"אחרי הבעיות שצפו החלטנו שאנחנו שמים בצד את הכל"

כך אמר שגיא בן יצחק, שוערה של הפועל ירושלים לאחר ניצחון במחזור הקודם על בני זלפה למרות הבעיות הכלכליות שצפו. שגיא גדל במחלקות הנוער של בית"ר ירושלים, ושיחק בנבחרות הצעירות. את העונה הוא פתח בנורדיה, ולאחר מכן החליט לעבור להפועל ירושלים. שוחחתי איתו על הקבוצה, הבעיות הכלכליות שצפו ועל המחזור הבא בו יפגשו את צור שלום.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 08-11-2018
  • 11:37

שגיא, מה גרם לך לחתום בהפועל ירושלים?

"חיפשתי להתקדם משום ששנה שעברה הייתי בליגה ב'. התחלתי את העונה בבית"ר נורדיה ותפקדתי שם כשוער שני, וויתרתי על הרבה כסף בליגה יותר נמוכה כדי לקבל דקות משחק וחשיפה. רן חלימי עזר לי בכל הדרך להפועל ירושלים ואני רוצה להודות לו."

 

ניצחתם במחזור האחרון את בני זלפה , אחת מהקבוצות שתופסת את המקום הראשון. איך התחושה?

"תחושה ממש טובה לנצח את הקבוצה במקום הראשון. אחרי כל הבעיות שצפו החלטנו שאנחנו שמים בצד את הכל ועולים עם הלב והנשמה. בליגה א' בד"כ מי שרוצה יותר מנצח, ואנחנו רצינו יותר וניצחנו."

 

שגיא בן יצחק "בליגה א' הקבוצה שרוצה יותר מנצחת" (צילום:מוטי קדוש)

 

ספר לי על הקבוצה שנבנתה השנה בהפועל ירושלים?

"בגלל התקציב הדל, הקבוצה התחילה באיחור את האימונים כי לא ידעו מה יהיה התקציב. רוב השחקנים צעירים, שחקנים מליגה ב' ויש כמה שחקנים וותיקים מהשנים האחרונות. בגדול קבוצה צעירה ורעבה, רואים את זה באימונים ובמשחקים וזה מה שגורם לנו להצליח למרות שאין לנו כוכבים ושמות."

 

מדברים לאחרונה על בעיות כלכליות בהפועל ירושלים, מה יש לך לומר על כך?

"בהתחלה ידענו שיהיה עיכוב במשכורת, וכשראינו שזה מתעכב יותר ממה שנאמר לנו החלטנו לשבות. יאמר לזכותם של דודו סאסי, וגבי פרץ שהם עושים הכל שנקבל את הכסף , הבנתי שזה יקרה כבר השבוע ואנחנו מתאמנים כרגיל כרגע."

 

מה דעתך על שאר הקבוצות בליגה?

"שיחקתי בעבר בליגה א' דרום בבקעת הירדן, והליגה הזאת קצת יותר חלשה מליגה א' דרום אבל יש כמה קבוצות שרצות חזק כמו באקה וזלפה שהשקיעו הרבה כסף, ויש כמה שחקנים מעל הליגה. אבל בגדול הליגה מאוד שוויונית,  וכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה."

 

 

שגיא בן יצחק "שמנו את הבעיות הכלכליות בצד והתרכזנו במשחק" ( צילום:מוטי קדוש)

 

מה המטרות שלכם העונה?

"בגלל המצב ובגלל השחקנים, המטרות היו להישאר בליגה, אבל העונה מתפתחת וזה מאוד דינאמי. עדין יש הרבה נקודות בקופה, ואני מאמין שאנחנו יכולים להגיע לפלייאוף עליון."

 

במחזור הבא תפגשו את צור שלום , איך התחושה לקראת המשחק?

"אנחנו 5 משחקים ללא הפסד, אני מרגיש טוב בשער לא ספגתי הרבה שערים מתחילת העונה, ואנחנו מכוונים כל משחק במטרה לנצח לא משנה איזה קבוצה זאת." 

 

 

 

שגיא בן יצחק שומר על השער של הפועל ירושלים. (צילום מוטי קדוש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער ענק (מכיר אותו 08-11-2018, 12:50)