נבחרת המחזור ה-14 בליגה א צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

המחזור ה-14 בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו שפרעם לא מופיעה שוב למשחק ליגה והפעם נגד אום אל פאחם, באקה מסיימת בתיקו וטירה גוברת במשחק ענק על 'רובי שפירא' חיפה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? בחסות RUN - מותג הכדורגל של ישראל

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-01-2019
  • 11:06

נבחרת הצפון:

שוער: בשארה אלהאברה (הפועל הרצליה)

שוערה הצעיר של הרצליה, רק בן 20 אבל כבר משחק כמו וותיק. היה מצוין מול כאוכב, קטף כל כדור ברחבה, ועצר את כל התקפות כאוכב כמעט לבדו. שוער צעיר עם פוטנציאל לרמות הגבוהות.

 

הגנה:

אופק אטיאס (עירוני נשר) 

מגנה של נשר לאחר כ-60 דקות עבר לשחק בלם, היה אגרסיבי מאד, וזכה בכל כדור ראשון. היה מצוין והרבה בזכותו ובזכות בני סימנטוב הוותיק והמצוין, קבוצתם לא ספגה שער. מדהים!

 

עאמר מנצור (מ.ס. טירה)

בלמה המצוין של טירה, עצר את כל הניסיונות של 'רובי' והיה התחנה האחרונה של קבוצתו. מעבר ליכולתו הגבוהה בהגנה ושמר על שער נקי בעוד משחק, הוא כבש את השער השני לטובת קבוצתו בפנדל מוצלח.

 

עאמר מנצור, התחנה האחרונה של טירה (חגאג רחאל)

 

אמיר רוסתום (עירוני נשר)

איזה מגן ענק צומח בנשר! מגן שמתאים לרמות הגבוהות, עושה הגנה מעולה ועוזר לחבריו בהתקפה כשמייצר להם מצבי הבקעה. מגן תוקף ששנה הבאה נראה אותו בליגות הבכירות.

 

קישור:

בר שמש (עירוני נשר)

קשרה הצעיר של נשר, משחק 50/50 גם הגנה גם התקפה, שחקן שמשחק עם הרבה לב ונשמה היה פעיל מאד מול כפר כנא וכבש את שער הניצחון הכל כך חשוב לטובת קבוצתו.

 

בר שמש כבש שער ניצחון חשוב עבור נשר

 

ניר עזריה (מ.ס. טירה)

קשרה המהיר של טירה, שחקן צעיר שעבד על הקו, חילץ כדורים בהגנה וחילק כדורים מסוכנים לחבריו בחלק ההתקפי. הטריד רבות את הגנת 'רובי'. 

 

קאסם נגאר (מכבי צור שלום)

קשרה האחורי של צור שלום, היה בכל מקום במגרש, חילץ כדורים מהיריבה ונתן גול גדול בפריצה מהחצי מגרש. ווינר אמיתי גדל בצור שלום כשכובש שבוע שני ברציפות.

 

אוסמה שעאבן (עירוני קריית אתא)

קשרה המצוין של קריית אתא, היה מצוין מאד במשחק מול באקה. שחקן טכני מאד, היה פעיל מאד במשחק ההתקפה של קבוצתו והוא גם זה שכבש את השער שהביא נקודה יוקרתית לקבוצתו מול באקה.

 

אוסמה שעאבן כבש שער חשוב מול באקה ששווה נקודה יקרה עבור קריית אתא (מאור אלקסלסי)

 

סעיד דיאב (הפועל בני זלפה)

קשרה המצוין של בני זלפה, שחקן טכני מאד שמסכן מאד את היריב. דיאב כבש שער אדיר מכחצי מגרש שמראה כמה השחקן הזה כשרוני, עם חוכמת משחק הרבה מעל הרמה בליגה א'.

 

ניסן רביבו (מכבי צור שלום)

קשרה הוותיק של צור שלום, מוכיח את יכולותיו על המגרש. ניסן שחקן מעל הליגה שצור שלום זכו ובגדול שיש להם שחקן כזה. מול טבריה הוא היה מצוין, הנהיג את השחקנים הצעירים של צור שלום לניצחון, וכבש שער ענק מכ-25 מטרים בצ'יפ נדיר וחכם ביופיו. שאפו!

 

צור שלום 'זוכים' שיש להם שחקן כמו רביבו (אבי רביבו)

 

התקפה:

אביב כהן (הפועל מגדל העמק)

חלוץ טוב זה חלוץ שממצב אחד עושה גול. וזה כל מה שצריך כדי להיות חלוץ - לכבוש שערים. אביב כבש את שער הניצחון ממצב אחד שהגיע אליו. אביב הוא בן של דרור כהן, אחד המאמנים הגדולים שהיו במגדל העמק, ובכלל משפחת כהן נחשבת למשפחה גדולה וחזקה במובנים של כדורגל, וכנראה שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ. שאפו!

 

מוחמד סמארה, מאמן המחזור של ליגה א' צפון (מאור אלקסלסי)

 

מאמן המחזור: מוחמד סאמרה (מ.ס. טירה)

צור שלום הביסה בחוץ את טבריה ומגיע כל הכבוד למאמנם עומר לוינסון שעושה עונה גדולה. אבל השבוע הרשים במיוחד מוחמד סאמרה, מאמנה של טירה עם ניצחון גדול על 'רובי' בחוץ, מה שקירב את טירה למאבק על האליפות. שאפו!

נבחרת המחזור ה-14 בליגה א צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

הוסף תגובה
תגובות