ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-17 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-17 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 20 שערים. המוליכות קרית מלאכי ועירוני אשדוד מנצחות. דימונה, מודיעין, באר שבע ובני אילת מנצחות בבית. שיכון המזרח מנצחת בחוץ ורק המשחק בין מעלה אדומים לגבעת זאב מסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 14-01-2019
  • 11:48

בני יצ'אלאל – מ.ס שיכון המזרח : 1-0

שיכון המזרח ממשיכה עם היכולת הטובה שלה והשבוע ניצחה את בני יצ'אלאל מהמקום ה-14 ממנו הולכים למבחנים על הירידה בסוף העונה. שיכון המזרח עבדה קשה על מנת לנצח משער בודד בדקה ה-23 של ליאו אמסיס המצוין. בעקבות הניצחון שיכון המזרח רחוקה רק 5 נקודות מהמקום החמישי ממנו עולים לפלייאוף העליון בתום העונה.

 

עירוני מודיעין – הפועל ירוחם : 0-2

עירוני מודיעין נראית נהדר בתקופה האחרונה מאז הגעתו של המאמן אהוד כחילה. השבוע אירחה מודיעין את קבוצת הצמרת מירוחם וניצחה אותה 2-0 משערים שהובקעו במחצית השניה מרגליהם של עומר טולדו ודוד קנבסקי. הפועל ירוחם סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של יניב אפרגן בצהוב שני בדקה ה-63.

 

מ.ס דימונה – הפועל לוד : 0-3

דימונה השלישית בטבלה לא התקשתה לנצח את הפועל לוד מתחתית הטבלה. על סף הירידה למחצית דימונה עלתה ליתרון משער של ערן זגר ושתי דקות בתוך המחצית השניה ערן זגר השלים צמד . בדקה ה-70 עמית גבאי קבע את תוצאת המשחק 3-0 חלק לדימונה שרחוקה 2 נקודות בלבד מהמקום הראשון אותו מאיישת עירוני קרית מלאכי.

שחקני דימונה ולוד לפני שריקת הפתיחה (לירן ביטון)

 

שחקני 2 הקבוצות בסיום (לירן ביטון)

 

מ.ס באר שבע – עירוני נתיבות : 0-1

באר שבע ממשיכה במגמת השיפור שלה והפעם ניצחה בקרב על 6 נקודות את נתיבות שהקדימה אותה בטבלה. באר שבע הצליחה לצאת עם מלוא 3 הנקודות מהמשחק הזה בזכות שער בודד של ינון ברדה בדקה ה-13. באר שבע סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של שאול חכם המחליף בדקה ה-86 אבל גם החיסרון המספרי בדקות הסיום לא מנע מבאר שבע לצאת עם ניצחון.

 

בית"ר מעלה אדומים – בית"ר גבעת זאב : 0-0

מעלה אדומים אירחה במגרשה את האחרונה בטבלה בית''ר גבעת זאב . במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה סיימו שתי הקבוצות ללא שערים ולבסוף התחלקו בנקודות. גבעת זאב שיחקה למעלה משעה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אלי מוגהז בדקה ה-30.

 

בני אילת בית"ר קרית גת : 1-4

בני אילת מהמקום ה-15 ממשיכה להילחם על מנת לברוח מהתחתית והשבוע ניצחה בצורה משכנעת מאד את קרית גת ממרכז הטבלה. קרית גת הובילה משער בדקה ה-27 של דולב סויסה אבל אילת לא נלחצה והיתה מהפך עם לא פחות מ-4 שערים מרגליהם של סולטאן זועבי, אופק בלסאן, דניאל אלמליח ודימיטר אליאב . בעקבות הניצחון אילת הישוותה את מספר הנקודות שלה לבני יצ'אלאל והיא תמשיך להילחם על מקומה בליגה עד לסיום העונה.

 

עירוני שדרות – עירוני קרית מלאכי : 3-1

שדרות הרביעי אירחה במגרשה את המוליכה מקרית מלאכי כשנקודה בלבד מפרידה ביניהן. שדרות פתחה נהדר ועלתה ליתרון בדקה ה-37 משער של רפי עמוס, אבל עד המחצית קרית מלאכי לבצע מהפך משערים של בר סוויסה ואריאל טרבלסי. מי שרצה הוכחה כמה טרבלסי הוא כח רציני בליגה ב' קיבל אותה בדקה ה-50 כשהשלים צמד וקבע את תוצאת המשחק 3-1 ענק לקרית מלאכי ששומרתת עוד מחזור על מקומה בפיסגה.

 

הקהל הצהוד של אשדוד מעודד בלי סוף (מוטי קדוש)

 

מ.ס עירוני כסייפה – עירוני אשדוד : 3-1

עירוני אשדוד יצאה למשחק קשה מאד בחוץ נגד כסייפה. כבר בדקה השביעית הרכש מכסייפה ומלך שערי הליגה הישאם אזברגה העלה את אשדוד לירון 1-0. עוד 7 דקות עברו ואשדוד הכפילה את יתרונה משער של גיא עובדיה. עד לסיום המחצית כסייפה הצליחה להשוות משערו של וסים אלאטרש. 4 דקות לסיום המשחק עידן חג'ג' קבע את תוצאת המשחק עם שער נוסף שלו מאז שהגיע ובסיום 3-1 לאשדוד שצמודה חזק לקרית מלאכי בפיסגה.

 

גיא עובדיה מגדיל את היתרון של אשדוד (מוטי קדוש)

 

מצטייני המחזור

 

שחקן המחזור : אריאל טרבלסי חלוצה של קרית מלאכי עם צמד נגד שדרות.

 

מאמן המחזור : יניב כהן מאמנה של בני אילת עם ניצחון משכנע על על קרית גת

 

קבוצה מצטיינת : עירוני קרית מלאכי עם ניצחון גדול בשדרות.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-17 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. עירוני (אשדוד 14-01-2019, 13:20)
    לוד אתם פח אופיר רגב יטפט הרסת שם את הקבוצה עליתם ליגה לא חחחחח יוסי עמר זרקת בשחקן הכי טוב שלך אתה בזיון אתם תירדו ליגה יזבלים
  2. תגובה 1 אדום חמוד די תתבגר מתוק (עירוני 14-01-2019, 16:42)
  3. יאלה דימונה (דימונה 14-01-2019, 17:55)
    הפועל לוד לא קבוצה הם שכונה בשכונה משחקים יותר טוב מהם המאמן שלהם רב אם שחקנים פשוט בושה זה לא מאמן זה קוקסינל אופיר תלך הבייתה יבלוף ליגה ג מחכה לך או פירוק
  4. ויוה לוד (לוד 14-01-2019, 23:25)
    כל הקבוצות נגדנו אה אל תדאגו אנחנו נשאר בליגה לא יעזור לכם ואנחנו נזיין אותכם שנה הבא אשדוד אמאלה רק תבואו ללוד אתם לא מפסיקים אה להתגרות בנו אתם תיראו מי זאת לוד
  5. תשובה ל3 דימונה (אופיר רגב 15-01-2019, 15:17)
    אתה קורא לעצמך גבר תבוא עם אישתך למשחק אני יראה לה מי גבר כי אמא שלך הוציא אותך נכה יזונה תביא את אישתך שאני ישחק איתה קצת