ליגה ג' תל אביב - סיכום המחזור השישי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

בעקבות השינוי שהחל בשנה שעברה בתקנון ההתאחדות בנושא העולות מליגה ג' לליגה ב' בחרנו לסכם את מחוז תל אביב בליגה ג', מחוז תל אביב הינו אחד המחוזות המעניינים בליגה ג' השנה עם מספר קבוצות איכותיות, השינוי המהותי בתקנון הוא שהשנה בנוסף לעולה האוטומטית מהמקום הראשון, ישנם משחקי הצלבה בין מקומות 2 ו-3 בין המחוזות והמנצחת תתמודד נגד מקום 14 מליגה ב' דרום א' על כרטיס העליה הנוסף לליגה ב'

  • על ידי: גיא צמח
  • 07-11-2018
  • 09:38

צפרירים חולון - ספרטק רמת גן : 2-4

חגיגת שערים באצטדיון המיתולוגי של צפרירים חולון אבל מעל כולם החזרה של משה סיני בן ה-57 וחצי למגרשים. אחרי רבע שעה ראו כולם מה האיכויות של סיני שבכדור חופשי גדול השאיר את גדי סולומוביץ לבד מול השוער שקבע 1-0 לצפרירים. עד למחצית סולומוביץ השלים צמד. המחצית השנייה הייתה סיפור שונה לגמרי, ספרטק ניצלה חולשה בהגנת חולון את התוצאה ל 2-2 מצמד שערים של ארטיום סליוז'צקי . צפרירים יכלה לספוג גם את השלישי אבל משחק ענק של שוערה מונו נתנאל השאיר את התוצאה על כנה עד לדקה ה-85 כשנאור שטרומלאופר החזיר את היתרון לצפרירים ובדקה ה-90 רועי ועקנין קבע את תוצאת הסיום 4-2 בפנדל.

משה סיני חוזר למגרשים (גיא צמח)

 

עוצמה חולון - א.ס חולון : 1-0

'לדרבי חוקים משלו', כמה שהמשפט הזה נכון הדרבי של חולון שהתקיים השבוע. עוצמה חולון הגיע למשחק כשהיא מושלמת והיא ממוקמת במקום הראשון ואירחה את א.ס חולון שממוקמת במקום ה-12 . על כר הדשא עוצמה שלטה ללא עוררין אבל לא הצליחה לתרגם את היתרון על כר הדשא לכיבוש שערים. לאחר מחצית מאופסת א.ס חולון עלתה ליתרון משערו של אור חסונה בדקה ה-62 ועד לסיום הצליחה לשמור על יתרונה ובסיום הדרבי הראשון העונה בין שתי הקבוצות הסתיים בניצחון של א.ס חולון.

 

הפועל רמת ישראל - בני יהוד : 3-1

משחק הצמרת הסתיים בארבעה שערים ועם הרבה מצבים ליד שערי שתי הקבוצות. בני יהוד הובילה במחצית הראשונה 2-0 משערים של נדב אשכנזי ואלירן מגול . במחצית השנייה המגמה נמשכה ויהוד עלתה ליתרון 3-0 משערו של גל חיימוב. בן דיין הצליח רק לצמק בדקה ה-73 אבל כעבור שתי דקות הותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים לאחר שספג כרטיס אדום. בסיום ניצחון גדול לבני יהוד על רמת ישראל שסופגת הפסד ראשון העונה.

 

אלירן מגול המוציא לפועל העיקר של בני יהוד (גיא צמח)

 

השקמה חן - נווה גולן : 1-1

משחק בין 2 קבוצות מצוינות שידברו חזק העונה בצמרת התקיים בוינטר .השקמה עלתה ליתרון כבר בדקה ה-23 מרגליו של אביתר נדלר שבאמת אין לי מושג מה עושה בליגה הזו אבל נווה גולן לא ויתרה וחזרה למשחק בדקה ה-67 מרגליו של חן קזלקופי ולמעשה חתם את תוצאת המשחק. בסיום חלוקת נקודות בין שתי הקבוצות.

שאר התוצאות :

אינטר עליה ת"א - שיכון ותיקים : 1-1

אליצור יפו - מכבי אור יהודה : 0-2

אליצור יהוד - בית"ר עזרא : 1-4

בית"ר יפו - מכבי פרדס כץ : 0-1

 

בהצלחה לכל הקבוצות, ניפגש בשבוע הבא!

ליגה ג' תל אביב - סיכום המחזור השישי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. סיני ענק למרות גילו (ברק 07-11-2018, 12:14)
  2. איזו אכזבה מעצמה (ברק 07-11-2018, 12:16)
    חוסר מזל של 90 דקות