"מקווים ומאמינים שנעשה את תוצאת המחזור"

כך אמר מאור סיסו, בלמה הוותיק והמצוין של הפועל כפר כנא, שנחשב לאחד הבלמים הכי טובים ומובילים בליגה, מדבר לקראת המשחק החשוב מול המוליכה - באקה אל גרבייה. "אנחנו מגיעים כאנדרדוג"

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-11-2018
  • 18:26

מאור, השבוע אתם פוגשים את המוליכה מבאקה. מה אתה חושב שצפוי במשחק? אתם בתחתית והם בצמרת. אפשר להפתיע אותם? הם התחזקו השבוע מאד..

"אנחנו פוגשים את הקבוצה במקום הראשון בבית שלה, ומטבע הדברים אנחנו מגיעים כ'אנדרדוג'. אחמד מכין אותנו ברמה הכי גבוהה איך לשחק ומה לעשות נגדם, ואנחנו מקווים ומאמינים שנעשה את תוצאת המחזור".

 

מה אתה חושב על ליגה א' העונה לעומת העבר?

"בליגה א' כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה, הם היו קבוצה חזקה מאוד גם לפני שהתחזקו, כבודם במקומם מונח אבל אנחנו מתרכזים בנו לעשות את המקסימום כדי לחזור עם תוצאה טובה משם. כרגע אנחנו לא מסתכלים על הטבלה, חסרים לנו שני שחקנים חשובים מאוד מהקבוצה כמו קנאוטי שנפצע ובן עשור שעזב, צירפנו במקומם את פאיק מחמיד ומוחמד עקל ואנחנו מקווים להמשיך את התקופה הטובה שבה אנחנו נמצאים. הטבלה כרגע לא מעניינת, אלא רק המשחק הקרוב". 

 

מי לדעתך תעלה ליגה? 

"בשנתיים האחרונות ליגה א' השתנתה מאוד ונהיית דומה ללאומית רק ללא זרים. כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה והכל צפוף, זה עושה הרבה עניין בכל מחזור והלוואי וזה ימשיך ככה שלא יהיה הבדלים עצומים בין הקבוצות. לפי דעתי קרב העלייה יהיה עד הסוף בין באקה לאום אל פאחם בתנאי שהם יתנהלו וישלמו בזמן. לשתי הקבוצות יש את הסגלים הכי טובים בליגה, ואם קבוצה אחרת תעלה אני אהיה מופתע".

 

ומה היעד של הפועל כפר כנא בשבוע האחרון?

"היעד של הפועל כפר כנא באופן כללי ולא רק השבוע, זה לשחק כדורגל שמח, להשקיע ולהסתכל בלבן של העיניים לכל קבוצה, ולהאמין שאפשר לנצח אותה. יש לנו את הסגל, את ההנהלה ואת המאמן הכי המתאימים בכדי לעמוד במטרות האלה".

מאור סיסו, משחק קשה צפוי לו השבוע. אם יוציאו נקודה יחגגו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמן (סתם שמן צריך לפרוש כבר 29-11-2018, 20:58)