דיאב חמדאן חזר למ.ס. טירה

דיאב חמדאן (28), שחקנה של כפר קאסם שועאע ומי ששיחק 16 משחקים במדי הקבוצה וכבש שני שערים, חזר לקבוצה איתה הוא פתח את העונה שעברה - מ.ס. טירה. חמדאן לא היסס ברגע שקיבל את הפנייה מטירה וחזר למקום בו גדל. חמדאן: "אני מאוד מתרגש לעלות שוב על כר הדשא של טירה מול הקהל הנהדר שלה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-12-2018
  • 08:12

דיאב חמדאן בתגובה על חזרתו למ.ס. טירה: "אני מאוד שמח שחזרתי לטירה לבית שלי קבוצה האם ששיחקתי בה מגיל קטן, ועליתי איתה פעמיים ליגה. טירה זה מקום מאוד מיוחד עבורי ויקר לליבי, ואני מאוד מתרגש לעלות שוב על כר הדשא של טירה מול הקהל הנהדר שלה".

 

למה העדפת לחזור לטירה למרות שהיית מצוין בכפר קאסם?
"קודם כל מילת תודה ענקית לכפר קאסם על התקופה היפה שהייתי שם, ובמיוחד למאמן אדם סרסור והעוזר גודת סרסור ולכל השחקנים שנתנו לי להרגיש כמו בבית, אבל כשסמארה פנה אליי, לא יכולתי להגיד לא, כי טירה בשבילי זה הכל וכל האנשים שם שזה ההנהלה, הקהל והשחקנים הם כמו משפחה עבורי, ואני רוצה לעזור ולחזק את הקבוצה כמה שאפשר בכדי להמשיך להיות בצמרת. יש בטירה קבוצה מצוינת עם שחקנים איכותיים מאוד".

 

מה המטרות של הקבוצה העונה ומה המטרות שלך באופן אישי?
"המטרה של טירה זה להיות קבוצת צמרת, קבוצה חזקה שמשחקת כדורגל יפה והתקפי, עם שחקנים מנוסים ומוכשרים ובשילוב של שחקני בית ולהיות בפלייאוף העליון של הליגה. המטרה שלי זה להשתלב עם הקבוצה ולתת הכל בכל פעם שאני על כר הדשא, ולנסות לנצח ולכבוש בכל משחק ולעשות שמח לקהל הנהדר של טירה. מקווה שנגיע למטרה שהצבנו לעצמנו, ושתהיה לנו עונה מוצלחת בעזרת השם".

דיאב חמדאן חזר למ.ס. טירה. צילום: נזי סולטן

הוסף תגובה
תגובות
  1. הבן של מנהל הכבוצה בשנים האחרונות (מוסא 19-12-2018, 12:45)
    פרותקציה
  2. למס' 1 (אוהד 20-12-2018, 05:57)
    אבא של דיאב הוא לא מנהל של הקבוצה .עבד טיטי הוא המנהל של הקבוצה.ושתדע שנהאד חמדאן היה מנהל ומה שעשה למ.ס טירה כשחקן וכמנהל ענין בלתי שכיח . ודיאב חמדאן נרכש כשחקן רכש לכל דבר .ושחקן מוערך בטירה כל הזמן .והוא יחזק הקבוצה.ואנחנו מברכים חזרתו לקבוצה