בדרום הסטטוס קוו בצמרת נשמר, מחזור של הפתעות בצפון

המחזור ה-13 בליגה א' הסתיים, מחזור בו בדרום הכח ר"ג, אדומים אשדוד ומ.ס. כפר קאסם מנצחות את ירוביתיהן ושומרות על סטטוס קוו בצמרת. בצפון 'רובי' מפסידה בדרבי לנשר, טירה לכאוכב וטבריה לקרית אתא. משחק העונה בצפון ייערך ביום שני בין באקה לאום אל פאחם

  • על ידי: מערכת גולר
  • 14-12-2018
  • 16:07

משחקי הדרום:

הפועל מחנה יהודה - הכח ר"ג 3-2

מוליכת הטבלה הכח ר"ג לא ציפתה למשחק כל כך קשה במושבה מול מחנה יהודה. אבל מחנה הייתה טובה, הציגה כדורגל טוב וכבשה פעמיים מול המובילה, אך הכח הראתה הרבה אופי במשחק הזה, חזרה מפיגור וביצעה מהפך בדקה ה-93 לאחר פנדל מוצלח של מוחמד אזברגה. עוד כבשו להכח יאיר שפונגין בשער קבוצתי יפה ואריאל לזמי. למחנה יהודה כבשו עידן בנמין ותאמר עטראש.

 

שחקני הכח חוגגים ניצחון דרמטי (דן יידוב)

 

בית"ר כפ"ס - הפועל אדומים אשדוד 3-2

האדומים אשדוד פתחו חזק מאד את המשחק וכבשו כבר אחרי 25 דקות שלושה שערים מרגלי עידן שריקי שכבש צמד ושער נוסף של לישי ביטון. האדומים היו יכולים לכבוש עוד מספר שערים, אבל החמצות של ההתקפה שלהם מנעו זאת. כפ"ס ניצלה את המצב וכבשה פעמיים מרגלי שלומי דגא'ני וגל לביטה, ולא היה חסר הרבה שגם יבקיעו את השלישי וישוו. האדומים יכולים להיות מרוצים מהחצי הראשון, אך היא חייבת לתת דגש על ההגנה שלהם סופגת בקלות מדי. 

 

מכבי שעריים - מכבי קריית גת 1-1

קריית גת הייתה עדיפה על מכבי שעריים לאורך רוב דקות המשחק. שעריים כבשה ע"י הבלם שלה ציון אזולאי, קריית גת שהרבתה להחמיץ כבשה מרגלי ירדן מגידיש והשתיים נפרדו בתיקו.

 

טל משען שומר על הכדור מול בן הרוש

 

מכבי יבנה - שמשון כפר קאסם 2-0

שליטה מוחלטת של שמשון כפר קאסם שניצחה את יבנה. אומנם 'רק' דניאל טסאו ומוחה בדיר כבשו, אבל שמשון החמיצו עוד הרבה הזדמנויות אחרות לכיבוש. יבנה יצאה בזול ולא ברור מה קורה שם מאז שאורי קרגולה עזב.

 

שחקני שמשון כפר קאסם חוגגים ניצחון יקר 

 

מכבי יפו - הפועל כפר שלם 0-0

משחק חלש מאוד נערך בשכונת התקווה כשמכבי יפו אירחה את הפועל כפר שלם לדרבי שלהן. מספר מצבים קטן מאוד ראינו ליד שני השערים ולבסוף השתיים נפרדו בתיקו מאופס מוצדק.

 

משחק חלש בשכונת התקווה (אלעד ירקון)

 

מ.ס. כפר קאסם - 'נורדיה' ירושלים 0-2

1000 צופים הגיעו למגרש בכפר קאסם וראו את כפר קאסם מתקשה מול נורדיה אך לבסוף מנצחת. במחצית הראשונה נורדיה הייתה שווה שער, אבל מתן טולדנו החמיץ מול שער ריק. במחצית השנייה כפר קאסם השתלטו על המשחק, אלון סולטן כבש לאחר כדור קרן ואוהד אדלשטיין במבצע יפה הכפיל את התוצאה. 

 

הפועל בקעת הירדן - הפועל אזור 0-0

משחק משעמם ללא מצבים מיוחדים היה בבקעה. גיל קיין הורחק בשורותיה של אזור. בסיום תיקו שאומנם עוזר לשתי הקבוצות בעוד נקודה, אבל ניצחון היה עוזר להן הרבה יותר. 

 

מ.כ. ירמיהו חולון - מכבי הרצליה 0-0

עוד משחק חלש וללא מצבים מיוחדים קיבלנו היום. מאור לובין היה היחיד שהגיע למצב טוב, אך בעט לקורה. מעבר לזה גם נקודה זה יותר מדי בשביל שתי הקבוצות לאחר משחק חלש שכזה. 

 

מאור לובין מאוכזב מההחמצה שלו (מני בן ארי)

 

משחקי הצפון:

הפועל ירושלים - הפועל כפר כנא 2-1

במחצית הראשונה הפועל ירושלים היו טובים יותר וכבשו מרגלי מיכאל אלקסלסי, אך למחצית השנייה כפר כנא עלו כקבוצה אחרת ובדקה ה-90 וה-92 הפכו את התוצאה ע"י שני פנדלים שאותם כבש ספואן זועבי.

 

ספוואן זועבי ומאור סיסו חוגגים ניצחון יקר של כפא כנא

 

עירוני נשר - 'רובי שפירא' חיפה 1-2

בדרבי החיפאי ניצחו עירוני נשר את 'רובי' 1-2. רובי הובילה משער של דור מלכה שהגיע לפני מספר שבועות ומתברר כהחתמה ענקית, אך נשר הצנועה הגיבה עם צמד שערים, אחד בפנדל של של עמית אמזלג ושער מדהים של עלי כנענה בתוך תוספת הזמן שקבע ניצחון של נשר. 

 

עירוני קרית אתא - עירוני טבריה 0-2

האורחים מטבריה שלטו במחצית הראשונה והגיעו למספר הזדמנויות, אך לא ידעו לנצל אותן והמחצית הסתיימה ללא שערים. המחצית השנייה הייתה שייכת כולה לשחקנים של פטריסיו סייג. בדקה ה-46 יוחאי כהן העלה את קבוצתו ליתרון, ובדקה ה-75 מתן נחמני הכפיל וקבע את תוצאת המשחק.

 

מ.ס. טירה - הפועל כאוכב 2-1 

אבי מלכה עם צמד חשוב הביא ניצחון ענק לכאוכב על טירה שצימקה מרגלי ניר עזריה. כאוכב פתחה היטב את המשחק והובילה במחצית 2-0, אך טירה התאוששה מעט במחצית השנייה כבשה שער מצמק והייתה יכולה גם להשוות, אבל חלוציה החמיצו ממצבים נוחים.

 

מומו ניסטל, מרוצה מהנקודה? (דן יידוב)

 

הפועל הרצליה - הפועל אסי גלבוע 1-1

אסי גלבוע המתאוששת הגדולה של המחזור האחרון לאחר שניצחה את טירה שבוע שעבר, הגיעה להרצליה ללא רגשי נחיתות והובילה 1-0 משער של ליאור ברטקובסקי.  אסי היתה צריכה לכבוש עוד מספר שערים, אבל החמצות גדולות של שחקניה ובנוסף קורות ומשקופים מנעו מאסי להגדיל את התוצאה וכשלא כובשים, סופגים לקראת הסיום סתיו בן אהרון כבש את השער שוויון. אסי הייתה שווה ניצחון בתוצאה גובהה, הרצליה יכולה להיות מרוצה מהנקודה.

 

הפועל בני זלפה - מכבי צור שלום 2-0

בני זלפה ממשיכה עם הצניחה החופשית שלה אל עבר מרכז הטבלה, לאחר שהובילה את הטבלה לפני מספר שבועות. צור שלום מנגד עם התאוששות יפה לאחר ההפסד שבוע שער, ניצחה מרגלי קאסם נגאר ורועי רבינוביץ.

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק ליגה לאומית (אדומים 14-12-2018, 17:07)
    כולם סתם קבוצות רק אדומים
  2. תגובה ל1 (אדומים) (משה 14-12-2018, 19:17)
    כן כולם ...סתם קבוצות ...ושבוע שעבר קיבלתם שלוש על הראש ו...בבית מ...סתם קבוצה ???
  3. אנחנו אדומים (אדומים 14-12-2018, 19:55)
    כולם עגלות רק אדומים אשדוד בעוד שבועיים נדבר התמנים יקבלו 3
  4. אנחנו אדומים (אדומים 14-12-2018, 19:55)
    כולם עגלות רק אדומים אשדוד בעוד שבועיים נדבר התמנים יקבלו 3
  5. אנחנו אדומים (אדומים 14-12-2018, 19:55)
    כולם עגלות רק אדומים אשדוד בעוד שבועיים נדבר התמנים יקבלו 3
  6. מספר 1 כנס (סגול עמוק 14-12-2018, 21:04)
    לך לישון על האף ילד .ותחלום על השתי חתיכות שקיבלתם מאיתנו אצלכם בבית
  7. כנסו (מיקו 15-12-2018, 00:50)
    סרטנים הרסו פה עונה שלמה רק כדי שאור זוזוט ישחק..... איכס משפחת זוזוט אתם בושה
  8. רק אדומים? (מוחמד 15-12-2018, 11:34)
    בקושי את הקבוצה המפוארת של סירוטקין ניצחתם.קיבלתם 3 בבית מקאסם. קיבלתם 2 בבית מהסגולים.תעלו מכסימום במדרגות.
  9. מוחמד (אדומים 15-12-2018, 13:58)
    אתה חמור גדול חחחחחחחח
  10. מגיב 1 הוא אוהד עירוני (שי 16-12-2018, 07:15)
    אני אוהד הפועל אשדוד ואני יודע בבטיחות מלאה שמי שכתב את תגובה 1 זה אוהד עירוני שמנסה להדליק את כל הליגה עלינו במקום שיתעסק בקבוצה המעפנה שלו שבליגה ב.
  11. בדיחה (המוכתר משעריים 16-12-2018, 17:14)
    התימנים משעריים יחוררו לכם את הרשת שחצנים עם כדורגל של ליגה ב