רועי סימוני מארח את אחמד אבו לעם: תחזית ליגה א' צפון מחזור 15

המחזור ה-15 בפתח סוכן השחקנים רועי סימוני מארח את יו״ר הפועל אום אל פאחם אחמד אבו לעם. אום אל פאחם תתארח בירושלים, 'רובי' יוצאת לפגוש את הרצליה, באקה תארח את טבריה, נשר תפגוש את מגדל העמק וצור שלום את אסי גלבוע

  • על ידי: מערכת גולר
  • 03-01-2019
  • 13:12

שלום לכולם!

המחזור ה-15 וזה שינעל את הסיבוב הראשון בליגה א׳ צפון כאשר לכולם ברור שהקרב הצמוד בין באקה ואום אל יהיה צמוד עד הסוף, הפלייאוף העליון יהיה צמוד גם הוא בין מספר לא קטן של קבוצות, ולכולם כבר ברור שהפועל שפרעם היא היורדת הבטוחה לליגה ב'.

השבוע בחרתי לארח חבר טוב ואיש יקר, אחמד אבו לעם יו״ר הפועל אום אל פאחם.

 

הפועל באקה אל גארביה - עירוני טבריה

רועי: באקה שרוצה לסיים את הסיבוב צמוד ככל האפשר למובילה מאום אל פאחם, תפגוש את קבוצתו של אילן סוויסה שנמצאת במשבר עמוק ומפסידה 5 משחקים מתוך 6. מול באקה החזקה היא תרשום את הפסדה השישי. ההימור שלי: 1.

אחמד: באקה קבוצה מאוד טובה ויש לה אחד הסגלים הטובים בליגה. מנגד טבריה עם הגב לקיר שכלום לא מתחבר להם, אבל יש להם סגל טוב. החוכמה של אילן סויסה תכריע את המשחק. ההימור שלי: 2.

 

אילן סוויסה, החוכמה שלו תנצח את המשחק? (עודד חסין)

 

הפועל הרצליה - הפועל ״רובי״ שפירא 

רועי: רובי רושמת שני הפסדים רצופים ומאבדת את המומנטום החיובי בו הייתה הקבוצה, אך עדיין נמצאת בצמרת הגבוהה ותעשה הכל בכדי להישאר שם. הרצליה ממשיכה לשמור על חוסר יציבות, אך צוברת נקודות שמשאירות אותה בתמונת הפלייאוף העליון. ההימור שלי: תיקו.

אחמד: משחק מעניין בין שתי קבוצות עם סגלים צעירים ועל הקווים שני מאמנים שאני מעריך מאוד. 'רובי' הפסידו שבוע שעבר ולא יהיה לה קל מול הרצליה שהיא גם קבוצה מאומנת. המשחק יסתיים בתיקו  שישרת את האינטרס של אום אל פאחם. ההימור שלי: תיקו.

 

עירוני נשר - הפועל מגדל העמק

רועי: הקבוצה הלוהטת מנשר נמצאת בתקופה הטובה ביותר בליגה, ורושמת 6 ניצחונות רצופים למרות פתיחת עונה לא טובה, אבל מי זוכר את זה... במגדל העמק רוצים לברוח מהתחתית מהר ככל האפשר, וינסו לחזור עם נקודה אחת. ההימור שלי: 1.

אחמד: הרבה טועים בקשר לנשר. נשר קבוצת צמרת לכל דבר, הסגל שלהם, יש בתוכו שחקנים מעל הליגה, עלי כנענה חלוץ של ליגת העל ונשר קבוצה מאוד מאוזנת. מנגד מגדל קבוצה לחוצה שרוצה לברוח מהתחתית ויהיה לה קשה מאוד. ההימור שלי: 1.

 

מכבי צור שלום - אסי גלבוע

רועי: צור שלום היא ללא ספק הפתעת העונה עד כה, ובאמצע השבוע רשמה ניצחון ענק בטבריה. באסי גלבוע גילו סימני התאוששות, אבל ההפסד בשבוע שעבר נגד בני זלפה סיבך אותם בתחתית וניראה כי הם בדרך הבטוחה לליגה ב'. ההימור שלי: 1.

אחמד: צור שלום קבוצה צעירה עם מאמן צעיר, קבוצה רצה ונמרצת והם היחידים שלקחו נקודות לגדולות. תיקו נגד אום אל פאחם ונצחון בבאקה. לגלבוע יהיה קשה אחרי הרחקת החלוץ זומה ושחרור פודי. ההימור שלי: 1.

 

מוחמד סמארה, הניסיון של שחקניו ינצח? (מאור אלקסלסי)

 

מ.ס טירה - הפועל כפר כנא

רועי: דרבי המגזר. כפר כנא שנראית מצוין מאז הגעתו של המאמן אחמד סבע ומאור סיסו אחד. הקבוצה רשמה חמישה ניצחונות אך הפסידה באמצע השבוע לנשר. בטירה יש קבוצה מצוינת ויעשו הכל כדי להשאיר את הנקודות בבית. ההימור שלי: 2.

אחמד: וואו זה משחק השבוע! צפוי משחק רב שערים עם שני מאמנים גדולים, אחמד סבע ומוחמד סמארה. לשתי הקבוצות סגלים טובים. לדעתי הניסיון ינצח. טירה קבוצה עם שחקנים מנוסים, מנסור, סמיר, אלסברי, פלזנטל, טדסה ושלום אדרי הם שמות לקבוצת עליה. ההימור שלי: 1.

 

אבי מלכה מוביל את ההתקפה הכי מנוסה בליגה (חגאג רחאל)

 

הפועל כאוכב - הפועל בני זלפה 

רועי: כאוכב עם סגל שחקנים מצוין לא מצליחה לשמור על יציבות. לבני זלפה הגיע מוריס אוזן שכבר במשחקו הראשון הצליח להשיג ניצחון חשוב בגלבוע. מול כאוכב זה לא יהיה קל אבל אפשרי. ההימור שלי: 2.

אחמד: זלפה עשו החלפת ביתיות עם כאוכב בגלל השיזרוע החורפי השני באום אל פאחם. משחק בין ההגנה הכי מנוסה בליגה א', בהנהגת אביב חדד, לבין ההתקפה הכי מנוסה בליגה בהנהגת אבי מלכה. יהיה משחק יפה ומעניין. ההימור שלי: תיקו.

 

קהלה של אום אל פאחם, יחגוג עליית ליגה בסיום העונה? (חגאג רחאל)

 

הפועל ירושלים - הפועל אום אל פאחם

רועי: מוליכת הליגה מאום אל פאחם תסיים את הסיבוב הראשון במקום הראשון בכל תוצאה שבה יסתיים המשחק, אבל שחקניו של שמעון הדרי לא ירשו לעצמם לאבד 3 נקודות ויחזרו עם הנקודות מטדי, ויסבכו את קבוצתו של אופיר עזו חזק מאוד בתחתית. ההימור שלי: 2.

אחמד: על הנייר אם אל פאחם עדיפה בהרבה, אבל הכדורגל זה משחק דינמי ואטרקטיבי. אום אל פאחם קבוצה מאוזנת בכל המישורים, מנגד, הקבוצות באות בטירוף מול אום אל פאחם, ונותנות 200 אחוז. יהיה מעניין! אבל בטדי הקבוצה עם הכושר הגופני תנצח. ההימור שלי: 2.

רועי סימוני מארח את אחמד אבו לעם: תחזית ליגה א' צפון מחזור 15

הוסף תגובה
תגובות
  1. התחזיץ שלי: ירושלים – פחם X בקה- טבריה 1 הרצליה –שפירא חיפה X נשר –מגדל העמק X צור שלום- גלבוע (שובל 03-01-2019, 15:12)
    ירושלים – פחם X בקה- טבריה 1 הרצליה –שפירא חיפה X נשר –מגדל העמק X צור שלוים- גלבוע 2 טירה- כפר כנא X כוכב- בני זלפה 1
  2. היום תהיה הפתעה גדולה כי פחם היום מפסידה ומתפרקת בעזרת השם אמן. (אבי 03-01-2019, 15:32)
  3. אבו לעם היום אתם תפסידו תזכרו את זה טוב. (משה 03-01-2019, 15:49)
  4. כדור רגל (עלייה 03-01-2019, 16:08)
    חחח מספר 2 קשה לקבל דבר שהוא אמיתי אום אל פחם מקום ראשון חמוד כך רשום בעיתון
  5. אבו אלעם (מאהר 03-01-2019, 16:26)
    ההההה אבו אלעם מהמר מה על התותצאות שהו רוצה ולא על מה שבאמת כן יהיה היום יהיה תיקו לפחם . ופועל ירושלים
  6. תגובה ל4. היום תפסידו בערת השם תעופו מכל הליגה בע"ה שקרנים מגעילים . (משה 03-01-2019, 17:25)