תיקו שכולו הפסד: 1-1 בין טבריה לטירה

עירוני טבריה פגשה את מ.ס. טירה למשחק במסגרת המחזור ה-8 בליגה א' צפון. המחצית הראשונה טבריה הייתה טובה, ירדה עם יתרון 0-1, אך הייתה צריכה לכבוש יותר. גם במחצית השנייה טבריה הייתה טובה יותר, אך טעות קשה בהגנה סידרה לטירה שער שוויון שחילק את הנקודות בין השתיים

  • על ידי: מערכת גולר
  • 03-11-2018
  • 08:13

עירוני טבריה אירחה במסגרת המחזור ה-8 של ליגה א' צפון, את מ.ס טירה לעיני כ-500 צופים כאשר הקבוצה מעיר הכנרת מעליה בטבלה בפער של 2 נקודות ומשחק חסר.

אילן סוויסה נאלץ להסתדר ללא חן ידען הפצוע וים הקר צדוק (חולה). מי שקיבלו את הקרדיט הם שלומי מראד ואביאל גבאי. בטירה נאלצו להסתדר ללא סמיר עבדלחי (פצוע) ובר אלסברי (צהובים).

 

המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של המארחים שניסו כבר למן הפתיחה לחפש את שערו של סתיו פלזנטל אך ללא הצלחה. בדקה ה-25 עבאד גאברין משאיר קטנה לאביאל גבאי שדוהר לעבר השער, אך שחקן הגנה של טירה מכשיל אותו ומציל שער בטוח. בדקה ה-40 שלומי ברגיק משחרר פצצה מ-16 מטר, אך פלזנטל לא מתקשה וקולט את הכדור. טבריה ממשיכה ללחוץ ובדקה ה-43 כדור קרן קצר של חולי, מוצא כפיר בן דוד שבועט עם העקב, הכדור מתגלגל בקו השער ולא נכנס, הרחקה לא טובה של הגנת טירה מוצאת את שלומי מראד שבועט שטוח ומדויק, וקובע 0-1 מוצדק לחלוטין לטבריה!

 

שלומי מראד מוריד את טבריה למחצית ביתרון (מאור אלקסלסי)

 

המחצית מסתיימת לה ביתרון מוחלט של עירוני טבריה שיכולה הייתה לכבוש מספר שערים גדול יותר, אך שחקניה לא היו מספיק מרוכזים, שחקניו של מוחמד סמארה לא הגיעו למשחק במחצית הראשונה.

 

המחצית השנייה נפתחה ביתרון קל לשחקני האורחת מטירה, אך ללא איום ממשי על שערו של עדי תדמור. בדקה ה-67 עבאד גאברין משאיר כדור ענק לאביאל גבאי שמגיע לאחד על אחד מול פלזנטל, אך בועט הישר לגופו של השוער. בדקה ה-75 כפיר בן דוד מקבל כדור על סף הרחבה, ומסובב כדור נהדר שחומק סנטימטרים ליד הקורה. חולפת לה דקה וטבריה ששולטת במשחק ממשיכה ללחוץ, שלומי ברגיק (מצוין), מוצא את אביאל גבאי בתוך הרחבה האחרון בועט מבלי לעצור אך שחקן של טירה שם את הגוף והכדור יוצא לקרן.

 

רן ברקוביץ כובש וקובע שוויון בניגוד למהלך המשחק

 

בדקה ה-82 טעות קשה בהגנת טבריה שלא מצליחה להרחיק כדור שמגיע הישר לרן ברקוביץ, שבועט חזק ושטוח וקובע 1-1 בניגוד למהלך המשחק!

 

עד לסיום המשחק שתי הקבוצות ניסו לכבוש את שער הניצחון אך ללא הצלחה, והקבוצות נפרדות בתיקו שכולו הפסד עבור שחקניו של אילן סוויסה.

שחקני טבריה בהחלט יכולים לרדת מאוכזבים (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בטירה יש סגל יותר טוב עם מאמן תותח (ראמי 03-11-2018, 08:28)
  2. טירה טבריה (אחד שיודע 03-11-2018, 14:04)
    כתבה של בנאדם שלא נכח במשחק, מחצית שניה בשליטה מוחלטת של טירה, שים את השנאה שלך למועדון בצד ותכתוב לעניין. ליצן
  3. ל2 ,למעט דקות בודדות שטירה שלטה בכל מחצית, טבריה רכבה על טירה! במשך המשחק!!! (אוהד עירוני טבריה 03-11-2018, 18:25)
  4. פראיירים לא מתים רק מתחלפים (רונן מאילת/טבריה 03-11-2018, 19:00)
    המקום הראשון היה בהישג יד.חבל...אם עבר לעלות ליגה.לעלות בסטייל.לפתוח פער על הליגה.טוב כנראה שאנחנו קבוצת פלייאוף מובהקת.שאוהבת אתגרים.ומשם קצת קשה לעלות.בעטנו בדלי מה שנקרא.חברים חשוב לחבר 2 ניצחונות רצופים השבוע.ביום שלישי.ושישי.אם רוצים להיות בצמרת הגבוהה.בהצלחה ושבוע טוב.