ליגה ג' מרכז - סיכום המחזור ה-16 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

בעקבות השינוי שהחל בשנה שעברה בתקנון ההתאחדות בנושא העולות מליגה ג' לליגה ב' בחרנו לסכם את מחוז מרכז בליגה ג', מחוז מרכז הינו אחד המחוזות המעניינים בליגה ג' השנה עם מספר קבוצות איכותיות, השינוי המהותי בתקנון הוא שהשנה בנוסף לעולה האוטומטית מהמקום הראשון, ישנם משחקי הצלבה בין מקומות 2 ו-3 בין המחוזות והמנצחת תתמודד נגד מקום 14 מליגה ב' דרום ב' על כרטיס העליה הנוסף לליגה ב'

  • על ידי: גיא צמח
  • 16-01-2019
  • 08:56

ליגה ג' מחוז מרכז

מכבי קרית עקרון – הפועל בני אשדוד : 2-0

קרית עקרון הרביעית אירחה במגרשה את השלישית הפועל בני אשדוד וקיוותה לנצח ולהעפיל למקום השלישי ממנו עולים בתום העונה לפלייאוף העליון אבל על כר הדשא העניינים הלכו אחרת. האורחת מאשדוד עלתה ליתרון כבר בדקה ה-5 משערו של לירון אברג'ל . קרית עקרון ניסתה לחזור למשחק אבל 10 דקות לסיום אשדוד הכפילה את יתרונה משערו של מלסה נגה ובסיום 2-0 להפועל בני אשדוד.

 

הפועל טירת שלום – בית"ר יבנה : 4-0

בית"ר יבנה השני בטבלה יצאה למשחק חוץ נגד טירת שלום מהמקום ה-13 ולא התקשתה לנצח אותה 4-0 חלק. כבר במחצית הראשונה יבנה הובילה 2-0 משערים של שרון זוזוט ושי קחלון. במחצית השניה המגמה לא השתנתה ויבנה המשיכה ללחוץ והצליחה להבקיע עוד שני שערים מרגליהם של אמיל אלישיב ויוגב בנישו שקבעו את תוצאת הסיום. יבנה ממשיכה לרדוף אחרי גדרה והפערים בין שתי הקבוצות 5 נקודות.

 

צעירי לוד ועירוני גדרה לפני שריקת הפתיחה (פייסבוק מועדון כדורגל הפועל גדרה)

 

צעירי לוד – הפועל עירוני גדרה : 6-0

המוליכה מגדרה יצאה למשחק חוץ נגד האחרונה צעירי לוד . המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו 0-0 לאחר משחק לחימה הירואי של המארחת אבל במחצית השניה פערי האיכות הכריעו את הכף לזכות גדרה שהבקיעה לא פחות מ-6 שערים. את חגיגת השערים פתח שירן קינן הותיק והטוב, בנוסף אליו הבקיעו אלון זבולון, ברוך וולדמן, אלעד אברמסון וצמד של אדיר שהרבני.

גדרה ממשיכה להיות מושלמת ולספור ניצחון 16 ברציפות ולא נראה שיש מי שידביק אותה במיוחד לאור היכולת של שחקניה.

 

שחקני גדרה חוגגים את השער של שירן קינן  שפתח את האות לחגיגת שערים (פייסבוק מועדון כדורגל הפועל גדרה)

 

שאר התוצאות :

עירוני בית שמש – מ.כ אשדוד סיטי : 2-2

בית"ר אשדוד – מכבי עירוני בת ים : 3-0

מ.ס רמלה – הפועל מבשרת ציון : 1-7

בית"ר גדרה – הפועל רמלה : 2-4

הפועל מצליח – מ.ס ראשון לציון : 1-3

 

בהצלחה לכל הקבוצות , ניפגש בשבוע הבא !

ליגה ג' מרכז - סיכום המחזור ה-16 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות