הפועל אום אל פאחם יצאו למחנה אימונים בוינגייט

הפועל אום אל פאחם מצמרת ליגה א' צפון, יצאה למחנה אימונים קצר ומקצועי במטרה להתגבש לקראת המשך העונה. שמעון הדרי המאמן: "התנאים מצויינים ואנחנו עובדים קשה". אבו לעם: "אנחנו עובדים קשה וחשוב לנו הגיבוש". אבו שלמה: "המחנה אימונים מוצלח. אם נתגבש ונהיה ביחד לא יצליחו לעצור אותנו"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-11-2018
  • 19:49

בזמן שחלק מהקבוצות חוזרות מפגרה, באום אל פאחם לקחו את הפגרה בצורה רצינית ומקצועית ביותר, כשלקחו את השחקנים למחנה אימונים קצר ומרוכז של שלושה ימים במכון וינגייט. כמה מקצועי? וכמה איכותי? אם מכבי נתניה מליגת העל, מתאמנת על אותם מגרשים ובאותם תנאים זה אומר הכל. אום אל פאחם מתכוננת במרץ לקראת המשך העונה, וכבר מצפה למשחקים הקרובים...

 

היו"ר אבו לעם, "מתכננים להתחק עוד" (באדיבות אתר הפועל אום אל פאחם)

 

אחמד אבו לעם יו"ר הקבוצה אמר על מחנה האימונים: "באנו לשלושה ימי אימון גיבוש, בעיקר כדי שהשחקנים ייהנו ויעבדו קשה. חשוב לנו חדר ההלבשה ולדעתי יש לנו חדר הלבשה מהטובים בליגה ואחד המגובשים. יש לנו עכשיו שרשרת של משחקים חשובים מול קבוצות הצמרת, טבריה קריית אתא ובאקה אל גרביה, וזה זמן מצוין לצאת להתגבשות לקראת המשך המשחקים. אנו מתכננים בימים הקרובים לחזק את הקבוצה בעוד שני שחקנים שיהיה לנו עומק בספסל".
לגבי הליגה: "הליגה העונה מאד שוויונית. יש לנו קבוצה טובה וברגע שנתגבש ונראה את היכולת שלנו, יהיה קשה לעצור אותנו. הקבוצה הזאת עם הקהל הגדול שמאחוריו, מקומו בליגות הבכירות. והתנאים שיש לקבוצה אלו תנאים של הליגות הבכירות, ובע"ה נגיע לשם בסוף העונה".
לגבי הקהל: "אני מודה לקהל שהוא אוהב את הקבוצה ותומך בה, ולראיה שני המשחקים האחרונים שלא ניצחנו, הקהל עודד את הקבוצה. וגם לפני שבוע כשהייתה בעיה טכנית עם הכסף, הקהל ארגן תוך ארבע שעות מעל 100 אלף שקל".

 


אבו שלמה היו"ר, "המטרה היא לגבש את השחקנים" (באדיבות אתר הפועל אום אל פאחם)


אבו שלמה יו"ר הקבוצה אמר: "יצאנו למחנה אימונים בוינגייט. אני חושב שהמחנה מוצלח והמטרה היא לגבש את השחקנים. אנחנו עובדים קשה עם שני אימונים ביום, אבל החשוב יותר להיות ביחד, להכיר טוב יותר ורק אם נהיה מגובשים נצליח. אני חושב שהקבוצה בנויה טוב ועד הפגרה אולי נתחזק עם עוד 2 שחקנים". 
לגבי הליגה: "העונה נראה שהליגה נראה יותר קשה, כי כל הקבוצות התחזקו ולוקחות נקודות מהיריבות. אני מאמין ומייחל שנהיה הכי טובים. יש לנו משחק קשה מאד מול טבריה. לצערי המשחק יתקיים ביום שישי ב-12:30 לאחר שנפסל המגרש במבחן התאורה והעירייה מטפלת בנושא".

 


שמעון הדרי, מאמנה של אום אל פאחם (באדיבות אתר הפועל אום אל פאחם)


שמעון הדרי מאמנה של אום אל פאחם אמר על מחנה האימונים: "מטרת הכינוס של הקבוצה היא שהגענו לצומת הכי חשובה של אום אל פאחם, אנחנו לפני שני משחקים מאד חשובים מול טבריה וקריית אתא. ההעדפה הייתה להביא את השחקנים דווקא בתקופה הזו כדי להמחיש להם שהמשחקים האלה יותר חשובים מהמשחק מול באקה, שייערך בעוד 3 שבועות. במחנה האימונים התנאים מצוינים והחבר'ה מתגבשים. לא הייתי בתחילת העונה, והיה חשוב לי לצאת למחנה מקוצר ככל שיהיה, אבל לטעמי איכותי מאד".

מוחמאד מחמיד: "באנו למחנה האימון בכדי לגבש את הקבוצה. אנחנו עובדים קשה וגם נהנים והיה חשוב לצאת למחנה אימונים ויש לנו מטרה לעלות ליגה".

 


משה מישאלוף, "רוצים להגשים את המטרה" (באדיבות אתר הפועל אום אל פאחם)


בלמה של הקבוצה, משה מישאלוף: "עושים מחנה אימונים טוב, עובדים קשה בעיקר על הגיבוש. יש כאן אחלה אנשים ואחלה משפחה, וזה דבר יפה שיהודים וערבים מתנהגים למופת ככה. גם ההנהלה, גם שחקנים וגם הצוות המקצועי, ואנחנו השחקנים צריכים להחזיר במגרש. יש לנו מטרה ובע"ה נגשים אותה".

 

משה בן לולו מנסה להכניע את חיים זיסקינד (באדיבות אתר הפועל אום אל פאחם)


מגנה של אום אל פאחם אברהם צ'קול: "אנחנו עושים מחנה אימונים מוצלח, עובדים כמו שצריך כדי לבוא מוכנים מול טבריה ולהמשך העונה. הקבוצה מתגבשת, החבר'ה מתחברים וזה יעזור להמשך הדרך".

 

רן רול, רוצה לעלות עם אום אל פאחם ללאומית (באדיבות אתר הפועל אום אל פאחם)

איילון אלימלך: "אנחנו עוברים מחנה אימונים מוצלח, וזה חשוב מאד מבחינת הגיבוש. עובדים קשה וברמה המקצועית זה מוסיף מאד עם שני אימונים ביום. שיהיה לנו בהצלחה בהמשך העונה".

 

ניר דרור, יעלה ליגה גם עם אום אל פאחם? (באדיבות אתר הפועל אום אל פאחם)

מועמר קראקה במחנה האימונים (באדיבות אתר הפועל אום אל פאחם)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רובי שפירא (דויד 27-11-2018, 15:19)
    לא יעזור לאף אחד לא בקא ולא אום אל פחם רק רובי שפירא יש להבם את החוד הכי מסוכן בליגה אם משה דבורה ועד מורדכי ואיתי מורנו שחקני נבחרת לשעבר