איך אלקנתי מפסיד בשישי לאום אל פאחם, ויומיים לאחר מכן חותם שם?

גל אלקנתי, חלוצה של 'רובי שפירא' חיפה עבר השבוע לאום אל פאחם, יומיים לאחר ההפסד של קבוצתו לאותה אום אל פאחם. לא תמוה? מיקי קופל המנהל הספורטיבי של רובי חושב שזה תמוה ואנחנו חושבים אפילו יותר מכך... מיקי קופל: "ביום המשחק הבעלים של הפועל אום אל פאחם 'זרק לי פעמיים' את השם גל אלקנתי זה הדליק לי נורה אדומה. מאחל לפאחם לעלות בסוף העונה. אין לי טענות אליהם"

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-11-2018
  • 12:52

טור דעה-פעמיים גל אלקנתי נגע בליגה הלאומית, בפעם הראשונה שמיקי קופל שם אותו במכבי שעריים אצל אלדד פרי והנחית אותו שם ככוכב הצפון, ובפעם השנייה עם איכסל שם רק נגע בטבלה אך לא ממש הרגיש אותה. השם גל אלקנתי נבנה מאותם ימים שהיה תחת שרביטו של ברוך סער בנשר. מספר שערים לא מחויבי המציאות הציבו אותו כתקן של כוכב בליגה א'. מעבר לזה, לא בטוח שניתן להוציא מהלימון לימונדה. גל הגיח לסיבוב שני במ.ס הפועל רובי שפירא חיפה לאחר שמיקי קופל קרא לו לדגל והחתים אותו לפני ראש השנה בקבוצת האוהדים.

 

השבוע גל אלקנתי חתם בהפועל אום אל פחם לאחר ששוחרר לאלתר ממ.ס רובי שפירא בשיחת טלפון מהמאמן שלו אלעד בראון. לא ברורה הסוגיה איך מיד לאחר משחקה של רובי שפירא נגד אום אל פאחם, גל אלקנתי שהפסיד עם קבוצתו בדקה ה-89, חותם תוך 3 ימים בהפועל אום אל פאחם. תמוה...

 

פנינו למיקי קופל המנהל הספורטיבי של מ.ס הפועל רובי שפירא והוא נשמע לנו מאוד מפוקפק: "שבועיים לפני שחרורו גל אלקנתי היה חולה, היה פצוע בקרסול, סבל מתיחה בשריר ובדקירות במפשעה. שלחנו אותו לטיפולים בתשלום במכון הכי טוב בארץ - קינטיקס של ברוך סער וד"ר בוקי ירון, למספר טיפולים לשיקום. ביום המשחק הבעלים של הפועל אום אל פאחם 'זרק לי פעמיים' את השם גל אלקנתי זה הדליק לי נורה אדומה. גל שיחק 12 דקות, בגול שלנו שהחלוץ משה דבורה הבקיע הוא קם מהספסל וזמזם משהו שראיתי מרחוק היישר לאוזן שחקן. לאחר המשחק ראיתי אותו כולו מצופה בקרח על המפשעה ואז ידעתי שמבחינתו זה גמור, ידעתי שהוא כבר באום אל פאחם, לכאורה. לא חיכיתי וביום א' הוא שוחרר ע"י המאמן. מעניין שביום ג' הוא כבר היה על המנגל של אום אל פאחם. אני מאחל לגל ולאום אל פאחם בהצלחה רבה. ברורה לי ההתנהגות, הם רוצים לעלות ליגה בכל מחיר, זה הכדורגל בישראל לצערי".

 

מיקי קופל מסיים ואומר: ״חשוב לי להבהיר שאין לי שום טענה לאנשי אום אל פאחם, ושיהיה להם בהצלחה בהמשך העונה״.

 

טור זה הינו טור דעה בלבד, ואין להתייחס אליו מעבר לכך..

מהלך תמוה של אלקנתי? אנחנו בטוחים שכן... (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן גדול (יוסי 08-11-2018, 13:54)
  2. לא לתת לחמאסניקים לעלות ליגה (אריה 08-11-2018, 14:17)
    נגד אום אל פאחם צריך להתאמץ כפול כדי שלא יעלו ללאומית
  3. בושה (המוכתר משעריים 08-11-2018, 14:21)
    לחקור דחוף אגב בשעריים הוא לא שיחק בלאומית,שחקן חלש שנתן שתי משחקים טובים בליגה א
  4. מעניין מה שאומר מיקי קופל!שחקן סוחב פציעה ולא השלים משחק העונה (ראמי 08-11-2018, 14:30)
  5. חיים זיסקינד (לא משנה 08-11-2018, 14:44)
    ו מה היה לפני שנתיים? משחק הפועל בית שאן נגד רובי? ו יום לפני משחק חיים מתאמן ו גם רוקד בחתונה של יקיר שוער שני של בית שאן, מגיע קבוצה למשחק 1 -1 חיים לא משחק כי הוא פצוע, ו אחר זה הוא חותם ברובי זה בסדר?
  6. בלוף גדול גל אלקנתי (אדום בנשמה 08-11-2018, 22:35)
    בורח ממשחקים נגד מגדל העמק אמר שהוא פצוע ופתאוםםםםם אחרי יומים הגביע נגד נס ציונה הוא בריא ושוב ברח מהמשחק ....נגד אום אל פחם בקיצור בלוף גדול לך לקמארי שם מקומך .
  7. קנתי (אוהד 08-11-2018, 22:36)
    10 משחקים. גול אחד נגד אסי גלבוע בכאילו. אין לחימה,אין בישולים, פציע. צודק קופל
  8. מיקי קופל (אוהד 09-11-2018, 11:29)
    בנית סיפור והכפשת שם של שחקן עדיף שחקן מחמיץ משחקן שלא מגיע להזדמנויות בכלל אתה בושה מיקי קופל
  9. בלוף (שמעון 09-11-2018, 17:28)
    אין פה שום בנייה של סיפור . יש פה עובדות . קריירה , פרנסה ... בלי כבוד אין לא קריירה ולא פרנסה .