סיכום המחזור ה-8 בליגה א' של סוכנות השחקנים D&A

סוכן השחקנים תומר אסולין, מביא בפנינו את סיכום המחזור ה-8 של ליגה א'. מעניין לראות את נקודת מבטו של תומר לגבי ליגה א'. הליגה הצפונית מספקת לנו עניין רב. בצמרת מתפתח קרב מעניין בין מספר קבוצות טובות: באקה, אום אל פאחם, זלפה, טבריה ו'רובי'. בתחתית גלבוע, שפרעם ונשר מסובכות קשות! בדרום, הכח תפסה את המקום הראשון, יבנה מפסידה לשעריים שנדבקת לדבוקת הצמרת, האדומים מאשדוד מצמקים את הפער מהמקום הראשון, בתחתית מחנה יהודה, הבקעה אזור וכפ"ס עדיין שקועות חזק בתחתית. מה שחדש זה התפטרותו של צחי טיאר מאימון מכבי הרצליה, בעוד עימות תקשורתי בינו לבין יו"ר הקבוצה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 07-11-2018
  • 08:00

משחקי הצפון:

הפועל בני זלפה -  הפועל ירושלים 2:1

ניצחון חוץ ענק של הפועל ירושלים על בני זלפה , מוליכת הטבלה טרם המחזור. ניצחון שמעלה את הפועל ירושלים למרכז הטבלה. זלפה מפסידה בביתה ומאפשרת לבאקה ואום אל פאחם להיצמד אליה.

 

הפועל אסי גלבוע - הפועל באקה אל גרבייה 2:0

באקה מנצחת בגלבוע ומייצרת דבוקת צמרת גבוהה יחד עם אום אל פאחם וזלפה. בגלבוע הפסד נוסף שמסבך את העניינים עוד יותר, אך למזלם כל קבוצות התחתית  מפסידות ולא פותחות פער.

 

עירוני טבריה - מ.ס טירה 1:1

בטבריה מנשבת רוח חדשה ,ראש עיר חדש ,יו"ר חדש ותיקו שכולו הפסד. טבריה יכולה לראות עצמה מאוכזבת, אך יש לה משחק חסר שאם תנצח אותו תשווה את מספר הנקודות מהמוליכות. טירה מוציאה נקודה חשובה במשחק חוץ קשה מאוד, אך לא מצליחה להידבק לצמרת.

 

שער של שלומי מראד לא הספיק לטבריה לניצחון (מאור אלקסלסי)

 

הפועל הרצליה - עירוני נשר 0:3

ניצחון בייתי של מומו נעסטל וחניכיו, די בקלות אפשר לומר. נשר לא היוותה יריב ממשי, ובכלל נשר בתקופה רעה מאוד לאחרונה, ויורדת למקום ה-14 עם 4 נקודות בלבד! אם לא יתחולל שם שינוי משמעותי, נשר עלולה למצוא עצמה בליגה ב' מהר מאוד וחבל.

 

מכבי צור שלום - הפועל שפרעם 1:2

שאפו לעומר לווינגר ושחקניו. ניצחון סופר חשוב בבית בדקה ה-90 לאחר פיגור של 1:0 במחצית, הופכים את התוצאה. צור שלום עם 13 נקודות במרחק 4 נקודות בלבד מחבורת הצמרת! מנגד שפרעם עם 2 נקודות בלבד במקום הלפני האחרון, אבורקייק וחניכיו לא מצליחים להביא נקודות.

 

הפועל כפר כנא - הפועל מגדל העמק 1:0

ניצחון דחוק משער של שחר בן ארי, ניצחון שמשחרר הרבה לחץ מהחבר'ה של אלי מזרחי. בל נשכח, למגדל העמק סגל מצוין והקבוצה נמצאת לא במקומה הטבעי המצופה, רק עם 7 נקודות עד כה. מנגד כפר כנא, ממשיכה בשלה ועושה רושם שמשהו לא טוב עובר על הקבוצה הזו, שהשנה השקיעו כסף גדול ובסגל שחקנים מצוינים כדוגמת מאור סיסו, שלו ברוור, שלומי בן עשור ואמיר עבלס. מצפים להרבה יותר ובצדק, אדהם זועבי התפטר לאחר המשחק ונחכה לראות מה יהיה בהמשך הדרך.

 

הפועל כאוכב - עירוני קרית אתא 2:2

כאוכב הגיעה למשחק עם סגל קצר מאוד, אך הצליחה לעשות חיים קשים לקרית אתא המתחדשת. שער של אוסמה שעאבן בדקה ה-89, חותם את התוצאה ל-2:2. קרית אתא מתחזקת במספר שחקני מפתח כמו אלירן חודדה, לירון אלימלך, ליוואהב כיאל והשבוע גם עאהד עזאהם, אך לא שיחקה מספיק טוב וזה הספיקה לה בקושי לתיקו כשאוסמה שעאבן המוציא לפועל של הקבוצה העונה כובש צמד.

 

מ.ס. רובי שפירא - הפועל אום אל פאחם 2:1

רובי שפירא  מצליחה להוביל מהדקה ה-23 משער של משה דבורה, המשחק היה די צמוד ויש לתת קרדיט לאלעד בראון שהעמיד והכין את קבוצתו הצעירה היטב, אך לאום אל פאחם שחקנים מנוסים וטובים. רן רול ואיילון אלימלך שכובש בדקה ה-89 ומנצח את המשחק, ואום אל פאחם עם 17 נקודות צמודה לפסגה. שמעון הדרי ושחקניו מתקדמים לעבר המטרה היחידה - עליית ליגה!

 

החבורה של אום אל פאחם הופכת את התוצאה ומשיגה ניצחון חשוב (מאור אלקסלסי)

 

משחקי הדרום:
מכבי שעריים - מכבי יבנה 0:2

למרות הבלאגן האדיר ששרר השבוע בשל בקשת הנהלת שעריים לשחרר מספר שחקני מפתח, מה שהביא להתפטרותו של מוסא בן חיים מאימון הקבוצה, למרות כל זאת הקבוצה מנצחת את המוליכה טרם המחזור, מכבי יבנה ועולה למקום הרביעי. קרגולה ושחקניו לא הופיעו למשחק ואיבדו נקודות ואת המקום הראשון. בהחלט תוצאה מפתיעה בהתחשב לאירועים בשעריים השבוע.

 

עירוני קרית גת - ירמיהו חולון 2:0

קרית גת מפסידה בביתה, בסה"כ הקבוצה במומנטום טוב שנעצר, מנגד ירמיהו עם ניצחון חוץ קשה וחולון צמודה לצמרת.

 

בית"ר כפ"ס - מכבי יפו 4:1

יפו מביסה את כפ"ס בביתה. סירוטקין ושחקניו ממשיכים ביכולת הלא טובה וכפ"ס במקום ה-13 עם 7 נקודות בלבד, מאכזב מאוד. ואם לא יחול שינוי ומהר, כפ"ס תמצא עצמה במאבקי תחתית עד סוף העונה.

 

הפועל כפר שלם - הכח רמת גן 2:1

הסיפור של המחזור ועד המחזור הוא ללא ספק הכח ר"ג. עומר פרץ שמקבל את ההזדמנות בונה קבוצה צעירה, נמרצת וטובה, ותופס את המקום הראשון. שאפו לפרץ ושחקניו, עד כה ההפתעה הנעימה של העונה!

 

הכח רמת גן תופסת את המקום הראשון בצדק! (גיא צמח)

 

שמשון כפר קאסם - מכבי הרצליה 3:0

בכפר קאסם לא חלמו ולא חשבו על דבר כזה, קבוצה עם תקציב כזה וחומר שחקנים שכזה, מובסת בביתה 3:0 על ידי מכבי הרצליה שעושה ניצחון גדול במגרש, אבל מחוץ למגרש בלאגן גדול בין צחי טיאר לאריאל שיימן. צחי טיאר מודיע על התפטרותו, ושולח את כפר קאסם לעשות שיעורי בית.

 

אדומים אשדוד - הפועל מחנה יהודה 1:4

אדומים אשדוד דוהרים קדימה וממשיכים ביכולת המצוינת של החודש האחרון, ומטפסים למקום השלישי, 3 נקודות בלבד מהמקום הראשון, שאפו! שני שערים בכל מחצית, שאת התוצאה חותם עידן שריקי הנפלא עם עוד שער לרזומה. מחנה יהודה עדיין ללא נקודות, בדרך הבטוחה לליגה ב'.

 

אדומים אשדוד דוהרים קדימה (אבישי אפטקר)

 

נורדיה ירושלים - הפועל בקעת הירדן 0:0

משחק די שקול ללא אירועים משמעותיים כאלה ואחרים. שתי קבוצות שעלו בעיקר לא להפסיד את המשחק.

 

הפועל אזור- מ.ס כפר קאסם 4:1
הפועל אזור מובסת בביתה, כפר קאסם הגיעה נחושה במטרה ברורה לנצח את המשחק, ולהידבק חזק לצמרת הגבוהה, וכך היה. כפר קאסם מכוונים גבוה כמה שיותר, וממשחק למשחק הקבוצה מתחברת, הציפיות גבוהות והפעם הם עמדו בהן.

סיכום המחזור ה-8 בליגה א' של סוכנות השחקנים D&A

הוסף תגובה
תגובות