קרי(ע)ת אתא מנצחת את עירוני טבריה 0-2

עירוני קרית אתא אירחה את עירוני טבריה, לאחר מחצית מאופסת עם שליטה של האורחים, המחצית השנייה הייתה בשליטה מוחלטת של שחקניו של פטריסיו סייג. יוחאי כהן כבש את הראשון, מתן נחמני המחליף כבש את השני והעניק לקבוצתו ניצחון חשוב שהעלה אותם למקום ה-6 בטבלה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 15-12-2018
  • 15:17

עירוני קרית אתא אירחה את עירוני טבריה במסגרת המחזור ה-13 בליגה א' צפון. פטריסיו סייג נאלץ להסתדר ללא ארבעה שחקני הרכב - לירון אלימלך, אלירן חודדה, יוני אוחיון וגל בן נעים.

 

פטריסיו סייג, למרות שהגיע ללא ארבעה שחקני הרכב יצא עם הנקודות (מאור אלקסלסי)

 

המשחק נפתח בלחץ של האורחים שהשתלטו על מרכז השדה. ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה שייכת לאורחים מעיר הכנרת, בדקה ה-13 כדור חופשי של שלומי ברגיק מוצא את מהראן אבו ריא לבד בתוך הרחבה, אבו ריא נוגח מצוין אך איתי קציר קולט את הכדור ומונע שער יתרון של טבריה.

 

בדקה ה-23 פריצה נהדרת של חן ידען באגף הימני, ועם כדור רוחב גאוני מוצא את שלומי ברגיק לבד בתוך הרחבה, האחרון בועט חלש הישר לידיו של השוער. חמש דקות לסיום המחצית הראשונה וההזדמנות הטובה במשחק שייכת לטבריה. אביאל גבאי הגביה כדור מצוין שמצא את כפיר בן דוד לבד בתוך הרחבה, בן דוד נגח נהדר אך קציר בהצלה מצוינת מציל שער בטוח.

 

מצב מצוין לכפיר בן דוד (חגאג רחאל)

 

על סף השריקה לסיום המחצית כדור חופשי של יוחאי כהן מצא את המשקוף ויצא החוצה. שליטה מלאה של טבריה במחצית הראשונה, אך היא לא הצליחה לעלות ליתרון ושתי הקבוצות יורדות להפסקה ללא שערים.

 

דקה למן פתיחת המחצית השנייה וטעות קשה של מהראן אבו ריא שמאבד כדור לאוסמא שעבאן, החלוץ מוציא רוחב ליוחאי כהן שבועט מבלי לעצור היישר לחיבורים וקובע 0-1 לקרית אתא!

 

שער נהדר ליוחאי כהן (מאור אלקסלסי)

 

חולפת לה דקה ושוב קיבלנו התקפה נהדרת שכמעט ומסתיימת בשער של קרית אתא. שעבאן בועט מתוך הרחבה והכדור מפספס את המסגרת בסנטימטרים ספורים. מאז פתיחת השנייה רק קבוצה אחת נראתה על המגרש וזאת קרית אתא. בדקה ה-67 שלומי בן עשור מוציא כדור לליאור דהן שבועט מבלי לעצור אך עדי תדמור הודף ומונע את השער השני של קרית אתא.

 

בדקה ה-78 הלחץ של המקומיים השתלם להם, התקפה קטלנית מוצאת את מתן נחמני מול שער חשוף שמקרוב מגלגל פנימה וקובע 0-2 לקרית אתא!

 

עד לסיום קרית אתא חיפשו את השער שוב ושוב ולבסוף הם משיגים ניצחון חשוב שמעלה אותם למקום ה-6 בטבלה. בטבריה רושמים הפסד רביעי מתוך חמישה משחקים ונראה כי הקבוצה נמצאת במשבר.

 

אכזבה עצומה בעירוני טבריה (חגאג רחאל)

 

קרית אתא חוגגת ניצחון חשוב מול טבריה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לכתב כנס... (טברייני רציני 15-12-2018, 18:59)
    לך תעשה חמוצים קריעת אתא... הרי כתבת שטבריה שלטה במחצית הראשונה, אתה וכל הכתבים תאכלו את הכובע כמו כל עונה ורנחנו נגיע ונצליח בפלייאוף, אום אל פאחם השראמיט מנייק באקה תנצחו את הליצנים ההנהלה והאוהדים הנרקומנים
  2. כפיר בן דויד וברזיק (טברייני בנשמה 15-12-2018, 19:17)
    אין להם מה לעשות בסגל שחקנים חלשים.תנו לצעירים ביחד עם חיזוק הזדמנות להחזיר את טבריה לתמונת הפליאוף.
  3. 2 אמא שלך מצצה לסבא שלך (מוטי 15-12-2018, 22:32)
    מי אתה שתדבר ככה בכפיר יאוולד חראם חמסה בעאייונק
  4. רק באקה (באקאי 16-12-2018, 10:12)
    פאחם הבני שארמית אוהדים נרקומנים לכו לגור בעזה ימנייק חנזירים