״אני כאן לעוד 5 שנים כיו״ר הקבוצה״

כך אמר ירון דוד יו״ר עירוני טבריה שמאז כניסתו הרשמית לתפקיד לא זכה לראות את קבוצתו מנצחת. בראיון ראשון מאז כניסתו לתפקיד הוא עונה לכל המבקרים, מדבר על מצבה הרע של הקבוצה, על התוכנית בעתיד, עתידו של אילן סוויסה ובעיקר כדי להבהיר שהוא כאן לעוד 5 שנים כיו״ר עירוני טבריה

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-01-2019
  • 19:01

ירון, הקבוצה נמצאת במשבר עמוק ומפסידה 5 משחקים מה הסיבה לכך?

״זה נכון שאנחנו לא מנצחים בששת המשחקים האחרונים ומפסידים 5 מתוכם, זה נתון גרוע בטח לעירוני טבריה. עובר משהו על הקבוצה, המצב לא פשוט לאף אחד ובעיקר לנו. אין סיבה מסוימת שעליה ניתן להצביע, דאגנו למשכורות הכל בסדר ואנחנו נותנים את כל השקט שצריך מסביב. ננסה להבין את מקור הבעיה״.

 

מאז שנכנסת לתפקידך כיו״ר הקבוצה לא מנצחת, זה אומר משהו? 

״זה לא סוד שאנחנו כבר חודש וחצי לא נראים טוב בלשון המעטה, ונכון שמאז שנכנסתי לתפקידי לא זכיתי לראות את הקבוצה מנצחת. אני לא יודע להגיד אם יש קשר בין הדברים, אבל זאת המציאות והיא קשה לכולנו. אני מאמין שעוד אזכה לראות ניצחונות ובעיקר ימים שמחים יותר״.

 

הרבה ביקורות נשמעות לאחרונה מגורמים שונים ובעיקר מאוהדי הקבוצה. מה יש לך לומר על כך? 

״אני מבין את כאבם של האוהדים וליבי ליבי איתם. הם באים למשחקי הקבוצה בבית ובחוץ, ומתאכזבים מדי שבוע והמצב לא נוח. ישנם מספר גורמים שמנסים לחבל בקבוצה מבחוץ, אבל זה לא ישבור אותנו. אנחנו נמשיך בדרך שלנו אני וחברי ההנהלה שאיתי, ונוציא את הקבוצה מהבוץ בו היא נמצאת״.

 

חגיגות בטבריה. ברור שעם ניהול נכון גם התוצאות יגיעו בהתאם..צילום: מאור אלקסלסי.

 

במועדון אחר לאחר חמישה הפסדים המאמן היה כבר מפוטר. אצלך זה שונה?

״נכון שיש יושבי ראש שהיו מפטרים את המאמן לאחר שני הפסדים רצופים ובטח אחרי חמישה כאלה. לאילן יש הרבה נקודות זכות בעירוני טבריה, הוא כאן עונה שלישית רציפות ורשם עם הקבוצה הישגים נאים. אני רוצה להאמין שהוא יכול להוציא את הקבוצה מהמצב בו היא נמצאת ונצא לדרך חדשה. ברור שאם המצב הזה ימשך לא יהיה מנוס מזעזוע עם כל הקושי שבדבר״. 

 

מה המטרות של הקבוצה להמשך העונה?

״המטרות של הקבוצה כרגע הן קודם כל להגיע לחוף מבטחים מוקדם ככל שאפשר, ולצאת מהמצב בו נמצאת הקבוצה. אני אדרוש לשלב שחקנים צעירים טבריינים במשחקי הקבוצה, על חשבון שחקני רכש שלא מספקים את הסחורה עד כה, ואולי ארוויח אותם לשנים הבאות״.

 

אם המצב הנוכחי של הקבוצה ימשיך כך, אתה תעזוב?

״אני לעולם לא אעזוב ספינה טובעת אמרתי ואומר את זה שוב, אני באתי לכאן כדי לבנות מועדון ולא קבוצה. זה יהיה תהליך ארוך ולא פשוט, עם הרבה מכשולים בדרך ובעיקר מקלות בגלגלים, אבל אני מאמין בדרך שלי ובאנשים שנמצאים לידי. אני כאן לעוד 5 שנים בכדי להצעיד את עירוני טבריה למקום הכי גבוה שאפשר״.

ירון דוד יחד עם רון קובי ראש עירית טבריה שנתן לו את המנדט ל-5 שנים הבאות

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכתבה תגובה (מוטי פרטוש 02-01-2019, 19:28)
    בהצלחה רבה
  2. מלך (טברייני 02-01-2019, 19:52)
  3. תתעוררו (יאללה טבריה 02-01-2019, 20:38)
    בהצלחה ירון
  4. אילן מאמן טירון !!! (צפוני 02-01-2019, 22:13)
    יאלה תעיף אותו כבר מי זה אילן מוריניו יאלה שחררו את הבלוף הזה כבר אתם לא מבינים שהוא לא היה ולא יהיה מאמן זה אחד שהוא אלוף בליקוקים לאלה שקובעים בקבוצה והוא מביא את האנשים למצב שלא נעים לפטר אותו ומי סובל ? השחקנים והאוהדים יאלה שחרר אותנו מאילן מטבוחה
  5. בדייה (טברייני רציני 02-01-2019, 23:06)
    לכתב , תהיה. רציני, שראש העיר נבחר הוא היה במגרש זה היה במשחק נגד הפועל ירושלים או אחרי קצת שהכריזו על ירון יו"ר,
  6. טבריה (אוהד 02-01-2019, 23:52)
    אם לא תתחזקו , הדרך לליגה ב קצרה, מאד מקווה שלא נהיה כמו מקרה כרמיאל שיצאה לטורניר ואחר כך היתפרקו,