באקה אל גרבייה מנצחת 1-3 את טבריה שמסתבכת בתחתית

לאחר שביום חמישי אום אל פאחם פתחה פער של 6 נקודות מבאקה, ידעו שחקני באקה שרק ניצחון בא בחשבון מבחינתם. מנגד, בטבריה רצו לעצור את כדור השלג על מנת לא להסתבך במאבקי התחתית. בפועל, באקה יצאה עם ידה על העליונה כשהיא רחוקה 3 נקודות בלבד מהפסגה. טבריה ממשיכה להסתבך וכעת היא רחוקה 2 נקודות בלבד ממקום ממנו יורדים ליגה בסיום העונה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 04-01-2019
  • 19:55

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (חגאג רחאל)

 

הפועל באקה אל גרביה ועירוני טבריה נפגשו במסגרת המחזור ה-15 למשחק שנעל את הסיבוב הראשון. המשחק נערך במגרש בסכנין בעקבות עונש הרדיוס שקיבלו המארחים זכר למשחק נגד הפועל כפר כנא.

 

שחקני טבריה רוצים להשיג ניצחון (חגאג רחאל) 

 

אילן סוויסה שרושם כבר 5 הפסדים, ביצע מהפכה בהרכב הקבוצה בכדי לעצור את רצף ההפסדים, ולזכות בניצחון שיעשה קצת שקט במועדון מעיר הכנרת. בבאקה ידעו לפני שריקת הפתיחה כי לאחר ניצחונה של אום אל פאחם, הפער צמח ל-6 נקודות והם חייבים את הנקודות להישאר צמוד לצמרת.

 

אילן סוויסה, ביצע מהפכה בהרכב (חגאג רחאל)

 

המשחק נפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות, ולאחר חמש דקות הגיעה ההזדמנות הראשונה במשחק, והיא שייכת לבאקה אל גרבייה. גיא כהן מצא את מחמוד עבאס שבעט מ-16 מטר שטוח וחזק אך הכדור חמק ליד הקורה.

חולפות להן שתי דקות בלבד ושוב התקפה קטלנית של המארחים, אורי כהן מוציא כדור רוחב נהדר לאוהד קדוסי שבועט מבלי לעצור ומפספס את המסגרת.

בדקה ה-11 כדור חופשי נשרק לזכותה של באקה. עוביידה אבו רביע לקח את הבעיטה אך הכדור חמק ליד המשקוף.

 

הלחץ של באקה נמשך ובדקה ה-25 גיא כהן נותר לבד בתוך הרחבה ובעט שטוח וחזק לעבר המסגרת, אך עדי תדמור היה במקום כדי לקלוט נהדר. כעבור דקה הגיעה ההזדמנות הממשית הראשונה של טבריה. התקפה מתפרצת של כפיר בן דוד שבכדור גאוני מוצא את עבאד גאברין שמשתחרר מהמגן ובועט חזק, הכדור עובר את השוער גיא סלם אך נעצר על קו השער בעקבות המגרש הבוצי, באקה ניצלת מספיגת שער!

 

גיא סלם ניצל מספיגה (חגאג רחאל)

 

חמש דקות לסיום המחצית הראשונה, אביאל גבאי מסר נהדר לעבאד גאברין שבעט חזק אך גיא סלם היה במקום ועם זינוק גדול מנע שער.

 

הזדמנות טובה לעבאד גאברין (חגאג רחאל) 

 

על סף השריקה לסיום המחצית, כדור חופשי נשרק לזכותה של באקה על קו ה-16. מחמוד עבאס סובב באומנות לפינה הרחוקה וקבע 0-1 נהדר לבאקה אל גרבייה!

 

באקה חוגגת את השער הראשון של מחמוד עבאס (חגאג רחאל)

 

טבריה יורדת בפיגור למרות שהגיעה לשתי הזדמנויות נהדרות. שחקניו של אילן סוויסה הציגו משחק לחימה אך באקה כבשה שער ששחרר הרבה לחץ בירידה למחצית. 

 

לחץ גדול שוחרר על ספסלה של באקה לאחר השער (חגאג רחאל)

 

פתיחת המחצית השנייה הייתה שייכת לבאקה אל גרבייה. בדקה ה-49 גיא כהן סובב באומנות כדור שעשה דרכו לחיבורים, אך עדי תדמור התעופף והדף את הכדור לקרן ומנע שער שני של באקה.

 

חולפת דקה בלבד והתקפה מהצד השני, שאקר סקר קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט מבלי לעצור, גיא סלם היה במקום כדי להדוף ולמנוע מהחלוץ לכבוש. בדקות אלה טבריה התחילה להכנס למשחק ושוב סאקר הפעלתן קיבל כדור על סף הרחבה ובעט פצצה שנהדפה ע״י השוער.

 

בדקה ה-60 התקפה נהדרת של באקה מגיעה לאוהד קדוסי שרואה את עדי תדמור מחוץ לשער ומקשית מעליו את הכדור פנימה, וקובע 0-2 ענק למארחים!

 

שער ענק לאוהד קדוסי (חגאג רחאל)

 

חמש דקות עוברות, שאקר סאקר מנצל בלבול בהגנת באקה בתוך הרחבה, הכדור מגיע לסאקר שמקרוב לא מתבלבל כובש וקובע, 2-1!

לאחר השער המצמק שחקניו של אילן סוויסה חיפשו את שער השוויון אך ללא הצלחה. בדקה ה-90 שאקר הוריד לחן ידען כדור נהדר אך האחרון בועט גבוה מעל השער ומפספס הזדמנות נהדרת לקבוע את השוויון עבור טבריה.

 

שופט המשחק הוסיף 8 דקות תוספת זמן. עד לסיום המשחק שחקני באקה היו עסוקים בעיקר להעביר את הזמן, מנגד הגנת טבריה הפקירה את ההגנה ואפשרה לגיא כהן לכבוש ולקבוע את תוצאת המשחק, 1-3 לבאקה שהצליחו לזכות בנצחון שקירב אותם למרחק שלוש נקודות מאום אל פאחם שבמקום הראשון. בר הילל קיבל צהוב שני והורחק בכרטיס אדום.

 

קהלה של באקה יכול להיות מאושר (חגאג רחאל)

 

לסיכום: טבריה רושמת הפסד שישי שסיבך אותה מאוד בתחתית הטבלה. הקבוצה ממוקמת במקום ה-13, מקום אחד בלבד מהמקום המוביל למבחנים לסיום העונה. בהנהלת הקבוצה יודעים כי המצב הזה לא יכול להימשך, ובמהלך הפגרה יבוצעו זעזועים בקבוצה ומספר שחקנים ישוחררו ואחרים יוחתמו במקומם.

 

שחקני באקה חוגגים ניצחון חשוב מול טבריה (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. להחזיר את יוסי שריד לקבוצה (שמש ניזרי 04-01-2019, 21:16)
    אילן מטבוחה אתה אילן סלט ביצים יבומט
  2. אין שיטה אין כלום (טברייני 04-01-2019, 21:34)
  3. ניצחון ראשון להפועל בקה על טבריה למרות המשחק ההרואי של הטבריינים שאם היו משחקים כמו היום היו בצמרת (ראמי 04-01-2019, 22:57)
    ניצחון ראשון להפועל בקה על עירוני טבריה למרות המשחק ההרואי של הטבריינים שאם היו משחקים כמו היום היו בצמרת.
  4. ממנעי (ע כי יש 05-01-2019, 07:05)
    תתחלו. להתעורר. לפני. שהיה. מאוחר. בית. שאן. צוחקים. עלכם מסקנים. האוהדים. לא. חסר.מאמנים
  5. מאמן ושחקנים (אוהד 05-01-2019, 09:16)
    אכן יש אשמה למאמן שלא מצליח לחבר את השחקנים אבל נמצאים שם שחקנים שאין להם מקום בקבוצה .. ההגנה מאוד חלשה .. בקיצור חייבים שינויים בפגרה כי אנחנו כבר מסובכים בתחתית וחייבים לברוח משם כמה שיותר מהר
  6. טבריה להתעורר (דייג 05-01-2019, 12:28)
  7. אילן חייב לשחק עם שני חלוצים (טברייני בנשמה 05-01-2019, 14:06)
    מה שראיתי במישחק שההגנה השביתה את עאבד .במישחק אגרסיבי שגרם לו להיפצע.אם היה עוד חלוץ לידו.הוא היה משוחרר.והיה כובש שערים.מצד שני ברזיק ובן דויד חלשים מאוד.
  8. כנסו (טבריה כנסו כמה משפטים 05-01-2019, 17:22)
    מאז שחזרו מטורניר בגרמניה חושך אין מחויבות לקבוצה כרגע עדיף לשחרר שחקנים והראשון זה חן ידען ועאבד גברין, לא להשקיע שקל בקבוצה אנחנו נשאר ליגה עם החומר הקיים , שנה הבאה להשקיע , ואגב חברי ההנהלה שהצטרפו זה בדיחה , תעריכו את זוהר
  9. לכתב... (טברייני רציני 05-01-2019, 18:30)
    זה מקום של מבחנים,2נקודות מהמבחנים ילמך
  10. לכתב כנס ... (טברייני רציני 05-01-2019, 18:31)
    מצד אחד בכותרת 2 מירידת ליגה ובסוף מהמבחנים יקראקוז