"צור שלום נבנתה להישאר בליגה וזו המטרה העיקרית שלנו"

כך אמר ניסן רביבו, קשרה של צור שלום לאחר ניצחון מוחץ על הפועל ירושלים במחזור הקודם, בו הבקיע שער אחד ובישל שניים. ניסן נחשב לאחד הקשרים הטובים בליגה, והחיבור המיוחד של חדר ההלבשה בצור משלום מוכיח את עצמו מתחילת העונה. שוחחתי איתו על הפציעה שאיתה התמודד בתחילת עונה, המטרות של הקבוצה והמחזור הבא בו יארחו את נשר

  • על ידי: לירן ביטון
  • 13-11-2018
  • 08:52

ניסן, נפצעת לקראת פתיחת העונה פציעה לא פשוטה, מה אתה יכול לספר על כך?

"שבוע לפתיחת הליגה, היה לנו משחק אימון אחרון נגד שפרעם והבלם שלהם נכנס בי בקרסול גרם לי לשני קרעים ברצועות של הקרסול.  זה השבית אותי למשך חודש וחצי היום ברוך ה' אני אחרי זה."

 

ניצחתם במחזור האחרון את הפועל ירושלים 4-0, איך אתה מסכם את המשחק?

"כבשתי שער אחד ובישלתי 2, עשינו הכנה מצוינת למשחק וכבשתי את השער בדקה הראשונה. הלכנו מעט אחורה עד סוף המחצית, ואת המחצית השנייה פתחנו שוב בשער מהיר ככה שהמשחק הלך לטובתנו, שלטנו בכל המחצית השנייה והתוצאה לא משקרת."

 

ניסן רביבו, "אין לנו שמות מפוצצים, אבל יש חדר הלבשה מפרגן" (אבי רביבו)

 

ספר לי על חדר ההלבשה שנבנה העונה בצור שלום?

"אנחנו קבוצה מאוד צעירה, רוב השחקנים בגילאי 21, אנחנו בלי שמות מפוצצים. צור שלום זו קבוצה שכולם בה עובדים קשה במגרש, ויש חדר הלבשה שמח אחד מפרגן לשני , מאמן מקצוען שמעמיד אותנו הכי טוב שאפשר על המגרש וזה בא לידי ביטוי בתוצאות."

 

מה המטרות של צור שלום העונה?

"צור שלום נבנתה להישאר בליגה וזו המטרה העיקרית שלנו, ברגע שנשיג את המטרה נוכל להסתכל למעלה, אך כרגע זו המטרה שלנו ומקווים להשיג אותה כמה שיותר מהר."

 

במחזור הבא אתם צפויים לארח את נשר, איך אתם מתכוננים למשחק?

"יש לנו בשישי הקרוב משחק נגד נשר בבית, תנאי המגרש שלנו כרגע לא טובים ולכן הולך להיות משחק יותר אגרסיבי פחות כדורגל. הקבוצה שתרצה יותר תצא עם הנקודות, אנחנו נתכונן בצורה הכי טובה שיכולה להיות ובעזרת ה' נשאיר את הנקודות אצלנו." .

 

ניסן רביבו אחד הקשרים הטובים בליגה

הוסף תגובה
תגובות
  1. חבל גנבתם נצחון מהפועל בקה בגלל טעויות של .... שבגללן יש מאמן חדש! (ראמי 13-11-2018, 12:16)