טירה מפתיעה את 'רובי' ומנצחת 2-0

'רובי שפירא' חיפה אירחה את מ.ס טירה לקרב צמרת במסגרת המחזור ה-14 בליגה א' צפון. בתום 90 דקות של כדורגל טירה מפתיעה את 'רובי שפירא', ומנצחת 2-0 משערים של בר אלסברי ועמאר מנסור, ורושמת שלוש נקודות חשובות. אלעד בראון: "לא סיכנו יותר מדי את השער של היריב". מוחמד סמארה: "אני גאה בשחקנים שלי על תצוגת כדורגל מצוינת"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 30-12-2018
  • 13:57

שתי הקבוצות הגיעו למשחק כאשר 'רובי' תופסת את המקום השלישי בטבלה, ואילו טירה את המקום החמישי ורק שתי נקודות מפרידות ביניהן.

המשחק התחיל בקצב טוב, מחצית ראשונה טקטית מאוד אך עם מעט מאוד מצבים. היה גשום מאוד במהלך המשחק, והמגרש היה רטוב וזה הקשה על מהלכי המשחק, ועל הניסיונות של הקבוצות לפתח אותו. הקבוצות לא השכילו להבקיע והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

 

במחצית השנייה טירה שלטה בכדור והגיעה להרבה מצבים. בדקה ה-70 מתנאל טדסה הוציא כדור חוץ, ניר עזריה עצר על החזה והוריד לבר אלסברי שבעט חזק לפינה הימנית והעלה את קבוצתו ליתרון 1-0. 

 

מספר דקות לאחר מכן, עבירה על מתנאל טדסה העניקה פנדל לטירה, אותו בעט בדקה ה-78 עמאר מנסור שהבקיע שער נוסף וקבע את תוצאת המשחק, 2-0 לטירה מול 'רובי' שרושמת הפסד שני ברציפות. רביד גזל קיבל כרטיס אדום והורחק בתוספת הזמן.

 

בר אלסברי כובש השער הראשון במשחק (צילום: דן יידוב)

 

מיקי קופל המנהל הספורטיבי של 'רובי' מסכם את המשחק: "רובי שפירא חיפה אירחה הערב את מ.ס טירה. ב-15 הדקות הראשונות פתחנו את המשחק בצורה מסודרת והגענו לשני מצבים, אך לא ידענו לפגוש את הרשת. שיחקנו מול קבוצה מצוינת, שמשחקים בה שחקנים מנוסים מאוד. רוב המשחק שוחק במרכז השדה ושתי הקבוצות הגיעו למעט מצבים. 2 טעויות שלנו בהגנה הובילו את טירה לניצחון מוצדק, הם רצו יותר והגיע להם לנצח. שני ההפסדים האחרונים הביאו אותנו למשחק האחרון בסיבוב מול הפועל הרצליה במצב בו שאנו חייבים לנצח על מנת להשלים את הסיבוב ביעד הנקודות שהצבנו לעצמנו. המשחק נגד הפועל הרצליה יכול להוציא אותנו לדרך חדשה ולמסלול ניצחונות אותו אנו חייבים להשיג על מנת להישאר בפלייאוף העליון".

 

מיקי קופל, המנהל הספורטיבי של רובי בתגובה:"טירה רצו יותר והגיע להם לנצח" צילום: מאור אלקסלסי.

 

עוד הוסיף ואמר קופל: "אם היו אומרים לי בתחילת העונה שאתאכזב שאנו לא במקום 2-3 הייתי קונה את זה. המטרה שלנו היא לאסוף נקודות ולסיים בצמרת כפי שידענו לעשות ברוב המחזורים בסיבוב הראשון, אני סומך על הצוות המקצועי שיידעו להוציא את השחקנים לדרך חדשה".

 

אלעד בראון מאמנה של 'רובי' בתגובה: "בחצי הראשון היה משחק מאוד קצבי. אני חושב שהיינו עדיפים, הזזנו את הכדור בצורה טובה אבל לא סיכנו יותר מדי את השער של היריב. החצי השני התחיל בשליטה שלנו, חטפנו גול לא מחייב וחבל, ומטעות נוספת חטפנו גול נוסף. נשתפר, נתקדם ואנחנו עם הפנים למשחק נגד הרצליה".

 

מוחמד סמארה מרוצה מהיכולת של חניכיו במשחק (צילום: מאור אלקסלסי)

 

מוחמד סמארה מאמנה של טירה בתגובה: "שמחים על הניצחון במשחק חוץ קשה נגד קבוצה טובה מאוד מאומנת ואיכותית. היה חשוב לנו לנצח ולעצור את רצף ההפסדים בתקופה האחרונה ולהיצמד לצמרת. אנחנו מסתכלים קדימה למשחק נגד כפר כנא, משחק לא קל בכלל בבית. אני גאה בשחקנים שלי על תצוגת כדורגל מצוינת במחצית השנייה ואנחנו עם הפנים קדימה". 

שחקני טירה מפתיעים את רובי שפירא (צילום: חגג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עמידה של ההגנה שם המשחק (חאלד 30-12-2018, 20:01)
    שאלום הפך את הענינים וכבוד גדול לעאמר ושאר השחקנים
  2. דממה (יש דרך ברובי 30-12-2018, 20:07)
    כל הכבוד על העשייה. אין פאניקה. ממשיכים
  3. בי בי שפירא (אום אל פחם 30-12-2018, 20:42)
    בי בי שפירא
  4. משחק הבא טירה מפסידה לכפר כנא . (הוגה דעות 30-12-2018, 22:30)
  5. מגיבים לעצמם (ערבים 30-12-2018, 22:58)
    בי בי הם רגילים לביבי על הראש
  6. איזה הפתעה (אוהד משפרעם 31-12-2018, 00:30)
    לפני המשחק שפיאר וטירה קרובים בדירוג.זה לא הפתעה.וטירה שיחקה יותר תכליתי ושטפה את המגרש ברב מלכי המשחק.ועם קצת ריכוז התוצאה היתה 4:00 לטירה.דרך אגב שלום אדרי נכנס בתוך המחצית השניה.והוא שובר שויון וגרם לנצחון של טירה.ואם היה נכנס בהתחלה מה היתה התומאה? בסול האדום שקיבל גזל בסיום המשחק לא מוצדק .והשופט שלף אדום בלי לחדש המשחק.אחרי האדום סיים המשחק.שיקול דעת שופט לא נכונה בכלל
  7. רובי שפירא קבוצה ענקית מיקי אלעד והאוהדים (אשר 01-01-2019, 07:35)