נבחרת המחזור ה-11 בליגה א' צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

עוד מחזור מעניין הסתיים בליגה א' צפון, מחזור בו אום אל פאחם מנצחת את טבריה ועולה לפסגה לאחר הפסדה של באקה לכפר כנא. טירה מנצחת את צור שלום ו'רובי' מנצחת את שפרעם בחוץ. בתחתית מצבן של אסי גלבוע ושפרעם הורע לאחר עוד הפסד שלהן. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון בחסות RUN - מותג הכדוגל של ישראל

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-12-2018
  • 08:53

שוער:

סתיו פלזנטל (מ.ס. טירה)

שוערה המצוין של טירה, שמר עוד משחק על שער נקי. סתיו עצר את חלוצי צור שלום מלהבקיע, והשקט שלו והכיוון של כל מערך הקבוצה עוזר לקבוצתו לנצח. שוער מהטובים בליגה יש לטירה. 

 

הגנה:

חמד גנאיים (הפועל כאוכב)

מגנה של הפועל כאוכב היה מצוין בחלק האחורי, עשה הגנה מצוין ותמך רבות בהתקפה. חמד כבש שער חשוב שעזר לקבוצתו לנצח.

 

יורי קודינסקי ('רובי שפירא' חיפה)

בלמה המצוין של 'רובי שפירא' חיפה, הוביל את חבריו במרכז ההגנה של קבוצתו. יורי נתן משחק עם הרבה נחישות, ובעיקר עזר לקבוצתו שלא ספגה מול שפרעם.

 

יורי קודינסקי הוביל את חבריו לניצחון ממרכז ההגנה (מאור אלקסלסי)

 

אמיר רוסתום (עירוני נשר)

מגנה של נשר היה מצוין מול אסי גלבוע, היה פעיל מאד על הקו, עם פריצות סוחפות והשתתף רבות במשחק ההתקפה ואפילו כבש שער ניצחון. אמיר היה שחקן נבחרת הנוער כששיחק בק"ש, הגיע לנשר להשתקם לאחר פציעה קשה, וללא ספק הוא השתקם.

 

קישור:

עבד מורג'אן (הפועל כאוכב)

קשרה המצוין של כאוכב כבש שער אחד ובישל עוד שלשוה שערים נוספים. עבד כוכב כדורגל ויש לו כישרון ענק, וכשהוא טוב קבוצתו מנצחת. 

 

מוחמד מחמיד (הפועל אום אל פאחם)

קשרה המצוין של אום אל פאחם, היה השחקן המצטיין של קבוצתו בניצחון הגדול על טבריה. שחקן שנלחם על כל כדור, עושה הגנה וגם עושה התקפה וכבש שער שעזר לקבוצתו לנצח את טבריה. 

 

סתיו בן אהרון (הפועל הרצליה)

קשר הכנף של הרצליה היה פעיל מאד במשחק מול זלפה, ועשה ככל העולה על רוחו במגרש. כבש שני שערים חשובים שהביאו לקבוצתו שלוש נקודות חשובות בדרך לצמרת.

 

סתיו בן אהרון עשה במגרש ככל העולה על הרוחו (איתן ידגר)

 

בר אלסברי (מ.ס. טירה)

קשרה המצוין של טירה היה פעיל מאד במשחקו מול צור שלום. כהרגלו, היה בכל מקום במגרש וחילק כדורים טובים לחבריו. בר נמצא בעונה מדהימה והוא מוביל את טירה לצמרת הגבוהה העונה. שאפו!   

 

בר אלסברי מוביל את קבוצתו לצמרת הגבוהה (דן יידוב)

 

עווד שלאטה (הפועל כפר כנא)

קשרה המצוין של כפר כנא היה ענק בניצחון הגדול של קבוצתו על באקה. שלאטה כבש שער ענק בסגנון של מסי. והוא ללא ספק שחקן מעל הליגה. 

 

התקפה:

אבי מלכה (הפועל כאוכב)

חלוצה הוותיק של כאוכב כבש צמד שערים מול ירושלים, ומוכיח את יכולת ההבקעה הנדירה שיש לו בכל משחק ובכל ליגה שבה משחק. אבי הוא סקורר ענק את זה כולם יודעים, ובשישי האחרון גם ירושלים הרגישו זאת. 

 

פאיק מחמיד, כוכב המחזור ה-11 בליגה א' צפון (אביב עובדיה)

 

פאיק מחמיד (הפועל כפר כנא) - כוכב המחזור!

איזה שחקן ענק פאיק! פאיק שלושער ענק מול באקה אל גרביה, וכל מילה מיותרת! מי היה מאמין שכפר כנא תנצח את באקה? כנראה שלא הרבה, אבל פאיק הוכיח שהוא יכול להבקיע שלושער ענק בפחות מ-25 דקות. 

 

אחמד סבע! מאמן המחזור ה-11 בליגה א' צפון (חגאג רחאל)

 

מאמן המחזור: אחמד סבע (הפועל כפר כנא)

שמעון הדרי מאום אל פאחם עשה ניצחון גדול על טבריה, מומו ניסטל ממשיך את היכולת של קבוצתו עם ניצחון נוסף ענק הפעם על בני זלפה, כל הכבוד מגיע גם לאיימן חליילה, מאמנה של כאוכב שאחרי תקופה לא כל כך טובה הביס את ירושלים בבית והוכיח שהוא אחד המאמנים הטובים שיש לנו בצפון, אבל מעל כולם הרשים השבוע אחמד סבע מאמנה של הפועל כפר כנא שהוכיח שהוא לא רק היה שחקן גדול, אלא מאמן צעיר עם עתיד מבטיח שעשה ניצחון גדול על באקה. שאפו!

נבחרת המחזור ה-11 בליגה א' צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

הוסף תגובה
תגובות
  1. פאיק מחאמיד (אנונימי 05-12-2018, 10:29)
    השחקן הכי מועיל שיש להפועל רובי(גם אם הוא לא משחק שם) תמיד עוזר לה כשהיא צריכה