"אני תמיד מעביר לשחקנים שבכדורגל הכל אפשרי"

כך אמר עומר לוינזון, מאמן מכבי צור שלום לאחר הניצחון במחזור האחרון על באקה אל גרבייה. לוינזון עשה מעבר מאימון קבוצת הנוער בצור שלום, לקבוצה הבוגרת ומרוצה מהיכולת של השחקנים שלו. שוחחתי איתו לקראת משחק הגביע מול רמת השרון מהלאומית, ולקראת המחזור הבא מול שפרעם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 28-10-2018
  • 19:35

עומר, איך התחושה לעבור מאימון נוער לאימון בוגרים?

"קודם כל תחושה טובה, אני כבר כמה שנים מרגיש בשל למעבר לקבוצה בוגרת. אני כבר 12 שנים מאמן נערים ונוער ולא יכולתי לבחור מקום יותר טוב לעשות זאת מצור שלום."

 

במשחק האחרון ניצחתם את באקה 2-1, איך אתה מסכם את המשחק?

"לפני חודש ניצחנו אותם במסגרת הגביע 4-3, והעשרים דקות הראשונות של המשחק היו המשך של הגביע. הפגנו יכולת טובה לאורך המחצית הראשונה, בחצי השני הם לחצו ולבסוף הגיע הניצחון שהוא הכי חשוב."

 

אתה מרוצה מהיכולת של השחקנים שלך עד כה?

"אני מרוצה מהיכולת של השחקנים שלי, אנחנו הקבוצה הצעירה בליגה וכולם בממוצע בני 21 למעט כמה שחקנים. גם במשחקים שהפסדנו בהם היינו טובים, לפעמים יוצאים עם היד על העליונה ולפעמים לא, אני מרוצה מקצב צבירת הנקודות יותר מהיכולת."

 

עומר לוינזון מרוצה מקצב צבירת הנקודות של השחקנים במכבי צור שלום. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

מה האג'נדה שלך בתור מאמן?

"אני כל משחק מגיע במטרה לנצח לא משנה מול מי אנחנו משחקים, ואני תמיד מעביר לשחקנים שבכדורגל הכל אפשרי. בעונה הקודמת עשיתי מסע יפה בגביע עם הנוער של צור שלום, והדחנו קבוצות כמו הפועל ת"א ומכבי ת"א ולמדתי המון. אנחנו מגיעים לכל משחק עם ראש מורם, ואני מקווה שנדע לשמור על יציבות."

 

מה דעתך על שאר הקבוצות בליגה?

"יש ליגה מאוד חזקה מאוד, כל קבוצה יכולה לעשות כל תוצאה מול אחת אחרת, וכולן צריכות לעבוד קשה בכל משחק וחשוב מאוד לפתוח את המשחקים טוב."

 

במחזור הבא תפגשו את שפרעם, וכמה ימים לפני תשחקו מול רמת שרון במסגרת הגביע, איך התחושה לקראת המשחק?

"יש לנו את רמת השרון בגביע השבוע, ומיד אח"כ את שפרעם זה לא פשוט זה משחקים חשובים בשבילנו בעיקר הליגה, להמשך הדרך אנחנו כמו שפרעם רוצים להתרחק מהתחתית, ונקווה לצאת עם היד על העליונה."

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. המאמן (דני אסולין 29-10-2018, 06:25)
    זו הקבוצה הכי מאומנת בליגה, 3 בלמים , מתואמים , דני בעונת שיא . עם בוזורגי חלוץ פלייאוף אבל גם ככה זה בסדר גמור
  2. עומר לוינזון (קובי 29-10-2018, 10:35)
    כל הכבוד לעומר , מאמן תותח רק בן 33 וכבר מוביל קבוצת בוגרים. בהצלחה מחר מאמן גביע טיפוסי
  3. טעות (מוטי 29-10-2018, 11:46)
    אסולין בן 22 ולא 21 חחחחח בדיחה של קבוצה כסחנים במיוחד אסולין הזקן
  4. סליחה עכשיו קראתי את הכתבה יש לך קבוצה חלשה וללא הטעיות של בוזגלו היית מקבל שישיה כם בגביע ערך נסיונ (ראמי 29-10-2018, 15:53)
    סליחה עכשיו קראתי את הכתבה יש לך קבוצה חלשה וללא הטעיות של בוזגלו היית מקבל ששייה גם בגביע ערך ניסיונות מעניין למה הוא זלזל בצור שלום ובזלפה!