איגוד המאמנים לבאקה אל גרבייה: לחסן פדעוס אין הסמכה ואינו יכול לאמן את הקבוצה

היום, יום ראשון, 06.01.19, איגוד המאמנים פנה במכתב חריף לקבוצת הפועל עירוני באקה אל גרבייה: "ידוע לנו כי הנכם רושמים את חסן פדעוס כמאמן וזאת למרות שהוא אינו המאמן". איגוד המאמנים כבר פנה לחברת החקירות שתבדוק את פעילות הקבוצה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 06-01-2019
  • 15:50

לחסן פדעוס, מי שמשמש שמאמנה של הפועל עירוני באקה אל גרבייה, אין תעודת מאמן והוא אינו נרשם כמאמן הקבוצה בטופס המשחק, אך בכל זאת עומד על הקווים, דבר אשר מהווה עבירה על התקנון ועלול לגרור את באקה אל גרבייה לדין משמעתי חמור. עוד נמסר לבאקה מאיגוד המאמנים: "למר חסן פדעוס יש תעודת מדריך והוא לא רשאי לשמש כמאמן ואף לא כעוזר מאמן בקבוצת הבוגרים".

 

לידיעתכם ,השנה החליט איגוד המאמנים להקים צוות אכיפה מטעם הנהלת האיגוד, אשר יסייר במגרשי המשחקים וכן יבצע מעקב גלוי/סמוי ,כדי לוודא כי לא יועסק מאמן ללא תעודה בתוקף ו/או לפי ההסמכה המתאימה על פי הסעיפים לתקנון הרישום.

כמו כן, ייתכן מאוד שההתאחגות לכדורגל תשלח נציגים על מנת לצלם את מהלך האימונים של באקה, כפי שביצעו כבר בעבר מול מספר קבוצות שונו.

 

בפניכם מובא המכתב אשר נשלח להפועל עירוני באקה אל גרבייה מאיגוד המאמנים:

 

 

תגובת באקה אל גרביה או חסן פדאוס תפורסם כשתתקבל.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מעניין שמומו ניסטל אימן ללא תעודה בחדרה בכר עצם עין (איכסאל 06-01-2019, 17:41)
    מעניין שמומו ניסטל אימן את חדרה ללא תעודה ניסים בכר עצם עין
  2. מה הכוונה דין משמעתי חמור? יכולים להוריד נקודות לקבוצה? (אוהד 06-01-2019, 18:58)
  3. חסן פדעוס הוא הבעלים של הקבוצה לא נוכח באימונים כי יש לו עסק והוא טס כל שני וחמישי לחו'ל ולא מתערב (ראמי 06-01-2019, 20:10)
    חסן פדעוס הוא הבעלים של הקבוצה לא נוכח באימונים כי יש לו עסק והוא טס כל שני וחמישי לחו'ל ולא מתערב בצד הטכני המאמן הוא רסלאן יונס וזכותו להיות נוכח במשחקים
  4. יש מאמן חדש להפועל בקה אלירן חודידה הנסיון שלו בליגה א ובקבוצות בכירות יספיק לבקה לעלות ליגה (ראמי 07-01-2019, 10:05)
    יש מאמן חדש להפועל בקה אלירן חודידה הנסיון שלו בליגה א ובקבוצות בכירות יספיק לבקה לעלות ליגה שלושה שחקנים בכירים על הכוונת