שפרעם הודיעה שלא תופיע למשחק, אום אל פאחם כועסים

היום היה אמור להיערך משחק ההשלמה בלגה א׳ צפון בין הפועל שפרעם ואום אל פאחם. יו"ר שפרעם הודיע לאנשי אום אל פאחם שלא יגיעו למשחק. אחמד בלעום יו"ר אום אל פאחם: "זה בושה שיש קבוצות שלא מופיעות למשחקים. ההתאחדות חייבת להוסיף בקרה". האם שפרעם תפורק לאחר גם מול מגדל העמק היא לא הופיעה...?

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-12-2018
  • 16:58

הפועל אום אל פאחם הייתה אמורה לארח את הפועל שפרעם במסגרת המחזור ה-14 בליגה א׳ צפון. הפועל שפרעם שמצבה הכלכלי כנראה ולא טוב, הודיעה לאנשי אום אל פאחם שלא תופיע למשחק. אנשי אום אל פאחם שהיו מאוכזבים מכיוון שבנו על ההכנסה שהייתה צפויה להם אם היה מתקיים המשחק והיו מגיעים אלפי האוהדים שמלווים את הקבוצה.

 

הגדיל לעשות, אחמד בלעום יו"ר אום אל פאחם בתגובה:" ליגה א' חייבת להיות ליגה מקצוענית עם בקרה, ואז קבוצות כמו שפרעם לא יוכלו שלא להופיע למשחקים. זה בושה וחרפה. קבוצות משקיעות כסף רב ומצד שני קבוצות אחרות לא מופיעות כי אין להן תקציב. ההתאחדות צריכה לתת את הדין על זה! לקבוצה שחיה על הכנסות מהקהל שלה כמו אום אל פאחם זה מכה. בכל משחק יש הרבה קהל וזה פוגע בנו. מגיע לנו פיצוי על אי קיום המשחק הזה מההתאחדות. זה לא ספורטיבי שקבוצות לא מופיעות ולא אידאלי מבחינתו לקראת המשחק הבא, וההתאחדות צריכה להפסיק עם הפגרות כשבכל שבוע שני יש פגרה״.

 

האם הפועל שפרעם תפורק ע"י ההתאחדות? יש לזכור שהם לא הופיעו גם למשחק במחזור הקודם מול הפועל מגדל העמק...

קהל אום אל פאחם, רוצים לשחק נגד קבוצות מסודרות. צילום: חגאג רחאל.

הוסף תגובה
תגובות
  1. באמת הגיע הזמן שתהיה בקרה תקציבית (רפי א 31-12-2018, 17:09)
  2. מה שנכון נכון, מר בלעום צודק !!! כל שבועיים פגרה... וגם ההכנסות ניפגעו לו.... (אוהד עירוני טבריה 31-12-2018, 17:41)
  3. אום אל פחם גייז (ליאור אשכנזי 31-12-2018, 21:13)
    רק באקה
  4. אום אל פחם אתם לא תעלו ליגה חבל על הכסף אתם קבוצה פח . (חיים 01-01-2019, 11:37)