מ.ס דימונה מאבדת גובה ומפסידה לקריית מלאכי 3-2

ביום שישי נפגשו במסגרת המחזור ה-7, מ.ס דימונה וקריית מלאכי למשחק טעון במיוחד. שתי הקבוצות שמכוונות לעלייה דיברו חזק במשחק, ולבסוף מלאכי הכניעה את דימונה בתוספת הזמן. מוטי דהאן:" אנחנו עדיין הקבוצה הטובה בליגה"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 05-11-2018
  • 12:32

מ.ס דימונה הגיעה למחזור ה-7, עם כמה שינויים בהרכב. דודו סויסה עזב את הקבוצה ועבר לכסייפה, עאטף אבו בלאל לא שיחק, והפנים החדשות ישנות של מ.ס דימונה, הבלם אבי מסיקה שעזב את היריבה עירוני אשדוד וחזר לקדנציה נוספת בדימונה. חניכיו של מוטי דהאן מגיעים למשחק אחרי תיקו מאכזב מול עירוני קריית גת, ואילו מלאכי מגיעה אחרי ניצחון 1-3 על מ.ס ב"ש.

 

תצוגת עידוד של קריית מלאכי אמש באצטדיון דימונה בפתיחת המשחק

 

כבר בתחילת המשחק, בר סוויסה העלה את קריית מלאכי ליתרון 1-0 בדקה ה-5, עם בעיטה ישירות לחיבורים. לאחר מכן, בדקה ה-15 קפטן מ.ס דימונה משה אסולין משווה ל-1-1, מבישול של פיראס עוואד. בדקה ה-22 משה אסולין בועט כדור חופשי ונהדף ע"י הגנת קריית מלאכי. בדקה ה-26 דניאל אטיאס יוצא במתפרצת לכיוון השער ומוסר כדור לבר סויסה שבועט לשער ומחמיץ.  

 

בר סויסה מעל את מלאכי ליתרון וחוגג עם חבריו לקבוצה

 

משה אסולין רץ לחגוג את השער מול הקהל הדימונאי

 

בדקה ה-38 דודו כהן מוסר כדור לשי בוזנח, שנמצא מול השער ובועט כדור גובה ישירות לידיו של שוער קריית מלאכי. ארבע דקות עוברות וויכוח בין שחקני הקבוצות שנעצר ע"י שופט המשחק. שתי הקבוצות שלטו בכדור לאורך המחצית הראשונה, והגיעו ללא מעט מצבים אך לא השכילו להבקיע שערים נוספים, וירדו למחצית כשתוצאת המשחק היא תיקו 1-1.

 

אוהדי קריית מלאכי לא הפסיקו לעודד גם במחצית

 

תחילת המחצית השנייה הייתה בשליטה של שתי הקבוצות, בדקה ה-64 למשחק שחקן קריית מלאכי פוגע במכוון בשחקן ליאל זגורי מדימונה, ומפיל אותו לרצפה. כתוצאה מכך קפטן מס' דימונה משה אסולין פוגע גם הוא בשחקן של מלאכי, והאירועים גוררים וויכוח אלים בין שחקני הקבוצות. השופט מתעלם מעבירות ברורות ובמקום להוציא כרטיס אדום לשחקנים, הוא בוחר להוציא כרטיסים צהובים לשחקנים משה אסולין ואליעזר איילין.

 

שחקני דימונה וקריית מלאכי מתווכחים, משחק טעון מאוד אמש באצטדיון דימונה

 

מיד לאחר מכן בדקה ה68, דימונה עולה ליתרון 2-1 כאשר פיראס עוואד יוצא במתפרצת, ומבשל כדור לדודו כהן שמבקיע שער. ארבע דקות עוברות ומשה אסולין מוסר לדודו כהן שנמצא קרוב לשער, אך רועי סבג מרחיק את הכדור. בדקה ה-80 קרן לקריית מלאכי שמגיעה ישירות לידיו של השוער אלמקייס.

 

דימונה עולה ליתרון , ושחקני הקבוצה חוגגים את השער של דודו כהן

 

דקה לסיום המשחק אליעזר איילין משווה לקריית מלאכי 2-2. 6 דקות תוספת זמן למשחק, ועמוק בתוכה בר סויסה הימם את מ.ס דימונה כשהבקיע שער נוסף, וקבע את תוצאת המשחק. מלאכי עושה מהפך ומנצחת את מ.ס דימונה 2-3.

 

אליעזר איילין כובש שער שוויון לקראת הדקה ה-90

 

בר סויסה חוגג עם צמד במשחק מול מ.ס דימונה

 

לא מעט מצבים היו לשתי הקבוצות במשחק הטעון, הקהלים של הקבוצות הפגינו תצוגת עידוד מדהימה בעיקר מהצד של קריית מלאכי, שהגיעו למשחק חוץ עם הרבה אוהדים. המשחק היה מלא באמוציות והוביל לוויכוח בין השחקנים, וחשיבות המשחק ככל הנראה השפיעה על אוהדי קריית מלאכי שזרקו פחיות וקיללו. אוהדי הקבוצות התלוננו על השיפוט החלש במשחק, מאחר והשופט התעלם מעבירות ברורות של שחקני הקבוצות.

במחזור הבא דימונה תצא למשחק חוץ נגד בית"ר גבעת זאב, ומלאכי תפגוש את הפועל ירוחם.

 

קריית מלאכי חוגגת ניצחון על מ.ס דימונה

 

תגובתו של מוטי דהאן מאמן מ.ס דימונה: "תוצאה מאכזבת מבחינתנו, משחק ההגנה שלנו היה חלש וספגנו במשחק אחד מה שספגנו ב-6 משחקים.
אני בתקופה פחות טובה,נתאמן חזק ונחזור לעצמנו במשחק הקרוב,בכדי שהליגה לא תברח לנו מאוכזבים מהתוצאה,מאמינים בעצמנו אנחנו עדיין הקבוצה הטובה בליגה".

 

שחקני קריית מלאכי חוגגים בדימונה

הוסף תגובה
תגובות
  1. א (רוני 05-11-2018, 13:37)
    צודק מוטי דהן קבוצה אחי טובה בליגה ילה דימונה
  2. רוני אתם ‏פחי אשפה (‏כתום 05-11-2018, 15:57)
    רק מלאכי ‏יעלו ליגה אתם ואשדוד חמוצים
  3. מלאכי בלוף (דימונה 05-11-2018, 17:31)
    אשדוד ודימונה יאבקו עד הסוף
  4. דימונה (דימונה 05-11-2018, 20:44)
    נגד ירוחם קרית מלאכי יעשו תיקו ואז הם יוצאים ללוד לוד יקבלו מהם 8 חתיכות חחחחח משחק קל נצחון קל
  5. מלאכי קבוצה מצויינת (אשדודי 05-11-2018, 23:59)
    לא לזלזל דימונה אשדוד שדרות ומלאכי
  6. מלאכי קבוצה מצויינת (אשדודי 05-11-2018, 23:59)
    לא לזלזל דימונה אשדוד שדרות ומלאכי
  7. עירוני אשדוד (עירוני אשדוד 06-11-2018, 00:06)
    ‏ ‏השנה ‏תעלה ליגה יהיה קשה ‏אבל נעלה
  8. א (רוני 07-11-2018, 19:58)
    מלכי תיצאו מיאסרט רק דמונה תעלה אתם קבוצה של מזל אבל מזל בסוף ניגמר גם בדקות 90