהם להיות במקום טוב יותר בטבלה. במגרש הקטן בצור שלום יהיה להם קשה מאוד. ההימור שלי: תיקו.

אלירן: צור שלום עם פתיחת עונה מדהימה. סגל צעיר, נמרץ ורעב שלפחות כרגע מרחיק אותה ממאבקי התחתית, שאליהם התרגלה בשנים האחרונות. בצור שלום חייבים לקחת נקודות השבוע כדי לא להתחיל להתקרב לתחתית, וכדי להראות שהרביעייה שספגה הקבוצה מאסי גלבוע הייתה מעידה חד פעמית ולא מעבר. הפועל כאוכב כיוונה לצמרת בתחילת העונה. עם מאמן מעולה כמו איימן חלאיילה ושחקנים כמו: עבד מורגאן וואיל חירבאווי הקבוצה שווה הרבה יותר מהמקום ה-11, לדעתי העזיבה של אבי מלכה תפגע מאוד בקבוצה, והדבר יבוא לידי ביטוי בהפסד במגרש הקשה של צור שלום. ההימור שלי: 1.

 

איימן חלאיילה, קבוצתו תסתדר ללא אבי מלכה? (מאור אלקסלסי)

 

מ.ס טירה - הפועל מגדל העמק 

רועי: חיים לוי המצוין חוזר לעמוד על הקווים בליגה א׳. הרבה עבודה יש לו במגדל העמק אבל הוא שועל קרבות ותיק, והוא יידע לקחת את הקבוצה לחוף מבטחים מהר מאוד. בטירה יש קבוצה נהדרת שמשחקת כדורגל יפה לעין, אך סובלת מחוסר יציבות. אני מריח כאן הפתעה. ההימור שלי: 2.

אלירן: למרות ההפסד הביתי במחזור האחרון, טירה נראית מעולה. עמידה יפה על המגרש, שחקנים עם רעב ונחישות שלא מוותרים, מובילים את טירה למקום החמישי. מגדל העמק מתמודדת על תואר אכזבת העונה. הרבה כסף הושקע בקבוצה הזאת שעל הנייר שווה פלייאוף עליון בהליכה. על כר הדשא קבוצה שתילחם על החיים עד המחזור האחרון. לדעתי יתרון האיכות על כר הדשא בצד של טירה, ובנוסף ליתרון הביתיות נקבל ניצחון קל של המארחת. ההימור שלי: 1.

 

שלומי פרץ ואמיל יוסיפוב, נלחמים בשיניים עבור נשר (אבי רביבו)

 

עירוני נשר - הפועל אום אל פאחם 

רועי: המשחק המרכזי של המחזור. ראשית שאפו ענק לאמיל ושלומי שלמרות פתיחת עונה צולעת ידעו לחזק את הקבוצה בצורה טובה מאוד, ולרשום רצף של שבעה ניצחונות שהקנו לקבוצה את המקום הרביעי בטבלה. במוצ״ש הם יארחו את הקבוצה הטובה ביותר בליגה, אום אל פאחם. קל זה בטח לא הולך להיות. שמעון הדרי ושחקניו יודעים שמצפה להם משוכה קשה מאוד, אבל בכדי להעפיל בסיום העונה לליגה הלאומית הם יהיו חייבים לנצח בנשר. ההימור שלי: 2.

אלירן: הניהול הטוב בליגה נגד הסגל הטוב בליגה! במקביל למלחמות על כר הדשא בכל שישי, שלומי ואמיל נלחמים יום יום בשיניים כדי להשאיר את המועדון עם הראש מעל המים, דבר שמתבטא ברכישת כרטיסים לאוהדים שמגיעים למשחקי החוץ, בתשלום משכורות ללא איחורים ופיגורים ובמתן מענה לצרכים של כלל אנשי המועדון, שחקנים, מאמנים וצוות מקצועי והכל מכיסם הפרטי בלי טיפת עזרה מגורמים אחרים. בשקט בשקט אנחנו עם 7 ניצחונות רצופים, הגנה חזקה ויציבה ושחקני קישור והתקפה שמבוקשים בכל הליגה. אום אל פאחם... מה עוד נשאר להגיד על הסגל הזה? סגל בכיר ונוצץ, קבוצה שיכולה בקלות להשתלב בפלייאוף העליון של הליגה הלאומית. צפוי משחק מרתק שלאחריו לדעתי נספור את הניצחון השמיני ברצף. ההימור שלי: 1.

רועי סימוני מארח את אלירן גולדמן תחזית ליגה א' צפון מחזור 16

הוסף תגובה
תגובות
  1. נשר מנצחת את פחם 3-1 פחם נוכלים סמרטוטים בסוף פחם מתפרקת בע"ה תלכו לעזאזל. אמן ,אמן אלוהים יקח אותכם (משה 17-01-2019, 21:44)
  2. יאללה נשר תעשו בית ספר לפחם הנוכלים . פחם הביתה . (הוגה דעות 17-01-2019, 21:48)
  3. יאלה נשר (קובי 17-01-2019, 23:56)
    בעה" נספור את הניצחון על הפחים . לא רואים אף אחד בעניים . מנצחים יאלה נשר
  4. למס״ 1. אתה חתיכת אפס וגזען (עבד סמארה 18-01-2019, 10:46)
    למס״ 1 אתה חתיכת אפס וגזען ונראה לי ששתיתה מחלב של חמור
  5. תגובה ל4. לך תעדה קקה יא חמור בן חמור יא מעפן .מחר פחם מפסידה בע"ה.אמן .אלוהים יקח אותך יא דביל. (משה 18-01-2019, 15:06)