גביע: כפר קאסם מפתיעה את רמת השרון ומנצחת 1-0

במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה בכדורגל אירחה הפועל רמת השרון מהלאומית, את מ.ס כפר קאסם מליגה א' באצטדיון גרונדמן. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, חניכיו של איסמעיל עמאר עלו ליתרון בדקה ה-75 משער של איוב אבו סבית, שער שקבע את תוצאת המשחק ומ.ס כפר קאסם עולה לשמינית הגמר. איסמעיל עמאר: " ניצחון גדול נתנו משחק מדהים"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 21-12-2018
  • 17:47

 

אוהדי כפר קאסם חוגגים (צילום איתי כהן באדיבות אתר ONE)

 

כ500 מאות אוהדי כפר קאסם, הגיעו ללוות את קבוצתם במשחק שהתקיים במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה בכדורגל. רמת השרון רצתה להמשיך את המומנטום החיובי מהליגה. ואילו כפר קאסם שמדורגת שנייה בליגה א' דרום, כבר הספיקה להדיח בסיבוב הקודם את הפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית. כפר קאסם עלתה לשחק ללא יוסי אסייג, מלך השערים של הקבוצה שסוחב חמישה כרטיסים אדומים.

 

שחקני הקבוצות בתחילת המשחק (צילום איתי כהן באדיבות אתר ONE)

 

המחצית הראשונה הייתה מאוזנת, עם מעט מאוד מצבים להבקיע. ובדקה ה-35 רמת השרון כמעט עלתה ליתרון כאשר מוטי מלכה, בעט למסגרת השער של כפר קאסם אך צליל חתוכה, עצר את הכדור. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

במחצית השנייה הפגינה יכולת טובה מאוד, ובדקה ה-75 אוהד אדלשטיין הגביה כדור אל תוך הרחבה, ישירות לאיוב אבו סבית שהפתיע את חניכיו של אלי כהן, והעלה את כפר קאסם ליתרון.

 

המשחק הסתיים בניצחון 1-0 למ.ס כפר קאסם, שמצליחה שוב לגבור על קבוצה נוספת מהליגה הלאומית במסגרת הגביע, ולעלות לשמינית גמר.

 

איסמעיל עמאר מאמנה של כפר קאסם בתגובה: "זה ניצחון גדול נתנו משחק מדהים. כל האנשים שהיו באצטדיון פרגנו מאוד לקבוצה. שיחקנו מצוין ושיחקנו הרבה יותר טוב מרמת השרון ולכן מגיע לנו הניצחון. זו לא הפתעה כי כל השחקנים שלנו מהליגה הלאומית. שלטנו לאורך כל המשחק והגענו להרבה מצבים, אני שמח על הניצחון 1-0 זה מספיק לעלות שלב ואני מקווה שנקבל הגרלה טובה ונעבור גם את השלב הבא."

 

 

שחקני כפר קאסם חוגגים (צילום איתי כהן באדיבות אתר ONE)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רמת השרון ניראת בושה (יוסי 21-12-2018, 18:09)
    רמת השרון משחקת כדורגל של ליגה ג.
  2. עם כול המחליפים (שחקו עם הנוער רמת השרון 21-12-2018, 22:11)
    הראש שלהם בליגה רמת השרום
  3. בדיחה (המוכתר משעריים 22-12-2018, 18:23)
    רמת השרון בלי תרוצים. אפסים ליגה לאומית בלוף