"המטרות הן להבטיח את ההישארות בליגה כמה שיותר מוקדם וכל השאר בונוס"

כך אמר ספואן זועבי, קשרה של הפועל כפר כנא, לאחר שהבקיע צמד שערים במחזור האחרון מפנדלים עמוק בתוך תוספת הזמן, והביא לניצחון 2-1 על הפועל ירושלים. ספואן פתח את העונה בהפועל איכסאל, ועבר לשחק בכפר כנא. שוחחתי איתו לקראת המחזור הבא שיתקיים אחרי הפגרה מול נשר

  • על ידי: לירן ביטון
  • 20-12-2018
  • 08:37

ספואן מה הוביל אותך לחתום בהפועל כפר כנא?

"הגעתי לכפר כנא, אחרי ששחקתי חצי עונה בליגה הפלסטינאית. לא יכולתי  לחזור לליגה הלאומית, למרות שהיית חתום על חוזה בהפועל איכסאל ונודע לי שאני צריך לחכות עד ינואר בשביל לשחק בלאומית. לא הייתה לי ברירה אלא לרדת לליגה א׳, ובחרתי בכפר כנא משום שאח שלי היה המאמן שלהם ואני בקשר הרבה זמן עם ההנהלה שם. היה לי קל לבחור בהם מבין כל הליגה ואני מאמין שעשיתי את הבחירה הנכונה בשבילי."

 

הבקעת במחזור אחרון צמד שערים בפנדלים עמוק בתוך תוספת הזמן , איך התחושה?

"הבקעתי צמד וזה משמח ומרגש, למרות שזה משחק חמישי ברצף שאני מבקיע אבל תמיד זה משמח כאילו זה פעם ראשונה. עברתי תחושות מעורבות לפני בעיטות הפנדל, לחץ והרבה מחשבות. אבל לשמחתי הצלחתי לעמוד במשימה והבקעתי בשני המקרים וזה כיף אחד גדול לקחת אחריות על כתפיך, ולא לאכזב את החברים שלך."

 

ספר לי על הסגל שנבנה העונה בכפר כנא?

"המאמן הקודם וההנהלה בנו פה סגל של שחקנים שרובו צעירים בשילוב של וותיקים, אני גם שחקן שאוהב צעירים שרוצים להוכיח. יש לנו סגל בריא וחזק

ומאוד תוסס. חסר לנו עוד שני שחקנים לסגל ונהיה מושלמים להשלים את המטרות שלנו העונה."

 

ספואן זועבי ומאור סיסו חוגגים ניצחון על הפועל ירושלים. (צילום:יח"צ)

 

איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד כה?

"עם היכולת של הקבוצה אין מה להתווכח, מתוך 5 משחקים הבאנו 4 ניצחונות ותיקו נגד מוליכת הליגה. אני חושב שהיכולת שלנו בהרבה יותר טובה ממה שאנחנו מראים. נמשיך להקשיב למאמן המצוין שלנו אחמד סבע, ואנחנו בדרך הנכונה. נעבוד יותר קשה וחזק בפגרה ונמשיך להביא תוצאות טובות."

 

מה המטרות האישיות והקבוצתיות?

"המטרות הן להבטיח את ההישארות בליגה כמה שיותר מוקדם וכל השאר בונוס, אני חושב שזו המטרה גם של הקבוצה וגם של השחקנים. המטרות האישיות שלי הן שהקבוצה תמשיך להביא תוצאות טובות, ואני מקווה להמשיך לבשל כמו שבישלתי עד עכשיו, ולהבקיע שערים זה בונוס בשבילי. בנוסף, אני לא אשקר אני מאוד מקווה לחזור לבמה המרכזית כמו שכל שחקן חולם ולהגיע ליגה העל או ליגה לאומית."

 

במחזור הבא אחרי הפגרה תשחקו מול נשר, איך התחושה לקראת המשחק?

"יש לנו עשרה ימים להתכונן למשחק שהוא מאוד קשה וחשוב להמשך הדרך. מבחינתי אם לא נביא תוצאה טובה במשחק הזה, כל מה שעשינו בחודש האחרון ימחק כאילו לא היה. אני מאמין בשחקנים ובחברים שלי, שנתכונן חזק ונעבוד טוב בפגרה בשביל להיות מוכנים למשחק נגד נשר האקסית היקרה שלי. זה מועדון שאני מאוד אוהב ומעריך ומאחל להם המון הצלחה."

ספואן זועבי חיזוק משמעותי עבור כפר כנא (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות