נבחרת המחזור ה-9 בליגה א צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

המחזור התשיעי בליגה א' צפון הסתיים. מחזור בו באקה עמוסת הבעיות הכלכליות וכנגד כל החוקים מעפילה למקום הראשון לאחר תצוגה אדירה מול כאוכב, אום אל פאחם נעצרת בכפר כנא ו'רובי' ממשיכה עם ההצגות המרשימות ומביסה בדרבי את קרית אתא. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-11-2018
  • 19:34

מצטייני הצפון:

שוער: שלומי דנה (מכבי צור שלום)

שוערה הצעיר של צור שלום, לקח את ההזדמנות שניתנה לו בשתי ידיים. נחשב לרוב כשוער שני בקבוצה, אבל קיבל את ההזדמנות מול ירושלים, עצר פנדל והציל את קבוצתו לפחות שלוש פעמים ממצבי כיבוש של אחד על אחד. יש לציין את גיא סלם מבאקה אל גרבייה שהיה גם מצטיין במשחק קבוצתו. 

 

הגנה:

מאור סיסו (הפועל כפר כנא)

בלמה המצוין של הפועל כפר כנא, עצר את הקבוצה הכי טובה בליגה מאום אל פאחם. מאור שחקן נשמה שנותן את הכל למען הצלחת הקבוצה, אבל יש לציין שיחד איתו הצטיין שלו ברוור שהיה מצוין, ועזר לסיסו לעצור את התקפת אום אל פאחם מלכבוש. 

 

מאור סיסו עצר את אום אל פאחם

 

עידן מקדש (באקה אל גרביה)

בלמה של באקה, מוכיח מדי משחק שהוא אחד הבלמים הכי טובים בליגה א'. עידן שחקן מבוקש מאד בצפון, ומול כאוכב ראינו מדוע... בלם שלא מאפשר ליריב להגיע למצבי כיבוש, גם כשקבוצתו מביסה את היריבה.

 

מאיר גבאי (עירוני נשר)

בלמה המצוין של נשר, עשה עבודה נפלאה לטובת קבוצתו במשחק הקשה מול בני זלפה החזקים. מאיר ניקה את ההגנה, והציל את נשר מלספוג מול אחת ההתקפות החזקות בליגה א' צפון.

 

קישור:

ניסן רביבו (מכבי צור שלום)

הכוכב הכי גדול של צור שלום, מול ירושלים כבש שער ובישל שניים נוספים. ניסן הוא המנהיג של צור שלום והוא מוביל אותם לעונה גדולה כמו כל קבוצה שהוא משחק בה. יש לציין גם את רועי ברקוביץ הקשר האחורי שהיה מצוין במשחק ונתן הכל למען ניצחון קבוצתו.

 

ניסן רביבו, ללא ספק הכוכב של מכבי צור שלום (אבי רביבו)

 

דודו אדרי ('רובי שפירא' חיפה)

קשרה האחורי של 'רובי', שלט במרכז המגרש, לקח כל כדור ראשון, ניווט את משחק קבוצתו וכבש שער נהדר בנגיחה. ללא ספק היה מהמצטיינים של קבוצתו בניצחון ב'דרבי'.

 

בר אלסברי (מ.ס. טירה)

קשרה האחורי של טירה, לא נתן לאקסית שלו מהרצליה לייצר מצבים, וכל ניסיון שלהם נתקל בבר. חטף כדורים, היה פעיל מאד ותמך בחבריו להתקפה.

 

שלום אדרי (מ.ס. טירה)

הכוכב הגדול של טירה, כבש שער ובישל שער נוסף והיה קרוב לכבוש עוד שערים. שלום קשר עם שליטה טובה בכדור מייצר לחבריו מצבים לכיבוש.

 

שלום סיים משחק נהדר עם שער ובישול (נזיד סולטן)

 

עובדיה אבו רביע (באקה אל גרביה) 

המנוע של באקה במרכז המגרש, כל התקפה עוברת דרכו. היה פעיל מאד בניצחון הגדול על כאוכב, והיה מעורב בכל שער ובכל התקפה של קבוצתו. 

 

התקפה:

אוהד קדוסי (הפועל באקה אל גרביה)- כוכב המחזור!!

איזה חלוץ ענק קדוסי, לא ברור מה הוא עושה בליגה שלנו, כוכב ענק שנמצא בכושר מצוין וכמו שהוא נראה בכושרו הנוכחי מי יכול לעצור אותו בליגה א'. מול כאוכב הוא עשה כל מה שרוצה, כבש שלושער ענק והוא הסיבה שבאקה במקום הראשון.

 

משה דבורה ('רובי שפירא' חיפה)
חלוצה הצעיר והמהיר של רובי חיפה, עשה עבודת פנטסטית על הקו כשחקן כנף, מהיר חזק, לא הפסיק להטריד את הגנת קרית אתא וקינח בשער ובישל אחד נוסף לחבריו.

 

משה דבורה, משחק נהדר לחלוצה של 'רובי' (מאור אלקסלסי)

 

מאמן המחזור: עומר לוינסון (מכבי צור שלום)

איברהים אבו רקייק הביא לקבוצתו ניצחון סופר חשוב על אסי גלבוע בקרב תחתית, אלעד בראון הביס בחוץ את קריית אתא בדרבי הפרטי של חיפה, אבל מעל כולם מפתיע והאמת מפציץ, עומר לוינסון. מאמנה של צור שלום שבעבודה קשה עושה פלאים בקבוצה הצנועה מהקריות, שהביסה את הפועל ירושלים בחוץ. שאפו ענק לעומר ולקבוצתו!

נבחרת המחזור ה-9 בליגה א צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד רון (השכן של בוסקילה 12-11-2018, 20:32)
    חבל שלא שברו לך את כל העצמות חתיכת לסבי
  2. הפועל בקה לא העפילה היא שבוע שני במקום הראשון ותשאר בראש הטבלה עד לעליה לליגה הלאומית (ראמי 12-11-2018, 22:41)
    הפועל בקה לא העפילה היא שבוע שני במקום הראשון ותשר עד לעליה לליגה הלאומית לשחקני השנה יש כסף אבל לשחקנים שזרק אותם צחי טייר לספסל כמו יפרח למה מגיע להם כסף? ולמה קרוב משפחתו התפרץ לעיני הקהל בבקה תשאלו את טייר על היחסים שלו עם אותו שחקן