ליגה ג' תל אביב - סיכום המחזור התשיעי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

בעקבות השינוי שהחל בשנה שעברה בתקנון ההתאחדות בנושא העולות מליגה ג' לליגה ב' בחרנו לסכם את מחוז תל אביב בליגה ג', מחוז תל אביב הינו אחד המחוזות המעניינים בליגה ג' השנה עם מספר קבוצות איכותיות, השינוי המהותי בתקנון הוא שהשנה בנוסף לעולה האוטומטית מהמקום הראשון, ישנם משחקי הצלבה בין מקומות 2 ו-3 בין המחוזות והמנצחת תתמודד נגד מקום 14 מליגה ב' דרום א' על כרטיס העליה הנוסף לליגה ב'

  • על ידי: גיא צמח
  • 20-11-2018
  • 10:54

הפועל רמת ישראל – בית"ר יפו: 0-2

הפועל רמת ישראל עם פתיחת עונה מצוינת התקשתה מאד בביתה נגד בית"ר יפו של מיכה דמו האגדי. לאחר מחצית ראשונה מאופסת בוולפסון המחצית השנייה הייתה בשליטה של המקומיים שהצליחו לפרוץ את הסכר רק בדקה ה-70 משערו של בן דיין ובדקה ה-90 לידור טובול כובש את השני לרמת ישראל וקובע את תוצאת המשחק.

 

מכבי פרדס כץ – הפועל צפרירים חולון: 4-3

איזה משחק משוגע היה בשישי האחרון במצליח שם אירחה פרדס כץ את צפרירים חולון, המשחק התחיל בשליטה של האורחים שכבר בדקה ה-שמינית עלתה ליתרון מנגיחה של יניב רואש אחרי כדור קרן של דין ויצן. מכיבוש השער של צפרירים ועד סיום המחצית הייתה רק קבוצה אחת על המגרש והיא פרדס כץ שהצליחה לבצע מהפך משערים של מאיר דרעי ועמוס ברמי ובדקה ה-38 צפרירים נותרת בעשרה שחקנים לאחר הרחקה של בלמה נתן לאקוי. המחצית השנייה הייתה במעמד צד אחד של הקבוצה מחולון שלמרות החיסרון המספרי תקפה ללא הרף אבל לא הצליחה לממש את יתרונה לשערים ובדקה ה-75 פרדס כץ כבר ביתרון 3-1 לאחר שער מרהיב של עמוס ברמי שהשלים צמד. צפרירים לא נלחצה ותוך דקה צימקה משער עצמי של שוער פרדס כץ, 4 דקות חולפות וצפרירים משווה משער נפלא של זיו סולומוביץ וכבר שהיה נראה כי הקבוצות תתחלקנה בנקודות הגיע שגיא בכור האורח וביצע מהפך מדהים , בסיום 4-3 לצפרירים.

 

נתן לאקוי בלמה המצוין של צפרירים חולון הורחק בדקה ה-38 ויהיה חסר במשחק הבא (בת חן ווגין)

 

שחקני חולון חוגגים את המהפך הגדול בדקה ה-90 (בת חן ווגין)

 

בית"ר עזרא – השקמה חן: 6-1

השקמה חן התארחה ביפו אצל בית"ר עזרא הצנועה, המשחק נפתח בדקת דומיה לזכרו של אשר לוריה ז"ל בעל הקבוצה והשחקנים עלו עם חולצות לזכרו. על כר הדשא הקבוצה החזקה מרמת גן לא התקשתה והביסה את בית"ר עזרא משערים של אופק הלל, בר יולזארי וצמדים של שון צופי ואביתר נדלר, בית"ר עזרא הצליחה רק לצמק לקראת הסיום משערו של עידו סנדרוביץ.

 

בני יהוד – עוצמה חולון: 2-0

בני יהוד הראשונה בטבלה אירחה במגרשה את השלישית עוצמה חולון, המשחק היה בשליטה של בני יהוד שתקפה ומנגד עוצמה חולון הסתגרה עם לא מעט שחקנים מאחור וניסתה לצאת למתפרצות. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השנייה המגמה נמשכה יהוד שולטים במשחק ועוצמה מנסים לצאת למתפרצות ובדקה ה-53 בניגוד למהלך המשחק עוצמה עולה ליתרון 1-0 משערו של עמי נחייסי. לא עוברות 7 דקות ומור בוטבול מכפיל את התוצאה ולמעשה מכריע את המשחק לטובת האורחים. בסיום 2-0 לעוצמה.

 

שאר התוצאות:

הפועל נווה גולן – מ.כ אינטר עליה ת"א: 1-2

א.ס חולון – אליצור יפו: 4-0

ספרטק רמת גן – מכבי אור יהודה: 2-2

שיכון ותיקים – אליצור יהוד: 1-0

 

בהצלחה לכל הקבוצות, ניפגש במחזור הבא!

ליגה ג' תל אביב - סיכום המחזור התשיעי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבירמת חן השקמה (אדן יעקב 20-01-2019, 09:38)
    לקבוצה אין בעלים כפי שפרסמתם.הקבוצה היא ציבורית.ומעולם לא נמכרה .כיו"ר המועדון ומייסד במשך יובל שנים מוחה בתוקף ודורש לתקן