ממשיכה בפסגה: אום אל פאחם מנצחת את הפועל ירושלים 1-0

במסגרת המחזור ה-15 בליגה א' צפון, אירחה הפועל ירושלים את מוליכת הטבלה אום אל פאחם. ובתום תשעים דקות של כדורגל אום אל פאחם מנצחת 1-0 וממשיכה לשמור על מקומה בפסגה. ריף מסיקה כבש את שער הניצחון בדקה ה-17. שמעון הדרי: "מה שחשוב בסוג המשחקים האלו זה לנצח״, ריף מסיקה: "שמח ומאושר על הגול שהבקעתי״

  • על ידי: לירן ביטון
  • 06-01-2019
  • 08:01

כ-500 אוהדים הגיעו ביום חמישי האחרון לאצטדיון טדי כדי לצפות במפגש המסקרן בין אום אל פאחם להפועל ירושלים. פאחם הגיעה למשחק אחרי ששפרעם לא הופיעה למשחק מולה במחזור הקודם, ואילו הפועל ירושלים מגיעה אחרי רצף של ארבעה הפסדים. המחצית הראשונה לא הייתה פשוטה עבור אום אל פאחם, עד שבדקה ה-17 ריף מסיקה הצליח לכבוש שער לאחר שקיבל כדור קרן והעלה את קבוצתו ליתרון 1-0. אום אל פאחם הצליחה לשמור על ההיתרון לאורך כל המחצית הראשונה.

 

הקהל שהגיע למשחק בטדי (צילום:חגג ראחל)

 

במחצית השנייה אום אל פאחם הפגינה יכולת טובה יותר, עם לא מעט הזדמנויות להגיע אל שער היריבה, אך הפועל ירושלים לא עשתה לאום אל פאחם חיים קלים והקבוצה לא השכילה להבקיע שערים נוספים.

 

ריף מסיקה הבקיע את השער שהביא לקבוצתו את הניצחון במשחק, ואום אל פאחם ממשיכה לשמור על המקום הראשון ועל הפער מבאקה, הפועל ירושלים רושמת הפסד חמישי ברציפות.

 

שמעון הדרי מאמנה של אום אל פאחם בתגובה למשחק: "משחק לא קל, היה לנו ברור שהקבוצה שמשחקת מולנו היא קבוצה צעירה מאומנת טוב מאוד אמביציונית, ונלחמת על חיה בליגה. מבחינת הקבוצה שלי הגענו למספר גבוה של מצבי הבקעה אותם לא ניצלנו, אבל מה שחשוב בסוג המשחקים האלו זה לנצח. מבחינתי השחקנים שלי יודעים ומבינים שהדרך להצליח ולהגשים מטרה של העפלה לליגה הלאומית, בעזרת השם היא בראש ובראשונה לנצח את הקבוצות  תחתית הם המוקש המרכזי של קבוצות הצמרת."

 

שמעון הדרי מרוצה מהיכולת של חניכיו במשחק לא פשוט. (צילום: חגג ראחל)

 

ריף מסיקה כובש השער במשחק בתגובה: " שמח ומאושר על הגול שהבקעתי, הכי חשוב שהוא הביא לקבוצה נצחון ועשינו עוד צעד קטן אל עבר המטרה שלנו. אני חושב שעשינו חצי עונה נהדרת עם אחוזי הצלחה גבוהים, הצלחנו להתגבר על מינוס 2 נקודות ושלושה משחקי רדיוס ואני מאמין בצוות המקצועי בהנהלה ובשחקנים שנצליח להגשים את המטרה של המועדון הנפלא הזה."

 

 

שחקני אום אל פאחם חוגגים ניצחון (צילום: חגג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. 3 כתבות על אום אל פאחם? (ברק 06-01-2019, 14:33)
    לא הגזמתם? אין קבוצות אחרות? מה עם כתבה על ביתר פ"ת, עוצמה חולון א.ס חולון שניצחה 1:8 בשישי האחרון..
  2. פחם חבל על המאמץ וההשקעה שאתם עושים אתם מושחתים ושרלטנים בסוף לא תעלו בע"ה אתם זמנית מקום ראשון יא ש (אבי 06-01-2019, 21:20)