אום אל פאחם חוזרת למקום הראשון לאחר 1-4 על טבריה

תצוגת כדורגל נפלאה של הפועל אום אל פאחם אמש במשחקה מול עירוני טבריה. מועמר קראקה כבש כבר לאחר 5 דקות, ג'ינג'י, מסיקה ואלימלך ניצלו את ההרחקה של עפיף נזאל, הוסיפו שערים שלהם וקבעו את תוצאת המשחק. אביאל גבאי איזן זמנית עבור טבריה בעוד ריף מסיקה החמיץ פנדל בצד השני... שמעון הדרי: "הקבוצה משחקת כדורגל טוב, וזה לא מקרי שאנחנו מנצחים"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 02-12-2018
  • 19:07

3000 צופים הגיעו אמש לראות את ההתמודדות בין הפועל אום אל פאחם לעירוני טבריה. כבר לאחר 5 דקות של כדורגל קיבלנו טעות קשה בהגנת טבריה, מועמר קראקה מנצל אותה היטב, משתלט על הכדור ומ-5 מטרים בועט פצצה לחיבורים וקובע 0-1 מהיר. קראקה בוחר שלא לחגוג מול קבוצתו לשעבר.

 

אום אל פאחם שיחקה נהדר במחצית הראשונה ואלמלא החמצות גדולות של קראקה, מסיקה ובן לולו, המחצית הייתה צריכה להסתיים בתוצאה 0-4 לאום אל פאחם.

 

מועמר קראקה, פורע שטרות באום אל פאחם. צילום: באדיבות אתר אום אל פאחם

 

המחצית השנייה נפתחה בשליטה של טבריה, והשוויון לא איחר לבוא מראשו של המחליף אביאל גבאי שקבע שוויון 1-1 בדקה ה-62.

8 דקות מאוחר יותר הגיע הרגע המכריע של המשחק, בלמה הצעיר של טבריה עפיף נאזל הכשיל שחקן של אום אל פאחם בקצה הרחבה מבלי שהשחקן בדרכו לשער, שופט המשחק רפאל גבע (חלש מאוד) בהחלטה תמוהה למדי שולף לו צהוב שני ואדום ומשאיר את טבריה ב-10 שחקנים.
תרגיל נהדר של שחקני פאחם מוצא את ג’ינג’י, שנותר לבדו על סף הרחבה ומשחרר פצצה שנעצרת רק בחיבורים, 1-2 לאום אל פאחם.

 

שמעון הדרי, עושה עבודה יוצאת מהכלל באום אל פאחם..צילום: באדיבות אתר אום אל פאחם


לאחר ההרחקה רק קבוצה אחת נראתה על המגרש, כששחקניו של שמעון הדרי לחצו ללא הפסקה והרבו להחמיץ. בדקה ה-80 ריף מסיקה נותר לבדו בתוך הרחבה, ומקרוב בועט שטוח ומדויק וקובע 1-3.
חולפות להן 2 דקות ושחקן של הקבוצה המארחת מוכשל ברחבה והשופט מצביע על כדור עונשין מ-11 מטרים. מסיקה בועט את הכדור אך עדי תדמור הודף נהדר ומשאיר את התוצאה בעינה.


בדקה ה-90 איילון אלימלך המחליף, מגלגל מקרוב פנימה וקובע את תוצאת המשחק 1-4 ענק להפועל אום אל פאחם! שלפחות זמנית עולה למקום הראשון לפחות עד השלמת משחקה של באקה אל גרבייה.

 

יו"ר הקבוצה, אחמד אבולעם:"שמח שהקהל הגדול הגיע ועודד לאורך כל המשחק". צילום: באדיבות אתר אום אל פאחם

 

תגובתו של מאמנה של אום אל פאחם, שמעון הדרי: "המשחק הזה הוא המשך ישיר לכל המשחקים האחרונים שלנו. אנחנו משחקים כדורגל טוב, יוצרים המון מצבי הבקעה למרות יחסי ניצול נמוכים. הקבוצה משחקת כדורגל, וזה לא מקרי שאנחנו מנצחים. הפנים קדימה למשחק נגד קרית אתא".


יו"ר הקבוצה, אחמד אבולעם אמר בסיום: "אני שמח על הניצחון, שמח שהקהל הגדול שהגיע נהנה, היה הרבה קהל וזה ממש חגיגה לעיניים. רואים שהקבוצה התגבשה במחנה אימונים ושרק נמשיך ככה".
 

קהל אום אל פאחם יכול להיות מרוצה מקבוצתו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שופט חלש? בכיינים שחקן שלכם טמבל (ליאור אשכנזי 02-12-2018, 19:47)
    למה העבירה של עפיף נזאל ? חמאר איבן חמאר השחקן לא סיכן כלום רק תהיה הצל שלו ותעמוד לידו יחמאר
  2. מתגבשת קבוצה לליגה לאומית (איברהים 02-12-2018, 20:52)
    אום אל פחם משחקת נכון יפה ואף התחילה להתחבר...היא עדיין לא ניצלה את מירב הפוטנצייאל שלה....כשזה יבוא..אף קבוצה לא תעצור אותה...רק שישמרו על חדר הלבשה בריא וחברי. ולהעיף את האגו לכל הרוחות....בהצלחה !!!
  3. חוזרת למקום ראשון???????! (רמי 02-12-2018, 22:14)
    ממתי היא היתה במקום הראשון ?! מתחילת העונה היא במקום רביעי או השני
  4. פאחם (עבודי כפר כנא 03-12-2018, 08:12)
    באום פא פאחם מנצחים בסדר לא מנצחים חרא, הקהל שלהם זבל הם חיות הרי הרבה אוהדים אצלם מסוממים העבריינים כפר כנא יאנסו אותכם יחו מניוקי שראמית איבניל שארמית
  5. אום אלפחם לא תעלה ליגה לעולם .תבינו את זה אתם כי אתם עושים רעש . (אסעד 03-12-2018, 10:54)
  6. מה קורה בטבריה??? (הדייג 03-12-2018, 12:06)
  7. למספר 2 (למספר 2 03-12-2018, 16:36)
    אז מי תעלה יהומו ?