נבחרת המחזור ה-13 בליגה א צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

המחזור ה-13 הסתיים בליגה א' צפון, מחזור בו כל קבוצות הצמרת לא מנצחת כשבאקה ואום אל פאחם נפרדות בתיקו 1-1 במשחק העונה... אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות בחסות מותג "RUN"-מותג הכדורגל של ישראל

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-12-2018
  • 14:03

שוער: אחמד שבל (הפועל כאוכב)

שוערה של הפועל כאוכב נתן הצגה ענקית מול טירה, כשהציל מספר מצבים מסוכנים שהיו לטירה. שמר על הניצחון הכל כך חשוב לקבוצתו, והוכיח שיש שוער מצוין לטירה. 

 

הגנה:

אור מזמר (מכבי צור שלום)

בלמה הצעיר והמוכשר של צור שלום היה מצוין מול בני זלפה. אור משחק עם הרבה חכמה ובעיקר הרבה הקרבה למען הצלחת קבוצתו, והוא הסיבה העיקרית לכך שקבוצתו לא ספגה.

 

אחמד סבח (הפועל כאוכב)

מגנה השמאלי של כאוכב היה מצוין מול טירה, עשה עבודת הגנה נפלאה ולא אפשר להתקפת טירה לייצר מצבים מהצד שלו, בישל את הגול השני לאבי מלכה עם הראש בהרמה מדויקת. שחקן מהיר שאיים על השער והיה פעיל מאד גם בהגנה וגם בהתקפה.

 

אמיר נוסתום (עירוני נשר)

איזה מגן מתפתח בנשר, מגן שעושה הגנה בצורה יוצאת מהכלל, עוזר לחבריו בהתקפה ויש לו יכולות טכניות והרמת כדור מהרמות הגבוהות ביותר, וראינו זאת בגול שבישל לעלי כנענה בתוספת הזמן. מגן ענק שללא ספק שייך לליגות הבכירות.

 

קישור:

ליאור ברטקובסקי (הפועל אסי גלבוע)

קשרה של אסי גלבוע היה מצוין מול הרצליה, השקיע הרבה על המגרש, היה פעיל מאד והיה בכל מקום על המגרש. ליאור הגיע למצבים מסוכנים לכבוש, וכבש שער אחד שהספיק לנקודה לקבוצתו. 

 

רועי רבינוביץ (מכבי צור שלום)

קשרה של צור שלום, במשחק נפלא מול בני זלפה. רועי היה בעל הבית באמצע המגרש, ייצר מצבי כיבוש לחבריו וכבש את השער שהבטיח את הניצחון לקבוצתו. 

 

יוחאי כהן (עירוני קריית אתא)

הקפטן הבלתי מעורער של קריית אתא ואולי הסמל הכי גדול שלה בשנים האחרונות. היה פעיל מאד מול טבריה, ייצר מצבים רבים לחבריו וכבש שער שהבטיח את הניצחון לקבוצתו. ניצחון שקירב אותם אל עבר הפלייאוף העליון.

 

יוחאי כהן כבש שער חשוב בדרך לניצחון מול טבריה (מאור אלקסלסי)

 

ספואן זועבי (הפועל כפר כנא)

בעל הבית של כפר כנא על המגרש, מחלק כדורים ונמצא בכל מקום על המגרש. ספואן פעיל מאד וכבש שני שערים שהביאו למהפך ענק לקבוצתו, וניצחון שקירב אותם אל עבר הפלייאוף העליון. 

 

איילון אלימלך (הפועל אום אל פאחם)

קשרה של אום אל פאחם, היה מצוין במשחק העונה מול באקה אל גרביה. פעיל מאד וכבש שער שוויון חשוב לקבוצתו שלבסוף היה שווה נקודה. איילון היה מצוין מול באקה, נמצא בעונה נפלאה והוא מביא נקודות לקבוצתו.

 

איילון אלימלך נמצא בעונה נפלאה ומביא לקבוצתו נקודות (חגאג רחאל)

 

התקפה:

אבי מלכה (הפועל כאוכב) - כוכב המחזור!

צמד שערים לחלוץ אולי הכי טוב בשנים האחרונות בליגות הנמוכות. אבי היה מצוין מל טירה שנחשבת לאחת הקבוצות החזקות בליגה. אבי כבש צמד והחמיץ את השלישי מהנקודה הלבנה. 

 

כוכב המחזור של ליגה א' צפון - אבי מלכה (חגאג רחאל)

 

עלי כנענה (עירוני נשר)

חלוצה של עירוני נשר מוכיח כל שבוע שהוא שייך לליגות הבכירות יותר, ומול 'רובי' הוא הראה זאת מספר פעמים, כשהרבה לתקוף את הגנת רובי. היה פעיל מאד וקינח בשער ניצחון אדיר בדקה ה-94. שאפו!

 

איימן חליילה הכין את קבוצתו נפלא, והשיג ניצחון חשוב מול טירה (חגאג רחאל)

 

מאמן המחזור: איימן חליילה (הפועל כאוכב)

מאמנה של כאוכב, הכין את קבוצתו נפלא למשחק הקשה מול טירה בחוץ, והביא ניצחון ענק שמקרב את קבוצתו אל עבר הפלייאוף העליון. איימן מאמן צעיר ומוכשר שיש לו ניסיון רב בליגה א', ולא נתפלא עם קבוצתו מכאוכב תגיע לפלייאוף העליון המכובד בסיום העונה.

נבחרת המחזור ה-13 בליגה א צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

הוסף תגובה
תגובות
  1. בחירה 50% זיסקינד שוער אום פחם הציל 3 פעמים קבוצתו פחם מהפסד והנקודה בזכותו וראול שחקן בקה היה מעל (ראמי 18-12-2018, 16:33)
    בחירה 50% זיסקינד שוער אום פחם הציל 3 פעמים קבוצתו פחם מהפסד והנקודה בזכותו וראול שחקן בקה היה מעל ומעבר. אגב אלימלך היה חלש ולא מגיע למרות השער שנכבש באשמת שחקן יריב שאיחר בהרחקת כדור. אגב שיפוט מעולה של השופט ארז זטלמן ללא טעיות וחבל שלא היה שופט ברמתו בשני המשחקים נגד שפירא וכפר כנא כאשר בקה איבדה 5 נקודות יקרות בגלל שיפוט לא הוגן
  2. איך נדב מוניס לא בנבחרת (אמיר 18-12-2018, 18:48)
    הבלם המצטיין של פאחם