עונה גדולה, עתיד לא ברור

רונן ויינשטיין, מאמנה של הוד השרון מוליכת ליגה ב' דרום, עושה עונה גדולה ולמרות זאת לא ברור האם יישאר בקבוצה עד תום העונה. ויינשטיין: "אם יתנו לי את התנאים המתאימים, אני אעלה את הוד השרון לליגה א'

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-11-2018
  • 10:05

רונן, מה אתה יכול לספר לנו על הוד השרון של השנה? בשנה שעברה הייתה שם קבוצה מפורקת. 
‏"זה נכון שבשנה הקודמת הקבוצה הייתה מפורקת, ‏כשהגעתי יחד עם העוזר שלי ישראל אברג׳ל, ‏היינו אמורים לבנות הכל מחדש ‏וזה מה שעשינו במחשבה ובקפידה. ממש בנינו הכל מהיסוד, צירפנו את השחקנים ‏שידענו שהם יתאימו לדרך ולהאופי שלנו. כפי שאתם רואים בנינו קבוצה איכותית של שחקנים ווינרים אחד אחד, עם אישיות ויכולת מקצועית. זה לא במקרה ‏שהקבוצה שיחקה עד כה 15 ‏משחקים מתחילת העונה, ‏כולל גביע וניצחה ב-13 מהם. ‏זו כמות ניצחונות הכי גדולה של קבוצה השנה עד כה בכדורגל הישראלי". 

 

זה נכון שלאחר שראו את הקבוצה של הוד השרון השנה, ‏ידעו כולם שזו קבוצה ‏איכותית. ‏קרה פה דבר שלא היה בכדורגל הישראלי בשום ליגה. שקבוצה במקום הראשון במחזור השמיני, ההנהלה משחררת במיידי 7 ‏שחקנים בכירים בגלל בעיות ‏תקציב. אני שואל אותך רונן, ‏איך זה שאתה עדיין ממשיך לאמן את הקבוצה?
"ההחלטה שלי להישאר ‏עדיין היא מהכבוד שאני רוכש לשחקנים שהבאתי שעדיין נשארו, וגם עזרא ויוסי ‏ביקשו שאשאר עד סוף השבוע כדי לראות איך הם מתארגנים להמשך ואז אקבל החלטה".


‏עד כאן הכל מובן, אבל איך זה שאחרי שחרור של שבעה כוכבים הקבוצה עדיין ממשיכה להביא תוצאות והישגים, הרי לומר את האמת כולנו היינו בטוחים שהכל יקרוס במידי...
"האמת שגם אני אם ‏הייתי בצד השני של המתרס ,‏והייתי רואה שהקבוצה שמתמודדת מולי לעלייה שחררה כל כך הרבה שחקני מפתח ‏זה היה מרגיע אותי מאוד. אבל כנראה שהחומר שבחרנו השנה בהוד השרון כולל החבר׳ה הצעירים, שבתקופה האחרונה נכנסו לנעליים גדולות של השחקנים שעזבו, מוכיחים מדי שבוע שהם בנויים מחומר אנושי, ‏תחרותי גבוה. ‏ואני מאוד שמח שעד כה אנחנו מצליחים להוציא תוצאות ולהעמיד את החבר׳ה בצורה מושלמת".


מה דעתך על כל מה שקורה בליגות עם חילופי המאמנים? ‏
‏"לדעתי זה ממש לא מקצועי ולא לעניין, ואפילו מצחיק מה שנהיה בין מאמנים. ‏כל משחק הכיסאות של מאמן עוזב מאמן בא. ‏אחרי יומיים מאמנים מפוטרים, לדעתי זה מגיע ממקום של הנהלות שלוקחות החלטות פזיזות ‏מבלי לבדוק לעומק מי הוא המאמן? מה אישיות שלו? ובאמת אם יש לו ‏את היכולת לקחת את הקבוצה קדימה. אני חושב שיש מאמנים שעדיין ‏לא מקבלים את הערכה הנכונה על עבודתם.

ויינשטיין, יישאר ויעלה את הוד השרון לליגה א'? (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תברחו (גיא 15-11-2018, 10:39)
    תברחו לא לומדים לקח השחקנים אין כסף שם אחר כך תבכו